quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yeah right, in het Ajax topic begin je al gelijk met Joodjes en neusjes als je geen gelijk krijgt![]()
[..]
Wat lul jij nou, Elia steekt er net een half jaar bovenuit vorige jaar was hij meerendeel onzichtbaar.
[..]
Dat was om exact te zijn één wedstrijd, dus geen onzin verkondingen met een paar keer.
[..]
Natuurlijk niet, maar als je in Argentinië topscoorder word dan beschik je gewoon over kwaliteiten, maar ontken jij dat maar.![]()
[..]
Ach houd je muil man, het enige wat jij doet is 's avonds de samenvattingen kijken. Het zijn twee verschillende spelers maar Vertonghen is gewoon veel verder in zijn ontwikkeling
[..]
Veeg me op![]()
Dat is altijd als tegenreactie als ik wordt uitgemaakt voor clown, mafketel of erger. Ik ben dus niet degene die erover begint, het zijn de Ajacieden als ik mijn mening geef. Dan slaan ze op hol en gooien ze er krachttermen uit. En dan reageer ik in dezelfde stijl terug. Dus als je iets verteld, vertel het dan volledig.quote:Yeah right, in het Ajax topic begin je al gelijk met Joodjes en neusjes als je geen gelijk krijgt![]()
Vorig seizoen was Elia ook al duidelijk aan een opmars bezig.quote:Wat lul jij nou, Elia steekt er net een half jaar bovenuit vorige jaar was hij meerendeel onzichtbaar.
Bij PSV heeft hij bijna een heel seizoen op de bank gezeten, dus zo goed zal hij wel niet zijn. En die ene keer dat hij bij Ajax fit was zat hij op de bank ja.quote:Dat was om exact te zijn één wedstrijd, dus geen onzin verkondingen met een paar keer.
Meningsverschil, kan gebeuren. Hij kan tot nu toe alleen tegen degradatiekandidaten scoren in de Eredivisie, dus hij heeft zijn kwaliteiten waarvan jij overtuigd ben dat hij ze heeft nog niet bewezen.quote:Natuurlijk niet, maar als je in Argentinië topscoorder word dan beschik je gewoon over kwaliteiten, maar ontken jij dat maar.
Net als jij dat ook doet van Twente. Dan zou jij dus ook niet kunnen zeggen dat Vertongen beter is terwijl jij Douglas alleen op samenvattingen zietquote:Ach houd je muil man, het enige wat jij doet is 's avonds de samenvattingen kijken. Het zijn twee verschillende spelers maar Vertonghen is gewoon veel verder in zijn ontwikkeling
Jij ziet Twente toch ook alleen op de samenvattingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, maar dat weet ADO niet. Normaal keek hij op vrijdag altijd de jupiler league samenvattingen, maar nu kan hij studio sport dus ook Twente bekijken en begint hij onzin te verkondigen
Zo geldt dat wel voor meer spelers. Als de spits van Twente echt beter zou zijn dan Dario, dan had Ajax die 9 mio wel gebruikt voor de spits van Twente. Waarschijnlijk hadden ze hem voor de helft van dat bedrag ook wel met een strik meegekregen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, maar dat weet ADO niet. Normaal keek hij op vrijdag altijd de jupiler league samenvattingen, maar nu kan hij studio sport dus ook Twente bekijken en begint hij onzin te verkondigen
Nee hoor, ik ben zo'n idioot die bijna alle wedstrijden kijkt en dus ook die van Twente.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij ziet Twente toch ook alleen op de samenvattingen.
Dan weet jij ook niet wie er beter is.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.
Onzin ga de Twente forums maar eens na, vorig seizoen werd er nauwlijks over hem gesproken...quote:Vorig seizoen was Elia ook al duidelijk aan een opmars bezig.
Klopt maar dat komt doordat de coaches lafbakken zijn/waren, lees de PSV topics van vorig jaar maar terug iedereen wilde Aisatti in het eerste zien.quote:Bij PSV heeft hij bijna een heel seizoen op de bank gezeten, dus zo goed zal hij wel niet zijn. En die ene keer dat hij bij Ajax fit was zat hij op de bank ja.
Ach, Elia/Douglas/Arnautovic hebben echt wel talent alleen voegen niet direct iets toe nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo geldt dat wel voor meer spelers. Als de spits van Twente echt beter zou zijn dan Dario, dan had Ajax die 9 mio wel gebruikt voor de spits van Twente. Waarschijnlijk hadden ze hem voor de helft van dat bedrag ook wel met een strik meegekregen.
Laten we realistisch zijn: er zijn maar weinig spelers van FC Twente die wat zouden toevoegen bij Ajax. Zelfs van Wielaert vraag ik me af of die een grote jongen gaat worden bij Ajax. In het verleden zijn op leeftijd zijnde helden uit de provincie, zoals van Halst, Sibon, De Visser en vd Berg, wel vaker mislukt bij Nederlandse topclubs.
Dat wil nog niet zeggen dat Aisatti een topper is natuurlijk. Supporters reageren vaak op basis van emotie of naar aanleiding van een goede invalbeurt van 5 minuten. Als Aisatti echt zo goed zou zijn als hij zelf denkt, dan zou hij wel wat vaker in de basis staan en hebben gestaan. Dat is echter niet het geval.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:20 schreef _Mike_ het volgende:
Klopt maar dat komt doordat de coaches lafbakken zijn/waren, lees de PSV topics van vorig jaar maar terug iedereen wilde Aisatti in het eerste zien.
Sorry, Bruggink heeft inderdaad wat meer gepresteerd bij PSV dan Aisatti.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:59 schreef Gabbylicious het volgende:
Aissati met Bruggink vergelijken__!
Bruggink deed het goed, maar het is nooit geworden wat men er van had verwacht. Ik had toch gedacht dat hij na PSV nog een stap zou maken, terwijl hij uiteindelijk bij PSV een soort van 12e man was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:05 schreef Gabbylicious het volgende:
Precies, scoorde ooit nog vier keer in een wedstrijd. Klasse speler in die tijd voor PSV.
Aissati heeft nog helemaal niets laten zien, en ik betwijfel of hij ook daadwerkelijk aan de bak komt bij Ajax, ik denk dat een jaartje Haarlem niet eens zo ondenkbaar is.
Hiermee is er wel een nieuwe man voor de zwakste schakel in het team bij ajax. En of er bij twente nu geen zwakke schakel ontstaat centraal achterin is nog maar de vraag. Zie het vertrek van heitinga, en de opvulling daarvan door olegeur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:46 schreef 9christensen het volgende:
Het gaat gelukkig nog altijd om het team dat er staat. Daarin is Twente verder denk ik.
Als Wielaert weggaat komt er wel weer iemand die z'n rol over kan nemen.
Veel plezier met Wielaert in de sfeervolle arena
Alleen Engelaar ging niet tussentijds weg wat het nu wel lastiger maakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Elke voetballer die basisspeler was en weg gaat wordt gemist, Engelaar was ook aanvoerder en nog een belangrijkere schakel en voetballer maar dat is ook goed opgevangen.
Goede verdedigers zijn in Nederland meestal wat schaarsers dan goede middenvelders. Maar Monsterman wordt alle succes gewenst met het zoeken naar een opvolger.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Elke voetballer die basisspeler was en weg gaat wordt gemist, Engelaar was ook aanvoerder en nog een belangrijkere schakel en voetballer maar dat is ook goed opgevangen.
Ajax is geen "team". Twente wél.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Hiermee is er wel een nieuwe man voor de zwakste schakel in het team bij ajax. En of er bij twente nu geen zwakke schakel ontstaat centraal achterin is nog maar de vraag. Zie het vertrek van heitinga, en de opvulling daarvan door olegeur.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een centrale verdediger die aanvoerder is, erg belangrijk is voor een team.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ajax is geen "team". Twente wél.
Toch staat Ajax boven Twente en wonnen we in Enschede met 10 blessures en een schorsing met 0-2.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ajax is geen "team". Twente wél.
En toch is FC Twente (3) op meer fronten actief voor de prijzen dan Ajax (2).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch staat Ajax boven Twente en wonnen we in Enschede met 10 blessures en een schorsing met 0-2.
quote:'Ajax en FC Twente proberen er toch uit te komen'
Ajax gaat vrijdag met FC Twente om de tafel om te praten over een eventuele transfer van Rob Wielaert. Dat meldt het Algemeen Daglad.
Wielaert is er zelf al met de Amsterdammers uit. Mochten de twee clubs tot een akkoord komen, dan tekent de verdediger voor 2,5 jaar - met een optie op nog één seizoen - bij Ajax.
De dertigjarige Wielaert deed donderdag nog mee in de oefenwedstrijd van FC Twente tegen Ciudad de Santiago (1-1). Hij speelde echter niet op zijn favoriete positie in het hart van de defensie en zonder de gebruikelijke aanvoerdersband. De curieuze uitleg van de Tukkers was dat Wielaert in eerste instantie te geblesseerd was om te spelen.
Ook Eljero Elia wacht de onderhandelingen tussen Ajax en FC Twente af. De aanvaller heeft net als Wielaert zijn zinnen gezet op een transfer naar de hoofdstad.
laatste wedstrijd van dit jaar is Ajax - Twentequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En toch is FC Twente (3) op meer fronten actief voor de prijzen dan Ajax (2).
En heeft Twente ten koste van Ajax vorig jaar Champions League gehaald.
Dat slaat nergens op, kijk eens waar ik op reageer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En toch is FC Twente (3) op meer fronten actief voor de prijzen dan Ajax (2).
En heeft Twente ten koste van Ajax vorig jaar Champions League gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |