Nu ben ik Tong80-topics gewend, maar ik begreep al niks van de topictitel...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
Kan een mod trouwens het woord 'bevroren' toevoegen tussen 'vanwege' en 'ruiten' by the way?
Serieus? Dan mogen ze jou ook wel preventief opsluiten wat mij betreft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Schut85 het volgende:
wat eeeen onzin laat die man toch lekker rijden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze hadden ze rijbewijs moeten innemen...tjeeeez wat een debiel zeg
hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus? Dan mogen ze jou ook wel preventief opsluiten wat mij betreft.
Google er voor de grap eens op.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Rosbief het volgende:
So, die man moet wel heel veel vertrouwen hebben in de veiligheid van z'n Landwind.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze hadden ze rijbewijs moeten innemen...tjeeeez wat een debiel zeg
Jammer genoeg voor hem is het een Chinese SUV.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef CasB het volgende:
Hij rijdt in een SUV, hem kan niks gebeuren (denkt hij).
Mja en als je dan 1 streep ijs op je ruit hebt laten zitten aan de pasagierskant, en een agent gaat schrijven, heb je nog zoiets van zoek een leven. Maar die foto in de OPquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terechte boete. Je moet volgens de wegenverkeerswet ook zorgen dat je goed zicht hebt. Ruiten moet je ijs- en sneeuwvrij maken voordat je gaat rijden. Ook zwaar beslagen ramen zijn strafbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |