Dat zat erbijquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
En dan een scherm willen met zo'n 1600x nogwat resolutie, "want hij ziet het niet meer zo goed"
Dat is criterium jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Dupje het volgende:
En ja ik ben wel een vrouw, want ik lust wel chocola
Hoe kun je nou niet van chocomel houdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Beide![]()
En ja ik ben wel een vrouw, want ik lust wel chocola
Je dacht ik gooi toch maar de volledige plens melk bij, misschien werkt het op een of andere magische wijze toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef IrishBastard het volgende:
Goftedomme, m'n brinta is op
Wil ik ontbijten, heb ik nog maar zo'n heel klein beetjeEn natuurlijk wel een fijne plens melk, dus nou is het een soort soep
Nee, ik had eerst melk gepakt, toen pas de brintaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je dacht ik gooi toch maar de volledige plens melk bij, misschien werkt het op een of andere magische wijze toch?
Lekkere tijd om te ontbijtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef IrishBastard het volgende:
Goftedomme, m'n brinta is op
Wil ik ontbijten, heb ik nog maar zo'n heel klein beetjeEn natuurlijk wel een fijne plens melk, dus nou is het een soort soep
Woon jij boven een super?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het mooie is dat k voor warme chocomel + slagroom maar naar beneden hoef te lopen eigenlijk
Mobloquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
hmmmmmmm
knackebrodjes filet americain![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |