abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:37:27 #126
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_65080523
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

als je dan ligt te fokken hoef ik niet zoveel math te doen om te concluseren dat je in ieder geval niet ligt te batsen.

waarschijnlijk probeer je je reputatie te redden hier op fok?
Shit, je hebt me helemaar door.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_65081380
Niet het hele topic gelezen dus wellicht al genoemd: ladder theory. Google het en je zult je antwoorden vinden. Welkom in de friendszone hier kom je niet meer uit. Je enige exit is The Abyss.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_65081635
Tering wat een verhaal, ben echt benieuwd hoe het nou allemaal gaat lopen!
Succes er mee iig, je hebt nog een week of 2 te gaan, hoe is het contact nu met jullie 2 geweest de afgelopen week?
All management is Strategic Management.
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:48:11 #129
67103 Caspian
pi_65085461
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:02 schreef Steeven het volgende:
Niet het hele topic gelezen dus wellicht al genoemd: ladder theory. Google het en je zult je antwoorden vinden. Welkom in de friendszone hier kom je niet meer uit. Je enige exit is The Abyss.
Nou, nee dus. Ik heb nooit in de friendszone gezeten.
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:09 schreef GodsSon het volgende:
Tering wat een verhaal, ben echt benieuwd hoe het nou allemaal gaat lopen!
Succes er mee iig, je hebt nog een week of 2 te gaan, hoe is het contact nu met jullie 2 geweest de afgelopen week?
Alsvast een kleine update dan: Laatst is mijn contract afgelopen van de flat hier, dus nu zit ik zonder kamer de komende twee weken. Nu slaap ik dus bij haar, wat niet netjes is tegenover haar vriend, maar goed. Tussen hen is het helemaal afgelopen, hij weet het alleen nog niet (en ze verteld het hem vanavond) dus ja, in principe heb ik nu wat ik wil.

Er zitten nog wat haken en ogen aan, maar dit is pretty much de situatie nu:
Ik heb geen kamer meer, dus ik slaap bij haar de komende 2 weken. Het gaat uit tussen haar en haar vriend, zodat we samen vrijspel hebben. Volgende week samen een paar dagen London doen, en dan maandag (26e) ga ik met het vliegtuig naar Nederland. Wat er dan gebeurt zien we nog wel. Nu eerst van de komende twee weken genieten.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_65085562
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef PouwelZ het volgende:
Mag ik nu ook een keer aangezien ik zo supportive was de hele tijd?

Good Job, en goede smoes om bij haar op de kamer te mogen slapen
pi_65085947
Blijven ontkennen Caspian, dan kom je er wel . Het is maar een fase.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_65096305
Ik post bijna nooit wat op dit forum, maar ik kan het nu echt niet laten, want ik heb nog nooit iemand gezien die zo erg in een droomwereld leeft.

Caspian, je zit zo diep in de friendszone! Luister naar sommige "negatieve" reacties, ook al zijn ze niet wat je wil horen. Die meid ziet je alleen maar als een vriend waar ze mee kan uithuilen en haar problemen vertellen. Dat is niet hetzelfde als iemand die ze aantrekkelijk vindt. Waar ze op valt is die bad boy die zelfverzekerd is, niet urenlang met haar praat, haar neukt en soms lange tijd geen contact met haar heeft.

Dingen die jij denkt die niet waar zijn:

- Dat een vrouw rationeel nadenkt en daarna op iemand valt
- Dat lange gesprekken en altijd aandacht geven lijdt tot aantrekking (het tegenovergestelde)
- Dat je haar door overtuiging van mening kan doen veranderen over op wie ze valt
- Dat je een normale vriendschap kan hebben terwijl jij verliefd op haar bent

Ik denk niet dat je ooit kans maakt om een relatie met haar te krijgen, ook niet wanneer je bij haar bent voor 2 weken. Maar ik hoop voor je dat ik ongelijk heb.

Wat je moet doen:

- Je kan geen vrienden met haar zijn, omdat je verliefd op haar bent en het daardoor een nepvriendschap is en jezelf voor de gek houdt
- Verminder of verbreek contact met haar (aangezien je geen kans maakt is verbreken beter voor je, want je gaat jezelf alleen maar pijn doen)
- Date andere meisjes die jou niet gebruiken
- Wordt een man en stop met het eromheen draaien van wat je nou wil , die romantiek klinkt meer als een gebrek aan zelfvertrouwen

Ik hoop dat je je gaat realiseren in wat voor situatie je echt zit, want je zit je tijd en energie te verdoen.
pi_65096371
Wat een kanker triest figuur ben je Caspian , ik kan niet anders zeggen. Je vraagt om meningen en elke mening die niet rijmt met je Doornroosje meets Belle en het beest fantasie kraak je af. Vervolgens lig je ineens op magische wijze te fokken op je laptopje bij haar in bed , yeah right. Ik zag net twee zelfmoordtopics staan op deze pijler, misschien kunnen ze je daar verder helpen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 04:16:11 #134
242083 luvley
Im just grazzy fuN!
pi_65096440
Elke vrouw heeft een gay friend nodig. Hij is niet altijd homo als er geen homo in de omgeving is gaan ze vaak voor een gevoelig typpe. Voor en typpe als die julia die je omschrijft ze klinkt eenzaam en afhankelijk typpe omdat ze zich zo laat onder drukken vdoor die vriend/ex.

Youre her buddy, big brother en als een meisje zich zo voelt bij een persoon is het anders moeilijk te fixen. suc-6
  vrijdag 16 januari 2009 @ 04:36:00 #135
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  vrijdag 16 januari 2009 @ 06:20:35 #136
67103 Caspian
pi_65096784
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 04:02 schreef cesareborgia het volgende:
Wat een kanker triest figuur ben je Caspian , ik kan niet anders zeggen. Je vraagt om meningen en elke mening die niet rijmt met je Doornroosje meets Belle en het beest fantasie kraak je af. Vervolgens lig je ineens op magische wijze te fokken op je laptopje bij haar in bed , yeah right. Ik zag net twee zelfmoordtopics staan op deze pijler, misschien kunnen ze je daar verder helpen.
Goed.
Druppel, emmer, enzo.
Nee, ik kraak de reacties niet af die niet stromen met mijn 'fantasie'. Ik kraak trolls en puberale reacties af.

Sommige dingen die gesteld werden, met name friendzone dingen, waren/zijn gewoon niet waar. Dat het over het algemeen/meestal zo is doet niet ter zake, want in mijn situatie zat het anders. Punt. Feit. Als ik dat dan zeg word ik weggezet als fantast, of gaan mensen me persoonlijk aanvallen/afkraken. Nog afgezien van hoe sommigen van jullie posten.

Ik postte dit topic omdat ik alles op een rijtje wou zetten, en even anoniem m'n verhaal wou delen, adviezen krijgen, en gewoon omdat ik het even van me af wou schrijven. Dat Fok! daar niet de ideale plek voor is, wist ik van te voren, gelukkig kan ik tegen een stootje.

Anyway, het verhaaltje is uit.

Voor diegene die geïnteresseert zijn, en het (willen) geloven: Het is allemaal eind goed al goed. Of we lang en gelukkig zullen leven zal de toekomst uitwijzen, maar nu is alles rooskleurig. We zullen zien of de lange afstand zal werken of niet. Verder zijn er geen updates nodig. Het verhaaltje is over en uit, en ik ben nu een gelukkig man.

Wat mij betreft kan hier een slotje op.

Ik wil sommigen van jullie bedanken voor de normale, intelligente reacties, ook al was het soms niet wat ik wou horen. You know who you are.

De rest:
pi_65100355
Nou heel veel succes ermee.
Want je wil inderdaad écht niks negatiefs erover horen.
Waarschijnlijk, begint ze overmorgen alweer te twijfelen...
Ik geef jullie hooguit 2 maand. Maar succes ermee!
pi_65100889
Heel jankverhaal, maar uiteindelijk een storm in glas water.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:10:19 #139
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_65110856
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 06:20 schreef Caspian het volgende:

[..]

Goed.
Druppel, emmer, enzo.
Nee, ik kraak de reacties niet af die niet stromen met mijn 'fantasie'. Ik kraak trolls en puberale reacties af.

Sommige dingen die gesteld werden, met name friendzone dingen, waren/zijn gewoon niet waar. Dat het over het algemeen/meestal zo is doet niet ter zake, want in mijn situatie zat het anders. Punt. Feit. Als ik dat dan zeg word ik weggezet als fantast, of gaan mensen me persoonlijk aanvallen/afkraken. Nog afgezien van hoe sommigen van jullie posten.

Ik postte dit topic omdat ik alles op een rijtje wou zetten, en even anoniem m'n verhaal wou delen, adviezen krijgen, en gewoon omdat ik het even van me af wou schrijven. Dat Fok! daar niet de ideale plek voor is, wist ik van te voren, gelukkig kan ik tegen een stootje.

Anyway, het verhaaltje is uit.

Voor diegene die geïnteresseert zijn, en het (willen) geloven: Het is allemaal eind goed al goed. Of we lang en gelukkig zullen leven zal de toekomst uitwijzen, maar nu is alles rooskleurig. We zullen zien of de lange afstand zal werken of niet. Verder zijn er geen updates nodig. Het verhaaltje is over en uit, en ik ben nu een gelukkig man.

Wat mij betreft kan hier een slotje op.

Ik wil sommigen van jullie bedanken voor de normale, intelligente reacties, ook al was het soms niet wat ik wou horen. You know who you are.

De rest:
wat? ik volg je niet meer?

je wil alleen maar vrienden blijven maar zegt niet in de friendszone te zitten? je wilt dus toch meer? lees je voorgaande posts dan zie je dat je zelluf zegt dat je niet meer dan vrienden wil blijven.

verder nog iets: sta je zo op springen dat je er echt naar hunkert haar grotje te roeren waarin enkele dagen geleden nog een vadsige spanjaard zijn mannensap heeft afgeleverd?
pi_65255766
Altijd leuk hoe mensen hier op FOK het altijd beter denken te weten zonder het hele verhaal te kennen... Het is ook zo lekker om ergens tegenin te gaan en je eigen gevormde mening op basis van aannames over de situatie op te dringen...
De TS moet maar niet koppig zijn en luisteren naar wat hij niet wil horen want het is de waarheid Natuurlijk wil de TS niet luisteren, dus gaan we hem persoonlijk afkraken en uitschelden.. dat zal hem leren
Als hij het dan nog niet wil weten, dan gaan we zijn posts analyseren en proberen om tegenstrijdigheden te ondekken. En trots dat we dan op onszelf kunnen zijn
Zelf zijn we natuurlijk heel stoer, want we praten niet met meisjes (praten = friend-zone = geen seks ), maar we neuken ze gewoon allemaal net zoals die vadsige spanjaarden

Ga zo door FOK, heerlijk om elke dag weer te lezen dat er zo'n zielige mensen rondlopen
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:12:01 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_65256087
Ximo, als de TS het hele verhaal niet plaatst moet je wel werken met aannames toch
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_65258503
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 06:20 schreef Caspian het volgende:
*knip*
Oké, mooi, feli, wanneer komt het boek uit?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_65258786
Ze heeft je gewoon misbruikt als hartsvriendje denk ik...
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:32:29 #144
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_65267552
Mooi en zielig verhaal zeg. Even een tvp om de reacties nog een keer door te spitten. (Er lopen weer wat mensen te etteren zo te zien )
Lijkt me echt zwaar voor je, sterkte.
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:59:27 #145
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_65273508
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:02 schreef Ximo het volgende:
Altijd leuk hoe mensen hier op FOK het altijd beter denken te weten zonder het hele verhaal te kennen... Het is ook zo lekker om ergens tegenin te gaan en je eigen gevormde mening op basis van aannames over de situatie op te dringen...
De TS moet maar niet koppig zijn en luisteren naar wat hij niet wil horen want het is de waarheid Natuurlijk wil de TS niet luisteren, dus gaan we hem persoonlijk afkraken en uitschelden.. dat zal hem leren
Als hij het dan nog niet wil weten, dan gaan we zijn posts analyseren en proberen om tegenstrijdigheden te ondekken. En trots dat we dan op onszelf kunnen zijn
Zelf zijn we natuurlijk heel stoer, want we praten niet met meisjes (praten = friend-zone = geen seks ), maar we neuken ze gewoon allemaal net zoals die vadsige spanjaarden

Ga zo door FOK, heerlijk om elke dag weer te lezen dat er zo'n zielige mensen rondlopen
en jij denkt met je limbo kop wel een player te zijn?
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:35:28 #146
242480 _DeBron_
Omdat het kan.
pi_65285910
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:02 schreef Ximo het volgende:

Ik heb het hele topic gelezen en ben het deels met je eens, veel personen hadden de TS liever kapot zien gaan aangezien het ook deze kant op dreigde te gaan. Leedvermaak blijft een fijne vorm van vermaak blijkt maar weer. Ik moet zeggen dat het wel tot een verrassend einde is gekomen, hoop voor de TS dat het een duurzame relatie wordt.
Ik ben niet zo van de pakkende oneliners.
pi_65295868
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:59 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

en jij denkt met je limbo kop wel een player te zijn?
Echt knap dat je precies weet wat ik denk te zijn
Een player zijn, is dat tegenwoordig een hype ofzo? Ik hoef geen tactiek te bedenken of me anders voor te doen dan ik ben om een vrouw te scoren. Lijkt me ook erg vermoeiend
pi_65300297
Stel dat Caspian tot nu toe enkel de waarheid heeft gesproken.

Kunnen we er dan echt vanuit gaan dat dit keer de emotionele, intelligente en lieve jongen de mooie vrouw voor zich gewonnen heeft boven de lompe, botte klootzaak?

Of is dit slechts een illusie.

Laten we eerlijk zijn en een aantal dingen opsommen.

1. Normale, licht negatieve of kritische reacties worden niet voorzien van een antwoord
2. Negatieve reacties die minder goed onderbouwt zijn of waar Caspian het vermoeden heeft dat deze reactie gepost is door een minderwaardige "macho", een boer of een slechte speller dan komt er al snel een hautaine reactie erop of meneer zich niet even snel uit ZIJN topic wilt verwijderen
3. Een enkele schrijver van een licht kritische maar eerlijke en meelevende post mag zichzelf zelfs op de borst kloppen, want Caspian, de alwetende, zet zijn voordeel van de twijfel aan de kant en zal serieus reageren door nogmaals zijn eigen mening te ventileren.
4. "Dat is misschien een vreemde karaktertrek van mij, maar ik vind het fijn om mensen te helpen op zo'n persoonlijk niveau." --> Lees: In tegenstelling tot anderen, ben ik zo goed voor de wereld dat ik graag iedereen help.
5. Infantiel, prutsters, rot op uit MIJN topic, etc.

Daarnaast belazer je de boel door te zeggen dat je je van haar als relatie materiaal distantieert maar het eerste beste moment dat ze twijfelt spring je er als Labrador-Retriever boven op, zogezegd met succes en vervalt je speerpunt, je geweldige beheersing van taal en interpunctie, tot een tijdelijk vriespunt en kan je spontaan niet eens meer een zin met een hoofdletter beginnen. Right.

In mijn optiek ben je een zeer onprettig, zelf ingenomen, arrogant, verwaand en onbetrouwbaar persoon. Als ik je zou kennen en met je zou samen moeten werken, zou ik er zeer zeker op bedacht zijn wanneer je me op een of andere manier in mijn rug zou steken want zo kom je over, een valse matennaaier die alles recht lult wat krom is.

Conclusie:

Iedereen die jij beticht van een macho, infantiel persoon, onwetende proleet etc heb je perongeluk 100% gelijk gegeven. Julia is van de lompe botte klootzaak overgestapt naar de andere type klootzak.

P.S.: Niet iedereen die Magic speelt is zo'n ongelovelijke kneus als TS.
  donderdag 22 januari 2009 @ 00:40:49 #149
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_65304523
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef Lemmiwinks het volgende:

Iedereen die jij beticht van een macho, infantiel persoon, onwetende proleet etc heb je perongeluk 100% gelijk gegeven. Julia is van de lompe botte klootzaak overgestapt naar de andere type klootzak.
TS is meer het type onzekere klootzak. Een beetje de narcist die er net achter is dat hij de enige is die op hem geilt. Arrogant, wereldvreemd, contactgestoord op het autistische af en MAAGD!!
  donderdag 22 januari 2009 @ 01:43:32 #150
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_65305349
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef Domai het volgende:
Mooi en zielig verhaal zeg. Even een tvp om de reacties nog een keer door te spitten. (Er lopen weer wat mensen te etteren zo te zien )
Lijkt me echt zwaar voor je, sterkte.
Well done, man.

Enjoy!
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')