Helaas, ook jij gaat de D_K kant op!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jeetje ik hoop dat ik toch wel na 2 dagen van de pijnstillers af ben!
Ik hoop het echt niet voor dr! Ik kom net terug uit het ziekenhuis! Ze hebben met een injectie-naald door mijn buikspieren in mijn buikwand lopen roeren om de boel te verlammen vanwege de pijn. Allemaal gedoe en kut zooi en ellende en drama en nog meer!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, ook jij gaat de D_K kant op!
Nou dat dacht ik toch niet. Ik wilde vrijdag eigenlijk alweer naar school gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, ook jij gaat de D_K kant op!
Jeeeeeeeeeetje, en wanneer gaat dat over?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet voor dr! Ik kom net terug uit het ziekenhuis! Ze hebben met een injectie-naald door mijn buikspieren in mijn buikwand lopen roeren om de boel te verlammen vanwege de pijn. Allemaal gedoe en kut zooi en ellende en drama en nog meer!
Dat is nog maar de vraag. Over 2 weken terug en dan gaan ze het misschien herhalen. In 20% van de gevallen werkt deze methode. Anders snijden ze me weer open en snijden ze de zenuw door. Dan ben ik van de pijn af als het goed is maar dan is de zooi natuurlijk verlamd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeetje, en wanneer gaat dat over?
Hmz, en waarom was je ook alweer geopereerd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Over 2 weken terug en dan gaan ze het misschien herhalen. In 20% van de gevallen werkt deze methode. Anders snijden ze me weer open en snijden ze de zenuw door. Dan ben ik van de pijn af als het goed is maar dan is de zooi natuurlijk verlamd.
Acute pancreatitis als gevolg van verstopping van de afvoergang van de alvleesklier door galstenenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmz, en waarom was je ook alweer geopereerd?
Ah dat is best heftig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Acute pancreatitis als gevolg van verstopping van de afvoergang van de alvleesklier door galstenen
http://www.mlds.nl/pages/aandoeningen.php?rID=155&aID=57&char=P&PHPSESSID=3e14182d1c08d685cd699624199f952b
Ze hadden geen keuze, want het was niet langer meer de vraag of het opnieuw zou gebeuren, maar wanneer en daarom hebben ze mijn galblaas verwijderd (oorzaak galstenen), omdat je aan pancreatitis kan overlijden. Edit: althans aan de variant die ik had (acute ernstige).
Heftiger was het op de I.C. liggen vanwege een overdosis opioiden! Maar ja, ik ga elk jaar wel bijna een paar keer dood dus daar raak je ook aan gewend!quote:
OMG ruig leventje zo...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heftiger was het op de I.C. liggen vanwege een overdosis opioiden! Maar ja, ik ga elk jaar wel bijna een paar keer dood dus daar raak je ook aan gewend!
Zo nu even een pijnstiller innemen en gaan slapen!
Waarom denk je dat ik tegenwoordig vloeiend Frans spreekquote:
'Witte wa da kost'..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Sander het volgende:
Jammer alleen van het trage geheugen, trage FSB, geen L3 cache
Wat is verdomd goed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik zie dat ie 800eu is?
Ik heb een verdomd goeie laptop gekocht van het weekend voor 617..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |