Het is net een politicus. Don't do as is do but do as i say. Zeker een PVV lid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking tamelijk respectloos tegenover jogy.
Ja! Fijn!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zullen we anders vanavond samen wat katten uit het asiel halen en door de houtversnipperaar gooien, jogy? Misschien kunnen we er wel een leuk filmpje van maken voor de weblog! Dan wordt het misschien tóch nog een leuk weekend.
Het gaat nu al bergafwaarts met hem. Arme jongen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De kotssmiley. Eén van de meest respectloze van heel Fok!.
Juist! Volquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TRU is toch juist voor mensen die heel serieus in het leven staan?
Voor wie Alles een Betekenis heeft die Dieper gaat dan wij kunnen Bevatten?
Daar zou ik nooit kunnen aarden (whehe, pun intended), liever dan semi-garpigge garpjes maken in ONZ. Uiterst respectvol uiteraard!
,
,
,
,
,
,
,
!!
Slacker! Een goede mod neemt deel aan ieder topic in zijn of haar subforum!quote:
had ik in de gaten hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:20 schreef jogy het volgende:
Huis, bier.
En Huppeltje, het was maar een grapje hoor [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ]!!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:24 schreef Het_hupt het volgende:
had ik in de gaten hoor
dit was mijn ontgroening neem ik aan?
Sorry. Berg je popcorn maar weer op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:21 schreef Snakey het volgende:
Ow....
jah, da's waarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Grappenmaker. Dit is nog niks.
Vergeleken met bepaalde users zijn jogy en ik twee pasgeboren babietjes.
quote:
Uit principe open ik (bijna) geen topics.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:27 schreef Het_hupt het volgende:
jah, da's waar
maarruh wanneer ga jij hier weer eens een pareltje van een topic maken?
want da's wel erg lang geleden hoor
Sjee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Grappenmaker. Dit is nog niks.
Vergeleken met bepaalde users zijn jogy en ik twee pasgeboren babietjes.
duidelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uit principe open ik (bijna) geen topics.
Die zijn meestal tot mislukken gedoemd, namelijk.
Ik zou er graag een topic over willen openen in R&P, maar je begrijpt het probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |