quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
Pizzarol ¤ 1.34
Dat wordt weer lekker eten
Ik ben best jaloersquote:
dat is de lijpste ooitquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze is ook geweldig [ afbeelding ]
hij staat wel opquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat is de eindbaasquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gouwe ouwequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij een veganist dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vegetarisch ja, maar veganistisch nee... dat is zelfs in goede restaurants moeilijk...
hahah wl geniaal ik lig in een deukquote:
Iedereen kan hier (tegen die prijzen!) etenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Vegetarische gerechtenNiet veel bedrijven houden daar rekening mee!
Maar zit er lekker uit! Vooral die beenham!
Kan ik niet even snel langskomen?
Haha, almost got me therequote:
Als veganist kan je sowieso niet echt veel eten lijkt mij (no hard feelings als iemand veganist is natuurlijk)...quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vegetarisch ja, maar veganistisch nee... dat is zelfs in goede restaurants moeilijk...
Hey dat is die kick waar BCC toen op aan't oefenen was! Was dit zn trainingsvid?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ok nog 1 dan
[ afbeelding ]
denk het welquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey dat is die kick waar BCC toen op aan't oefenen was! Was dit zn trainingsvid?
ik krijg zo'n idee, dat MD de Vegan Streaker isquote:
ik heb wel een filmpje van hem op de loopbandquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey dat is die kick waar BCC toen op aan't oefenen was! Was dit zn trainingsvid?
ahahah de Vegan Streaker!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik krijg zo'n idee, dat MD de Vegan Streaker is
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
maat van me heeft het volgehouden om 3 jaar vegatarier te zijn. totdat we gingne bbq-en![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
maat van me heeft het volgehouden om 3 jaar vegatarier te zijn. totdat we gingne bbq-en![]()
Die gast ernaast kijkt nieteensquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb wel een filmpje van hem op de loopband
[ afbeelding ]
vleesquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Dat is pas triest...
sorrie![]()
Mn moeder is haar hele leven vegitarisch geweest. Genoeg lekkere dingen, maar ik hou te veel van (rood, bloedend) vlees dat ik haar voorbeeld niet heb gevolgd
hoezo triest ? eerlijk gezegd, was ik blij dat hij eindelijk weer "normaal" voedsel kon eten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Dat is pas triest...
sorrie![]()
Mn moeder is haar hele leven vegitarisch geweest. Genoeg lekkere dingen, maar ik hou te veel van (rood, bloedend) vlees dat ik haar voorbeeld niet heb gevolgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |