Das twentequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Helaas voor jou zien wij de plaatsnaam Almelo in je sig staan en dus weten wij al genoeg.
Jij snapt ook niets van voetbal hequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Helaas voor jou zien wij de plaatsnaam Almelo in je sig staan en dus weten wij al genoeg.
Online ben ik een roetjequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
irl ben ik nóg vriendelijker. ik vind mensen altijd zielig als je ze te hard aanpakt, Ze kunnen het immers niet helpen dat ze allemaal schapen zijn
Waarom?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:56 schreef Min-e het volgende:
Ik merk dat ik de neiging heb op internet om me veel naiever voor te doen.
Dit is overigens een goed voorbeeld, irl zou ik me geroepen voelen om dit uitgebreid te beargumenteren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:56 schreef Min-e het volgende:
Ik merk dat ik de neiging heb op internet om me veel naiever voor te doen.
In een gespek waarin iemand tegenover je zit, kun je veel beter nuanceringen aanbrengen en nivelleren. Op internet heb ik de neiging heb om er onder te gaan zitten, om zodoende voldoende ruimte te scheppen. En daarbiji komt natuurlijk dat geschreven woorden veel harder overkomen.quote:
Ik kon wel zoiets raden, maar je eerste uitleg vond ik leukerquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
In een gespek waarin iemand tegenover je zit, kun je veel beter nuanceringen aanbrengen en nivelleren. Op internet heb ik de neiging heb om er onder te gaan zitten, om zodoende voldoende ruimte te scheppen. En daarbiji komt natuurlijk dat geschreven woorden veel harder overkomen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik besta in het echt helemaal niet.
Je hebt me door. Ik ga nu in de keuken schijten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef willem-jozef het volgende:
als ik zo slaperig zou zijn om van alles te geloven (zoals beschreven in o.p. en bijvoorbeeld het actuele verhaal van die kerel hier op fok), zou ik in dit topic misschien ook wel (vooral aan mezelf) schrijven dat ik "gewoon naief maar wel heel eerlijk ben en een goed hart heb"![]()
"naief" klinkt natuurlijk wel lief, maar wordt vaak gebruikt als een verbloeming van domheid
Precies, vertellen dat wat je er werkelijk van vindt en alle forummers bang maken. Zie daar het nut niet van inquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waarom zou je je dan uitsloven voor iemand van wie je niet eens 100% zeker bent dat hij/zij ook daadwerkelijk is wie hij/zij claimt te zijn?
Je kan er alleen komen met dikke tettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat, jij woont 'in the tubes'???
(wat is je adres?
-Ehh, www.scrutinizer.nl, en je kunt er alleen per e-mail komen)
Nee, je moet m'n entiteit figuurlijker zien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat, jij woont 'in the tubes'???
(wat is je adres?
-Ehh, www.scrutinizer.nl, en je kunt er alleen per e-mail komen)
quote:This is the central scrutinizer...it is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet. It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to *The Death Penalty* (or affect your parents' credit rating). Our criminal institutions are full of little creeps like you who do wrong things...and many of them were driven to these crimes by a horrible force called MUSIC!
Our studies have shown that this horrible force is so dangerous to society at large that laws are being drawn up at this very moment to stop it forever! Cruel and inhuman punishments are being carefully described in tiny paragraphs so they won't conflict with the Constitution (which, itself, is being modified in order to accommodate the future).
The white zone is for loading and unloading only...if you have to load or unload, go to the white zone... you'll love it...it's a way of life
wel eerst je broek uit doen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt me door. Ik ga nu in de keuken schijten.
Te laat.quote:
Hmm, leest weg als een kruising tussen Orson Scott Card en 1984. Waar is het van?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, je moet m'n entiteit figuurlijker zien.
[..]
Van Joe's Garage, de opera van Frank Zappa.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, leest weg als een kruising tussen Orson Scott Card en 1984. Waar is het van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |