Dank je wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8867970
??quote:Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie kan de uitzending van banana split hier naar toe halen.
Het staat bij uitzending gemist, mij lukt het niet, weet niet hoe dat werkt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie kan de uitzending van banana split hier naar toe halen.
Het staat bij uitzending gemist, mij lukt het niet, weet niet hoe dat werkt.
Wat snap je niet mijn jongenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Mr.Houdoe en Specularium inplaats van erom te janken, zou je ook een tip kunnen geven
hoe dat werkt, of zien jullie de aflevering hier liever hier niet staan?
Of komen jullie hier alleen om te azijn te zeiken.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Mr.Houdoe en Specularium inplaats van erom te janken, zou je ook een tip kunnen geven
hoe dat werkt, of zien jullie de aflevering hier liever hier niet staan?
Of komen jullie hier alleen om te proberen af te zeiken of azijn te zeiken.
Maar wat snap je niet aan uitzendinggemist?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lees even terug , je hebt er al om gehuillachd.
Dat is hetzelfde volk wat carnaval viertquote:Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
3,1 miljoen debielen in Nederland. Hoe ver kun je zakken?
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde volk wat carnaval viert
Mensen (waaronder ik) die voor de teevee zaten met de veronderstelling dat ze iets leuks te zien zouden krijgen, maar eigenlijk flink in de maling zijn genomen!..quote:
Ik denk dat het vanavond wel een leukere uitzending wordt dan de vorige, de voorstukjes leken leuker.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:21 schreef Tism het volgende:
Ik ga vanavond ook weer kijken en de volgende week (als 't me toevallig zo uitkomt) ook!..![]()
Driemaal is scheepsrecht, valt 't me na drie keer tegen zoals afgelopen Zondag, dan kijk ik niet meer!..![]()
2e kans voor BS vanavond, dus! Dat ze er dus maar hun best voor doen, Ghihihihi!!!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |