Je kan nooit zeggen dat morgen vandaag is want morgen is altijd een dag later dan waarin je leeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Of speel je dit?
Nee, want morgen staat tussen haakjes dus is een quote.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je kan nooit zeggen dat morgen vandaag is want morgen is altijd een dag later dan waarin je leeft.
Jongen jij raakt je geld kwijt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
Ik wil best bookie spelen. Quotering borisz: 2.30.
Ze willen de nieuwe mod niet bekend maken in een tongtopic...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Opent Tong een keer een goed topic, wordt ie gesloten
Dank u. Eindelijk iemand die me geloofd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd BrandX, eindelijk een keer een frisse wind.
Investeren in mij ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Investeren in mij is veiliger dan in Icesave.
Alleen maar omdat jij geen B in je naam hebtquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef pfaf het volgende:
Ik vond deze reeks beter toen er volop tetten in voor kwamen en Messenga afgekraakt werd. Die semi-grappige mods die komen melden dat ze het zijn is allesbehalve vermakelijk.
Kan niet. Volgens de wetten van Gay.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
Breach is het, of mocht ik dat niet verklappen?
Ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef pfaf het volgende:
Ik vond deze reeks beter toen er volop tetten in voor kwamen en Messenga afgekraakt werd. Die semi-grappige mods die komen melden dat ze het zijn is allesbehalve vermakelijk.
Wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij geen B in je naam hebt
Eens!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef pfaf het volgende:
Er kan niet altijd gepiekt worden. Het is weer terug naar het oude niveau..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef pfaf het volgende:
Daar gaven ze nooit antwoord op vragen waarom de Primera Division weer eens niet uitgezonden werd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef BrandX het volgende:
Jarenlang mod geweest op Sport1/sportone.nl
Kan me de keuze ook goed voorstellen. Als FB-junkie TR ook maar enigzins gentleman is gaat hij niet meer zo tekeer in FB, bovendien kan het gemekker dat de nieuwe mod niet objectief zou zijn van tafel geveegd worden, dat geeft Ray eindelijk weer tijd om zijn baan te redden. Er gingen al geruchten dat hij op het randje van ontslag balanceerde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dank u. Eindelijk iemand die me geloofd.
Eensch, en zo nog heel veel vragen, daarom ben ik ook een klein jaartje na de overname vertrokkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar gaven ze nooit antwoord op vragen waarom de Primera Division weer eens niet uitgezonden werd.
Ik ben aan het wachten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan me de keuze ook goed voorstellen. Als FB-junkie TR ook maar enigzins gentleman is gaat hij niet meer zo tekeer in FB, bovendien kan het gemekker dat de nieuwe mod niet objectief zou zijn van tafel geveegd worden, dat geeft Ray eindelijk weer tijd om zijn baan te redden. Er gingen al geruchten dat hij op het randje van ontslag balanceerde.
Wanneer is de ontgroening?
dE ONTGROENNING wordhartstikke leuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan me de keuze ook goed voorstellen. Als FB-junkie TR ook maar enigzins gentleman is gaat hij niet meer zo tekeer in FB, bovendien kan het gemekker dat de nieuwe mod niet objectief zou zijn van tafel geveegd worden, dat geeft Ray eindelijk weer tijd om zijn baan te redden. Er gingen al geruchten dat hij op het randje van ontslag balanceerde.
Wanneer is de ontgroening?
Niveautje HOOLS?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er kan niet altijd gepiekt worden. Het is weer terug naar het oude niveau..
We got her! VBL's new mod.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dE ONTGROENNING wordhartstikke leuk.
Misschien kan jij alvasteen programma opzetten?
Geilquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:00 schreef SCH het volgende:
Ik moet er enorm van poepen onderhand.
Sportone.nl was een prima sitequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef BrandX het volgende:
Voor diegenen die denken dat ik niets van voetballûh weet, think again overigens.![]()
Jarenlang mod geweest op Sport1/sportone.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |