Kan ik niet. Dan is het net het uitje van het jaar. Winkelen en uit eten in Groningen met een vriendin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou als je gezellig ook naar Zwolle rijdt kan je bij ons aanschuiven bij de koffie met gebak, het winkel gedeelte én de lunch!![]()
![]()
Hoe lang moet je pony zijn voordat ie lang is? Een meter? De mijne is een maandje geleden nog bijgeknipt (jaja, je kan niets bijknippen, maar you drift my catch) en hangt nu al weer zeer irritant voor mijn ogen, dus is in een sort of lok veranderd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef Noek het volgende:
Maar geeft niks want mijn pony is nog niet lang.
Wáár niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef Noek het volgende:
Ik was het NIET!! Ik was daar ook helemaal niet!!
De industrieweg Gertquote:
Ik heb hem al wel in een lok, zo schuin maar ook dat is niks. Over een jaar of twee ga ik weer nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang moet je pony zijn voordat ie lang is? Een meter? De mijne is een maandje geleden nog bijgeknipt (jaja, je kan niets bijknippen, maar you drift my catch) en hangt nu al weer zeer irritant voor mijn ogen, dus is in een sort of lok veranderd.
Ow.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan ik niet. Dan is het net het uitje van het jaar. Winkelen en uit eten in Groningen met een vriendin.
Dat doe ik anders nooit!Maar geeft niks want mijn pony is nog niet lang. Maar veel plezier en maak foto's!
Goeiemiddag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Noek het volgende:
Om 12.55 uur op de Industrieweg, 29 december 2008!
Ik snap het nog ste...... ooooooooooooo, de bon voor te hard rijden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De industrieweg GertWel een beetje opletten
![]()
* ook even gaat peepenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
Wat is mijn fobo opeens in zwang.
Je lijkt Fluitert welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Noek, ik heb even teruggekeken en zag dat je die dag vuurpijlen had gekocht. Heeft het daar misschien iets mee te maken?
[RLS SC #055] Waar Caroo kleur gaat bekennen?
Heb jij stro op je vloer liggen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb m'n schaatsen ook weer teruggevonden.
Die dingen heb ik al meer dan 25 jaar en ijzers zijn nog vlijmscherp, dat beetje roest schaats je er zo vanaf.
En ze moeten ff gepoetst.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde ook niet dat je een test moet doen om op een bepaalde partij te stemmen. Juist een test om te bewijzen dat je begrijpt waar je voor gaat stemmen. Dat iedereen weet hoe een kabinet is opgebouwd, en wat de functie van de Tweede Kamer is. En waarom geen enkele partij met Wilders wil samenwerken. gewoon, de standaard info dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen die meerderjarig en handelingsbekwaam is, mag stemmen. En als iemand op de PvdA wil stemmen omdat Mark Rutten zo'n nette man is, dan mag dat gewoon. Wordt wél even zoeken, in het stemhokje, maar uiteindelijk komt het goed.
Je gaat toch als staat niet bepalen wat geldige motivaties zijn voor het uitbrengen van een stem.
Weet je wáár je wat aan moet doen met je nieuwe partij? Heb net 44 euro voor verlenging van het rijbewijs neergelegd. Misselijke graaierts! Allemaal!!!
En daar heeft het alles mee te maken, alleen was ik de passagier. Naast die man die altijd zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Noek, ik heb even teruggekeken en zag dat je die dag vuurpijlen had gekocht. Heeft het daar misschien iets mee te maken?
[RLS SC #055] Waar Caroo kleur gaat bekennen?
Ik kan dat dan gewoon niet uitstaan en moet het gewoon weten. Dus ga ik op zoek, je weetzzzzz.quote:
En je hebt veters nodig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb m'n schaatsen ook weer teruggevonden.
Die dingen heb ik al meer dan 25 jaar en ijzers zijn nog vlijmscherp, dat beetje roest schaats je er zo vanaf.
En ze moeten ff gepoetst.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij stro op je vloer liggen?
Ik heb geen excuus meer. Ik ga me verzuipen in uren.
Wahahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef noekje het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Ik lurk al wel heel lang hoor.
![]()
Je bent mijn laatste voyeur.quote:
Ik vind het de moeite van het reageren niet waard, met je advocaat-van-de-duivel-argumentenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
Maar mensen stemmen toch op een partij, een standpunt, een persoon of voor mijn part(ij) omdat de familie van oudsher op die partij stemt? Wat doet het er dan toe of je wel of niet weet hoe het kabinet is opgebouwd, hoeveel leden de Eerste en Tweede Kamer tellen en van welk stof de stoelen zijn gemaakt?
Ik vind het betutteling.
Niks advocaat van de duivel. Zo zie ik het.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef dieenebart het volgende:
Ik vind het de moeite van het reageren niet waard, met je advocaat-van-de-duivel-argumenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |