Neequote:
dndiek , jij was toch altijd voor DB? Ik heb je vaak in dat topic zien posten als ik weleens kwam meediscusseren over DB. Waarom heb je nu die PSV suff in je avatar?quote:
Toen was mijn naam ook nog DB-blauw of nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dndiek , jij was toch altijd voor DB? Ik heb je vaak in dat topic zien posten als ik weleens kwam meediscusseren over DB. Waarom heb je nu die PSV suff in je avatar?
Joos, aangenaam! Wat was jou nick daar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sportone.nl was een prima site. Toen 't sport1 werd, tsja
.
Lurken ftwquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef BrandX het volgende:
Joos, aangenaam! Wat was jou nick daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zet je geld dus toch op TerroRobbie?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Grulez het volgende:
TietenToch TerroRobbie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij zet je geld dus toch op TerroRobbie?
Tetten kijken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
Wat doen al die mensen hier die je normaal nooit in VBL ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
ik ga zo lunchen.. Ik eis dat ik bij terugkomst meer weet.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |