Shit, je hebt me helemaar door.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
als je dan ligt te fokken hoef ik niet zoveel math te doen om te concluseren dat je in ieder geval niet ligt te batsen.
waarschijnlijk probeer je je reputatie te redden hier op fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
Nou, nee dus. Ik heb nooit in de friendszone gezeten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:02 schreef Steeven het volgende:
Niet het hele topic gelezen dus wellicht al genoemd: ladder theory. Google het en je zult je antwoorden vinden. Welkom in de friendszonehier kom je niet meer uit. Je enige exit is The Abyss.
Alsvast een kleine update dan: Laatst is mijn contract afgelopen van de flat hier, dus nu zit ik zonder kamer de komende twee weken. Nu slaap ik dus bij haar, wat niet netjes is tegenover haar vriend, maar goed. Tussen hen is het helemaal afgelopen, hij weet het alleen nog niet (en ze verteld het hem vanavond) dus ja, in principe heb ik nu wat ik wil.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:09 schreef GodsSon het volgende:
Tering wat een verhaal, ben echt benieuwd hoe het nou allemaal gaat lopen!
Succes er mee iig, je hebt nog een week of 2 te gaan, hoe is het contact nu met jullie 2 geweest de afgelopen week?
Good Job, en goede smoes om bij haar op de kamer te mogen slapenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef PouwelZ het volgende:
Mag ik nu ook een keer aangezien ik zo supportive was de hele tijd?![]()
Succes TSquote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:16 schreef luvley het volgende:
Elke vrouw heeft een gay friend nodig.
Goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 04:02 schreef cesareborgia het volgende:
Wat een kanker triest figuur ben je Caspian , ik kan niet anders zeggen. Je vraagt om meningen en elke mening die niet rijmt met je Doornroosje meets Belle en het beest fantasie kraak je af. Vervolgens lig je ineens op magische wijze te fokken op je laptopje bij haar in bed , yeah right. Ik zag net twee zelfmoordtopics staan op deze pijler, misschien kunnen ze je daar verder helpen.
wat? ik volg je niet meer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:20 schreef Caspian het volgende:
[..]
Goed.
Druppel, emmer, enzo.
Nee, ik kraak de reacties niet af die niet stromen met mijn 'fantasie'. Ik kraak trolls en puberale reacties af.
Sommige dingen die gesteld werden, met name friendzone dingen, waren/zijn gewoon niet waar. Dat het over het algemeen/meestal zo is doet niet ter zake, want in mijn situatie zat het anders. Punt. Feit. Als ik dat dan zeg word ik weggezet als fantast, of gaan mensen me persoonlijk aanvallen/afkraken. Nog afgezien van hoe sommigen van jullie posten.![]()
Ik postte dit topic omdat ik alles op een rijtje wou zetten, en even anoniem m'n verhaal wou delen, adviezen krijgen, en gewoon omdat ik het even van me af wou schrijven. Dat Fok! daar niet de ideale plek voor is, wist ik van te voren, gelukkig kan ik tegen een stootje.
Anyway, het verhaaltje is uit.
Voor diegene die geïnteresseert zijn, en het (willen) geloven: Het is allemaal eind goed al goed. Of we lang en gelukkig zullen leven zal de toekomst uitwijzen, maar nu is alles rooskleurig. We zullen zien of de lange afstand zal werken of niet. Verder zijn er geen updates nodig. Het verhaaltje is over en uit, en ik ben nu een gelukkig man.![]()
Wat mij betreft kan hier een slotje op.
Ik wil sommigen van jullie bedanken voor de normale, intelligente reacties, ook al was het soms niet wat ik wou horen. You know who you are.![]()
De rest:
Oké, mooi, feli, wanneer komt het boek uit?quote:
en jij denkt met je limbo kop wel een player te zijn?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:02 schreef Ximo het volgende:
Altijd leuk hoe mensen hier op FOK het altijd beter denken te weten zonder het hele verhaal te kennen... Het is ook zo lekker om ergens tegenin te gaan en je eigen gevormde mening op basis van aannames over de situatie op te dringen...
De TS moet maar niet koppig zijn en luisteren naar wat hij niet wil horen want het is de waarheidNatuurlijk wil de TS niet luisteren, dus gaan we hem persoonlijk afkraken en uitschelden.. dat zal hem leren
Als hij het dan nog niet wil weten, dan gaan we zijn posts analyseren en proberen om tegenstrijdigheden te ondekken. En trots dat we dan op onszelf kunnen zijn![]()
Zelf zijn we natuurlijk heel stoer, want we praten niet met meisjes (praten = friend-zone = geen seks), maar we neuken ze gewoon allemaal net zoals die vadsige spanjaarden
![]()
Ga zo door FOK, heerlijk om elke dag weer te lezen dat er zo'n zielige mensen rondlopen
Ik heb het hele topic gelezen en ben het deels met je eens, veel personen hadden de TS liever kapot zien gaan aangezien het ook deze kant op dreigde te gaan. Leedvermaak blijft een fijne vorm van vermaak blijkt maar weer. Ik moet zeggen dat het wel tot een verrassend einde is gekomen, hoop voor de TS dat het een duurzame relatie wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:02 schreef Ximo het volgende:
Altijd leuk hoe mensen hier op FOK het altijd beter denken te weten zonder het hele verhaal te kennen... Het is ook zo lekker om ergens tegenin te gaan en je eigen gevormde mening op basis van aannames over de situatie op te dringen...
De TS moet maar niet koppig zijn en luisteren naar wat hij niet wil horen want het is de waarheidNatuurlijk wil de TS niet luisteren, dus gaan we hem persoonlijk afkraken en uitschelden.. dat zal hem leren
Als hij het dan nog niet wil weten, dan gaan we zijn posts analyseren en proberen om tegenstrijdigheden te ondekken. En trots dat we dan op onszelf kunnen zijn![]()
Zelf zijn we natuurlijk heel stoer, want we praten niet met meisjes (praten = friend-zone = geen seks), maar we neuken ze gewoon allemaal net zoals die vadsige spanjaarden
![]()
Ga zo door FOK, heerlijk om elke dag weer te lezen dat er zo'n zielige mensen rondlopen
Echt knap dat je precies weet wat ik denk te zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:59 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
en jij denkt met je limbo kop wel een player te zijn?
TS is meer het type onzekere klootzak. Een beetje de narcist die er net achter is dat hij de enige is die op hem geilt. Arrogant, wereldvreemd, contactgestoord op het autistische af en MAAGD!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef Lemmiwinks het volgende:
Iedereen die jij beticht van een macho, infantiel persoon, onwetende proleet etc heb je perongeluk 100% gelijk gegeven. Julia is van de lompe botte klootzaak overgestapt naar de andere type klootzak.
Well done, man.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef Domai het volgende:
Mooi en zielig verhaal zeg. Even een tvp om de reacties nog een keer door te spitten. (Er lopen weer wat mensen te etteren zo te zien)
Lijkt me echt zwaar voor je, sterkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |