abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64781744
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Die heeft toch niemand meer in huis, gekkie
onderschat een ander niet en overschat jezelf niet
pi_64781768
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef Smash-it het volgende:
Beetje in navolging van Maarten van Rossem vanavond op Ned 2 : VPRO's Import: Jesus Camp.

Is er sprake van godsdienstonderwijs of regelrechte hersenspoeling in de Amerikaanse evangelische zomerkampen? Jesus Camp volgt de kinderen Levi, Rachael en Tory naar Kids on Fire, een zomerkamp in Devil's Lake, North Dakota. Een kinderkamp met serieuze bijbelstudie. Hier leert pastor Becky Fischer kinderen vanaf zes jaar hoe ze goede soldaten van 'Jezus' leger' worden. Fisher wil dat jonge Amerikaanse mensen hun leven net zo radicaal aan Jezus geven als jonge mensen in Pakistan, Israël en Palestina voor hun geloof doen. Onder de leerlingen van het Jezus zomerkamp, bevindt zich onder anderen Levi, een twaalfjarige jongen, die predikant wil worden en van huis uit vertrouwd is met het fundamentalistische christelijke gedachtegoed. In het kamp leren kinderen met 'bijbelse tongen' te spreken en luisteren ze naar christelijke rapmuziek. Ook worden ze gemanipuleerd om George W. Bush te zegenen. De evangelische christelijke gemeente heeft in Amerika meer dan 30 miljoen leden en bepaalt grotendeels de nationale conservatieve opvattingen ten aanzien van homoseksualiteit, abortus en de Midden-Oosten politiek. Heidi Ewing en Rachel Grady vinden het hoog tijd, dat de Amerikanen wakker worden en tot zich door laten dringen dat deze evangelische beweging niet zo onschuldig is als het lijkt

Die naam van dat kamp ook echt, Kids on Fire. Had zo een aflevering van Southpark kunnen zijn.
Oh dat heb ik gezien.
Wat een idioot iets is dat zeg.
pi_64782198
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef Smash-it het volgende:
Beetje in navolging van Maarten van Rossem vanavond op Ned 2 : VPRO's Import: Jesus Camp.
Goh, lekker luchtig! Hoe laat? Ivm te lam om te zoeken.
Go hard or go home
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:24:32 #179
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_64782331
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:21 schreef Noek het volgende:
Goh, lekker luchtig! Hoe laat? Ivm te lam om te zoeken.
Haha, luchtigheid alom. Half 12 volgens mij pas.
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 19:26:30 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_64782412
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:24 schreef Smash-it het volgende:

Oh, dan kijk ik wel Uitzending Gemist morgen. Dat is toch geen tijd voor zo'n serieus onderwerp?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_64782421
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:24 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Oh! Gelukkig is er uitzending gemist.

Hè Dementor, met je rijdende rechter. Vertel!
Go hard or go home
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:29:00 #182
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64782534
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Haagse rif-aap!
Bontkraag!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_64782535
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oh, dan kijk ik wel Uitzending Gemist morgen. Dat is toch geen tijd voor zo'n serieus onderwerp?
Nee, dan lig je in bed passages over te slaan omdat het te gruwelijk is.

Cc, weet je dat ik ook had gegoogled op Sharon Tate en die foto's heb bekeken, dat had ik niet moeten doen, vorige week. Daarmee is het fictie-gedeelte opeens weg, ook al is het dat wel. Snap je?
Go hard or go home
pi_64782547
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Oh! Gelukkig is er uitzending gemist.

Hè Dementor, met je rijdende rechter. Vertel!
Ja dat is toch een prachtig ventje?
En jij mag het vertellen want ik zag dat topic pas later.
pi_64782569
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ja en zij is een graftak! Klaar. Ik wist het!
Go hard or go home
pi_64782647

Het had familie kunnen zijn.
* Dementor heeft zulke neven en neefjes.

http://player.omroep.nl/?aflID=8589906
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 19:33:05 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_64782727
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Noek het volgende:

Nee, dan lig je in bed passages over te slaan omdat het te gruwelijk is.
Ik heb het boek besteld bij ECI. Ga ik spijt krijgen?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_64782765
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb het boek besteld bij ECI. Ga ik spijt krijgen?
Nee maar niet gaan googlen, dat heeft mij geen goed gedaan.
Go hard or go home
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:35:11 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64782809
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Noek het volgende:

Cc, weet je dat ik ook had gegoogled op Sharon Tate en die foto's heb bekeken, dat had ik niet moeten doen, vorige week. Daarmee is het fictie-gedeelte opeens weg, ook al is het dat wel. Snap je?
Ja, ik snap dat. Ondanks dat ik die foto's van Sharon op de onderzoekstafel en haar en alle andere vermoorde mensen in en om het huis hier in diverse boeken heb staan. Net als die van de LaBianca's, compleet met vork in buik. Die beelden zien maakt het verhaal opeens toch wel heel tastbaar echt.
Maar dat is het natuurlijk ook.
Maar, empathisch als ik ben, voel ik ook nu weer met je mee .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_64782812
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]

Heb het net gezien btw.. Vond het een irritant kind. 10 jaar oud Maar aan de andere kant denk ik dat we dat gastje over 15 jaar weer zien.. Jemig wat een lef !!!
Moest er echt om lachen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:36:44 #191
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64782876
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Dementor het volgende:

[..]

ohwman hou op schei uit, wat heb ik gelachen op het gastenboek van papendrecht, stel mongolen met dat ventje bashen! Dat wijf moet een kruis op d'' voorschedel!

Trouwens al gezien omdat ik ook vervent ( let je op Coos) Geenstijl reaguurder ben en ja zelfs lid van powned! Ik wil nu wel eens een keer een actualiteitenprogramma die niet alleen maar linkse propaganda voert ... al was het maar de middenweg zou ik al heel tevreden zijn!

verder fok ik, hyve ik, voetbalonline forum ik ... zo dat is eruit
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_64782909
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]

* Dementor heeft zulke neven en neefjes.

http://player.omroep.nl/?aflID=8589906
Heb ik gezien.

Leuk ventje

Frank Visser tegen dat tien jarige jongetje: als je later rechten gaat studeren mag je bij mij stage lopen
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:38:18 #193
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64782937
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Heb het net gezien btw.. Vond het een irritant kind. 10 jaar oud Maar aan de andere kant denk ik dat we dat gastje over 15 jaar weer zien.. Jemig wat een lef !!!
Moest er echt om lachen
Ik vond dat wijf met die enorme wallen nog irritanter.. Die kleine staat strax als hij 16 jaar is omdat er geen tering te doen is de buurt te verzieken.. en waar is de hangplek.. psies.. bij dat wallenmokkel voor de deur...

Dat wijf kan trouwens met die wallen van d'r misschien nog wat betekenen voor de door professoren ingeschate stijgende waterspiegel!
pi_64782942
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat. Ondanks dat ik die foto's van Sharon op de onderzoekstafel en haar en alle andere vermoorde mensen in en om het huis hier in diverse boeken heb staan. Net als die van de LaBianca's, compleet met vork in buik. Die beelden zien maakt het verhaal opeens toch wel heel tastbaar echt.
Maar dat is het natuurlijk ook.
Maar, empathisch als ik ben, voel ik ook nu weer met je mee .
Fijn! En het is echt waar hoor, dat ik elke avond uit jouw boek lees. Niet dat ik me anders voordoe ofzo.
Zo van: Ja ja, die ligt vast elke avond op een bankje in het park, die internetheldin. Nee, echt. In mijn waterbedje lig ik trouw elke avond te lezen.
Go hard or go home
pi_64782958
Ik ben voor het leven van Pieter in de vorm van een tv serie op POWNED.
pi_64782964
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Coos het volgende:

[..]

Heb ik gezien.

Leuk ventje

Frank Visser tegen dat tien jarige jongetje: als je later rechten gaat studeren mag je bij mij stage lopen
Denk dat Dhr. Visser bij hem komt werken
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_64783012
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik vond dat wijf met die enorme wallen nog irritanter.. Die kleine staat strax als hij 16 jaar is omdat er geen tering te doen is de buurt te verzieken.. en waar is de hangplek.. psies.. bij dat wallenmokkel voor de deur...

Dat wijf kan trouwens met die wallen van d'r misschien nog wat betekenen voor de door professoren ingeschate stijgende waterspiegel!
En wat zowaar nog triester is, stoere mannen maken een hyves account aan om een 10 jarig jochie uit te schelden. Wat me dan weer aan Barts topic doet denken.
Go hard or go home
pi_64783018
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ook mooi dat die vrouw zei "als je hard spaart kun je later je eigen muziektent kopen".
Vervolgens maakt iemand van de gemeente duidelijk dat de stichting de muziektent voor het symbolische bedrag van 1 gulden heeft overgenomen.

Het was nog een lelijke tent ook, zoiets hoort van steen en hout te zijn.
Niet van metaal met een laagje karwei verf erover heen dat opa Flipsen op een regenachtige dag heeft aangebracht.
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:40:12 #199
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64783025
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef Dementor het volgende:
Ik ben voor het leven van Pieter in de vorm van een tv serie op POWNED.
En ik wil voor mijn 5,72 euro toch minmaal wekelijks een politicus zien vallen! Meer zendtijd + grotere doelgroep = meer impact lijkt mij!
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:41:15 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64783080
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef Noek het volgende:

Fijn! En het is echt waar hoor, dat ik elke avond uit jouw boek lees. Niet dat ik me anders voordoe ofzo.
Zo van: Ja ja, die ligt vast elke avond op een bankje in het park, die internetheldin. Nee, echt. In mijn waterbedje lig ik trouw elke avond te lezen.
Daar ben ik heel blij om. Een collega van me heeft mijn exemplaar geleend en die zit er ook al helemaal in.
Dan ga ik nu mijn wenkbrauwen weer eens bij laten werken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')