abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64837046
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:09 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Yeah right, in het Ajax topic begin je al gelijk met Joodjes en neusjes als je geen gelijk krijgt
[..]

Wat lul jij nou, Elia steekt er net een half jaar bovenuit vorige jaar was hij meerendeel onzichtbaar.
[..]

Dat was om exact te zijn één wedstrijd, dus geen onzin verkondingen met een paar keer.
[..]

Natuurlijk niet, maar als je in Argentinië topscoorder word dan beschik je gewoon over kwaliteiten, maar ontken jij dat maar.
[..]

Ach houd je muil man, het enige wat jij doet is 's avonds de samenvattingen kijken. Het zijn twee verschillende spelers maar Vertonghen is gewoon veel verder in zijn ontwikkeling
[..]

Veeg me op
quote:
Yeah right, in het Ajax topic begin je al gelijk met Joodjes en neusjes als je geen gelijk krijgt
Dat is altijd als tegenreactie als ik wordt uitgemaakt voor clown, mafketel of erger. Ik ben dus niet degene die erover begint, het zijn de Ajacieden als ik mijn mening geef. Dan slaan ze op hol en gooien ze er krachttermen uit. En dan reageer ik in dezelfde stijl terug. Dus als je iets verteld, vertel het dan volledig.
quote:
Wat lul jij nou, Elia steekt er net een half jaar bovenuit vorige jaar was hij meerendeel onzichtbaar.
Vorig seizoen was Elia ook al duidelijk aan een opmars bezig.
quote:
Dat was om exact te zijn één wedstrijd, dus geen onzin verkondingen met een paar keer.
Bij PSV heeft hij bijna een heel seizoen op de bank gezeten, dus zo goed zal hij wel niet zijn. En die ene keer dat hij bij Ajax fit was zat hij op de bank ja.
quote:
Natuurlijk niet, maar als je in Argentinië topscoorder word dan beschik je gewoon over kwaliteiten, maar ontken jij dat maar.
Meningsverschil, kan gebeuren. Hij kan tot nu toe alleen tegen degradatiekandidaten scoren in de Eredivisie, dus hij heeft zijn kwaliteiten waarvan jij overtuigd ben dat hij ze heeft nog niet bewezen.
quote:
Ach houd je muil man, het enige wat jij doet is 's avonds de samenvattingen kijken. Het zijn twee verschillende spelers maar Vertonghen is gewoon veel verder in zijn ontwikkeling
Net als jij dat ook doet van Twente. Dan zou jij dus ook niet kunnen zeggen dat Vertongen beter is terwijl jij Douglas alleen op samenvattingen ziet
pi_64837072
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies, maar dat weet ADO niet. Normaal keek hij op vrijdag altijd de jupiler league samenvattingen, maar nu kan hij studio sport dus ook Twente bekijken en begint hij onzin te verkondigen
Jij ziet Twente toch ook alleen op de samenvattingen.
Dan weet jij ook niet wie er beter is.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen .
pi_64837106
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies, maar dat weet ADO niet. Normaal keek hij op vrijdag altijd de jupiler league samenvattingen, maar nu kan hij studio sport dus ook Twente bekijken en begint hij onzin te verkondigen
Zo geldt dat wel voor meer spelers. Als de spits van Twente echt beter zou zijn dan Dario, dan had Ajax die 9 mio wel gebruikt voor de spits van Twente. Waarschijnlijk hadden ze hem voor de helft van dat bedrag ook wel met een strik meegekregen.

Laten we realistisch zijn: er zijn maar weinig spelers van FC Twente die wat zouden toevoegen bij Ajax. Zelfs van Wielaert vraag ik me af of die een grote jongen gaat worden bij Ajax. In het verleden zijn op leeftijd zijnde helden uit de provincie, zoals van Halst, Sibon, De Visser en vd Berg, wel vaker mislukt bij Nederlandse topclubs.
pi_64837116
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:17 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Jij ziet Twente toch ook alleen op de samenvattingen.
Dan weet jij ook niet wie er beter is.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen .
Nee hoor, ik ben zo'n idioot die bijna alle wedstrijden kijkt en dus ook die van Twente.
quote:
Vorig seizoen was Elia ook al duidelijk aan een opmars bezig.
Onzin ga de Twente forums maar eens na, vorig seizoen werd er nauwlijks over hem gesproken...
quote:
Bij PSV heeft hij bijna een heel seizoen op de bank gezeten, dus zo goed zal hij wel niet zijn. En die ene keer dat hij bij Ajax fit was zat hij op de bank ja.
Klopt maar dat komt doordat de coaches lafbakken zijn/waren, lees de PSV topics van vorig jaar maar terug iedereen wilde Aisatti in het eerste zien.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo geldt dat wel voor meer spelers. Als de spits van Twente echt beter zou zijn dan Dario, dan had Ajax die 9 mio wel gebruikt voor de spits van Twente. Waarschijnlijk hadden ze hem voor de helft van dat bedrag ook wel met een strik meegekregen.

Laten we realistisch zijn: er zijn maar weinig spelers van FC Twente die wat zouden toevoegen bij Ajax. Zelfs van Wielaert vraag ik me af of die een grote jongen gaat worden bij Ajax. In het verleden zijn op leeftijd zijnde helden uit de provincie, zoals van Halst, Sibon, De Visser en vd Berg, wel vaker mislukt bij Nederlandse topclubs.
Ach, Elia/Douglas/Arnautovic hebben echt wel talent alleen voegen niet direct iets toe nee.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64837183
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:20 schreef _Mike_ het volgende:

Klopt maar dat komt doordat de coaches lafbakken zijn/waren, lees de PSV topics van vorig jaar maar terug iedereen wilde Aisatti in het eerste zien.
Dat wil nog niet zeggen dat Aisatti een topper is natuurlijk. Supporters reageren vaak op basis van emotie of naar aanleiding van een goede invalbeurt van 5 minuten. Als Aisatti echt zo goed zou zijn als hij zelf denkt, dan zou hij wel wat vaker in de basis staan en hebben gestaan. Dat is echter niet het geval.

Overigens vind ik hem niet slechter dan Perez. Ik denk dat dat een beetje om het even is. Aisatti is jonger en krijgt het voordeel van de twijfel in dit geval, maar een topper vind ik hem niet. Het lijkt me meer zo´n eeuwig talent als Bruggink. Iemand die het nooit ergens echt zal maken.

Elia, Douglas en Arnautovic hebben wel degelijk talent, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het kunnen leuke spelers worden, maar ze moeten het eerst nog maar eens over langere periode laten zien. Er zijn genoeg voetballers die ooit eens een prima jaar hebben gespeeld en daarna ver zijn teruggevallen. Bijvoorbeeld: Reuser, Knoppert, Leonardo, Bruggink, Bosschaart, etc...

Arnautovic vind ik een hele talentvolle speler, maar hij zou bij Ajax niet spelen. Voor Douglas geldt hetzelfde en Elia is even de vraag. Bij Ajax is de druk wat groter dan bij FC Twente. Dat speelt ook mee. Aanvankelijk voegde hij bij Twente ook weinig toe en dan heeft hij bij Twente meer tijd gekregen dan hij bij Ajax zal krijgen.
pi_64837534
Aissati had Affelay voor zich bij psv, ook niet de minste.
lollig
  vrijdag 9 januari 2009 @ 01:59:28 #182
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_64837702
Aissati met Bruggink vergelijken __!
WOS'ser for life.
pi_64837753
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:59 schreef Gabbylicious het volgende:
Aissati met Bruggink vergelijken __!
Sorry, Bruggink heeft inderdaad wat meer gepresteerd bij PSV dan Aisatti.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 02:05:56 #184
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_64837780
Precies, scoorde ooit nog vier keer in een wedstrijd. Klasse speler in die tijd voor PSV.

Aissati heeft nog helemaal niets laten zien, en ik betwijfel of hij ook daadwerkelijk aan de bak komt bij Ajax, ik denk dat een jaartje Haarlem niet eens zo ondenkbaar is.
WOS'ser for life.
pi_64837818
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 02:05 schreef Gabbylicious het volgende:
Precies, scoorde ooit nog vier keer in een wedstrijd. Klasse speler in die tijd voor PSV.

Aissati heeft nog helemaal niets laten zien, en ik betwijfel of hij ook daadwerkelijk aan de bak komt bij Ajax, ik denk dat een jaartje Haarlem niet eens zo ondenkbaar is.
Bruggink deed het goed, maar het is nooit geworden wat men er van had verwacht. Ik had toch gedacht dat hij na PSV nog een stap zou maken, terwijl hij uiteindelijk bij PSV een soort van 12e man was.

Haarlem is wat overdreven denk ik. Maar ik vraag me ook af of Aissatti het gaat maken bij Ajax. Ze zouden hem beter verhuren aan Roda JC of NEC ofzo...
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:46:22 #186
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64839815
Het gaat gelukkig nog altijd om het team dat er staat. Daarin is Twente verder denk ik.
Als Wielaert weggaat komt er wel weer iemand die z'n rol over kan nemen.

Veel plezier met Wielaert in de sfeervolle arena
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:41:02 #187
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64840971
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 08:46 schreef 9christensen het volgende:
Het gaat gelukkig nog altijd om het team dat er staat. Daarin is Twente verder denk ik.
Als Wielaert weggaat komt er wel weer iemand die z'n rol over kan nemen.

Veel plezier met Wielaert in de sfeervolle arena
Hiermee is er wel een nieuwe man voor de zwakste schakel in het team bij ajax. En of er bij twente nu geen zwakke schakel ontstaat centraal achterin is nog maar de vraag. Zie het vertrek van heitinga, en de opvulling daarvan door olegeur.
je oogst wat je zaait
pi_64840992
Sowieso kan ik mij niet voorstellen dat je je aanvoerder niet gaat missen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:13:44 #189
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64841922
Elke voetballer die basisspeler was en weg gaat wordt gemist, Engelaar was ook aanvoerder en nog een belangrijkere schakel en voetballer maar dat is ook goed opgevangen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64842005
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Elke voetballer die basisspeler was en weg gaat wordt gemist, Engelaar was ook aanvoerder en nog een belangrijkere schakel en voetballer maar dat is ook goed opgevangen.
Alleen Engelaar ging niet tussentijds weg wat het nu wel lastiger maakt.
pi_64843001
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Goede verdedigers zijn in Nederland meestal wat schaarsers dan goede middenvelders. Maar Monsterman wordt alle succes gewenst met het zoeken naar een opvolger.
lollig
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:11:15 #192
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_64844001
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Hiermee is er wel een nieuwe man voor de zwakste schakel in het team bij ajax. En of er bij twente nu geen zwakke schakel ontstaat centraal achterin is nog maar de vraag. Zie het vertrek van heitinga, en de opvulling daarvan door olegeur.
Ajax is geen "team". Twente wél.
WOS'ser for life.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:40:14 #193
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64845172
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een centrale verdediger die aanvoerder is, erg belangrijk is voor een team.
je oogst wat je zaait
pi_64845263
Die Sulejmani/Elia vergelijkingen kunnen wat mij betreft ook de prullenbak in. Sulejmani speelde vorig seizoen als schaduwspits, en dit seizoen vaak als 10, terwijl Elia een pure buitenspeler is. Ljikt me sowieso dat er weinig zijn die er een echt objectief antwoord over kunnen geven, aangezien clubvoorkeuren overheersen in dit topic. Ben zelf ook de eerste om toe te geven dat ik wat dat betreft allesbehalve objectief ben.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:53:10 #195
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64847790
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Toch staat Ajax boven Twente en wonnen we in Enschede met 10 blessures en een schorsing met 0-2.
-
pi_64848094
Individuele kwaliteit is gewoon hoger bij jullie. Twente draaide op dat moment ook nog niet zo als nu. Het begon eigenlijk na Heerenveen thuis pas echt in elkaar te vallen. Vanaf toen stond er op elke positie een kwalitatief sterke speler, en had het team zich ingesteld op de verliezen van afgelopen zomer.
pi_64849027
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Toch staat Ajax boven Twente en wonnen we in Enschede met 10 blessures en een schorsing met 0-2.
En toch is FC Twente (3) op meer fronten actief voor de prijzen dan Ajax (2).
En heeft Twente ten koste van Ajax vorig jaar Champions League gehaald.
pi_64856838
quote:
'Ajax en FC Twente proberen er toch uit te komen'

Ajax gaat vrijdag met FC Twente om de tafel om te praten over een eventuele transfer van Rob Wielaert. Dat meldt het Algemeen Daglad.

Wielaert is er zelf al met de Amsterdammers uit. Mochten de twee clubs tot een akkoord komen, dan tekent de verdediger voor 2,5 jaar - met een optie op nog één seizoen - bij Ajax.

De dertigjarige Wielaert deed donderdag nog mee in de oefenwedstrijd van FC Twente tegen Ciudad de Santiago (1-1). Hij speelde echter niet op zijn favoriete positie in het hart van de defensie en zonder de gebruikelijke aanvoerdersband. De curieuze uitleg van de Tukkers was dat Wielaert in eerste instantie te geblesseerd was om te spelen.

Ook Eljero Elia wacht de onderhandelingen tussen Ajax en FC Twente af. De aanvaller heeft net als Wielaert zijn zinnen gezet op een transfer naar de hoofdstad.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:18:02 #199
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64858387
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:27 schreef Adothehague het volgende:

[..]

laatste wedstrijd van dit jaar is Ajax - Twente

kom je ook kijken in het uitvak "?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:56:57 #200
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64859703
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:27 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, kijk eens waar ik op reageer. .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')