quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
reminds me.. moet nog een grote spiegel voor in de slaapkamer hebben
er op los neuken welquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe. In Keulen (D) is een Turkse carnavalsvereniging opgericht. Verschil met de andere verenigingen: geen alcohol en geen partnerruil. Is partnerruil een traditie bij carnaval?
vind je? hmm misschien moet ik het dan maar vergetenquote:
Dat is een traditie die bij elk zuipfestijn hoort.quote:
Ik hou van grote spiegels in slaapkamers...quote:
Hangt er vanaf waar, dat zal ik dan gelijk er bij zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er op los neuken wel
[..]
vind je? hmm misschien moet ik het dan maar vergeten
ja.. ok.. maar dat herinnerde me er alleen aan dat ik dat nog wilde. Staat verder los van de TTquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hou van grote spiegels in slaapkamers...
maar in de combinatie met de TT...
iig beter dan: 'alweer woensdag' of 'bijna weekend'....quote:
Of 'woensdag gehaktdag'quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:06 schreef Californium het volgende:
[..]
iig beter dan: 'alweer woensdag' of 'bijna weekend'....![]()
Zeer zekerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Verdomd, het is bijna weekend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Er wordt hier niet gehakt hé!quote:
He, jammerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:11 schreef jackson het volgende:
P, die vriendin van Reinier ken ik verder niet zo te zien
mja.. ik ben er ook nog niet uit hoe enzo.. maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n problemen mee. Eventuele bedpartners wellicht wel natuurlijk.. moet je ook rekening mee houden..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar, dat zal ik dan gelijk er bij zeggen.
Maar gewoon (zoals ik het een tijd had) dat je je bed uit stapt en gelijk met je ge-wel-dig fan-tas-ti-sche uiterlijk worden geconfronteerd is echt een afknapper
Best apart als je dan toevallig dezelfde mensen kentquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
He, jammerMaar maakt niet uit, vroeg het me gewoon af
Je hebt toch van die spotjes bij je bed? Dan zou je er een heel mooi schilderij neer kunnen hangen. Even breed als je bed of gewoon 2-3 kleine dingen er bij. Dat staat leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. ik ben er ook nog niet uit hoe enzo.. maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n problemen mee. Eventuele bedpartners wellicht wel natuurlijk.. moet je ook rekening mee houden..
Maar er moet sowieso nog iets op de muren. Meer dan verf heb ik er nog niet op zitten in mijn huis
Volgens mij is ze redelijk lekker....quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Van de zangeres ben ik ook niet erg onder de indruk.
De laatste jaren? Er komen echt al jaren meer dan 60.000man hoor met de laatste paar jaar 90.000 manquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoewel Appelpop wel weer wat groter is dan ik dacht, aardig gegroeid de laatste jaren.
Ze zijn live heel erg goed, maar ja dat is mijn mening dan ook. Veel krachtiger en beter. Ze zijn wel aan het groeien, dat is in elk geval wel heel erg te merken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kende The Q trouwens niet, Puala. Maar ik ben er ook niet erg van onder de indruk. Ze spelen niet slecht, maar ik zie ze nog niet het niveau van kroegen en kleinere festivals ontstijgen. Daarvoor zou het wat origineler mogen. Van de zangeres ben ik ook niet erg onder de indruk.
Nou ja, voor zover ik een dergelijke conclusie kan trekken na een paar liedjes op MySpace, uiteraard.
Daar heb je op MySpace niet veel aan, hoewel het live wel iets kan toevoegen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij is ze redelijk lekker....
ja ik heb nog drie kleine schilderijtjes die er moeten komen.. maar ik wist nog niet op welke muur ik die ging plaatsen. Dat is wel een idee wat jij zegt..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt toch van die spotjes bij je bed? Dan zou je er een heel mooi schilderij neer kunnen hangen. Even breed als je bed of gewoon 2-3 kleine dingen er bij. Dat staat leuk![]()
en voor schilderijen heb ik maar 1 tip; Ikea
Het is sowieso totaal mijn genre niet, dan ga je op andere dingen lettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar heb je op MySpace niet veel aan, hoewel het live wel iets kan toevoegen.
Jazeker welquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er wordt hier niet gehakt hé!
De laatste jaren ja, dit decennium zeg maar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
De laatste jaren? Er komen echt al jaren meer dan 60.000man hoor met de laatste paar jaar 90.000 man
Van Wiki. In enkele jaren dus 100.000 bezoekers erbij. Ik dacht nog steeds dat het met een Zandstock (geen idee hoe veel bezoekers) of Schager Popweekend (+/- 30.000 over 2 dagen met mooi weer) vergelijkbaar was.quote:Inmiddels is Appelpop uitgegroeid tot een festival met nationale en zelfs internationale bekendheid. In 2001 bezochten naar schatting al meer dan 30.000 muziekliefhebbers het succesvolle festival. Dit groeide naar circa 80.000 bezoekers in 2005 en tussen de 85.000 en 95.000 bezoekers in 2006.In 2007 werden maar liefst 130.000 bezoekers geteld. De populariteit van het festival is te danken aan de programmering, de geheel overdekte infrastructuur en goede promotie. De Megatent van SMT werd in 1999 geļntroduceerd.
Volgens mij he, zaten ze afgelopen jaar al over de 110.000-120.000 man heen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
De laatste jaren? Er komen echt al jaren meer dan 60.000man hoor met de laatste paar jaar 90.000 man
Mjah, maar daar zit weer een verhaal achter. Lian is mijn schoonzusjequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Best apart als je dan toevallig dezelfde mensen kent
Van Wiki inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Van Wiki. In enkele jaren dus 100.000 bezoekers erbij. Ik dacht nog steeds dat het met een Zandstock (geen idee hoe veel bezoekers) of Schager Popweekend (+/- 30.000 over 2 dagen met mooi weer) vergelijkbaar was.
ik ben goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ik heb nog drie kleine schilderijtjes die er moeten komen.. maar ik wist nog niet op welke muur ik die ging plaatsen. Dat is wel een idee wat jij zegt..
Ja, dus? Bedoel je dat het niet klopt? Ik ken het ook voornamelijk als kleiner festival van begin deze eeuw, toen ik dat soort dingen nog wat meer volgde.quote:
Ik vraag me af of het niet het totaal aantal bezoekers is met corso erbij. Vond het niet dermate drukquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij he, zaten ze afgelopen jaar al over de 110.000-120.000 man heen hoor
Dan heb jij Guus Meeuwis gemistquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het niet het totaal aantal bezoekers is met corso erbij. Vond het niet dermate druk
Ik betwijfel de betrouwbaarheid inderdaad, niet dat ik het zelf beter weet. Denk alleen dat de cijfers wat anders liggen. De laatste jaren is het zeker flink gegroeid maar het is al tijden "vrij groot".quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dus? Bedoel je dat het niet klopt? Ik ken het ook voornamelijk als kleiner festival van begin deze eeuw, toen ik dat soort dingen nog wat meer volgde.
Ja, klopt... maar ik zie er geen 3 keer een volle arena op af komen al die dagenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb jij Guus Meeuwis gemist![]()
Het was echt ontzettend druk namelijk
Ik heb geen idee, maar ja het terrein is nu ook uitgebreid en alles.. Vond het afgelopen jaar echt heel moeilijk schatten ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, klopt... maar ik zie er geen 3 keer een volle arena op af komen al die dagen
Och, ik heb de 30.000 tot 35.000 van Schager Popweekend ook wel eens veel lager ingeschat. Maar dat is vespreid over meerdere dagen, lang niet iedereen is er de hele dag, dus het kan best dat het hoogste aantal mensen dat tegelijk aanwezig is veel lager is. Ik denk dat veel mensen zich er daardoor op verkijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, klopt... maar ik zie er geen 3 keer een volle arena op af komen al die dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |