kom d'r maar in mstxquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
je zal er toch maar niet van houden. Oehhh wat zou je dan een Fok! Social Outcast worden, laten we het een FSO'er noemen
Ik heb die troep waar iedereen het hier over heeft nog niet gehoord... PM???quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
je zal er toch maar niet van houden. Oehhh wat zou je dan een Fok! Social Outcast worden, laten we het een FSO'er noemen
Gelukkig is die hype wel weer overgewaaid wanneer ik weer feestjes ga bezoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
wow , ik ben een paar dagen niet hier geweest en heb gelijk een heel topic gemist en 5 pagina's van deze :}
heb ik nog interesante nieuwe nummers gemist ?
Dat moet je dr voor over hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
want ik heb geen zin om bijna 2 hele topics door te lezen
Dr klopt iets niet in de melodie ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel, in de lage tonen van je melodie zegmaar. Kan ook aan mn crap boxen liggen btw.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:28 schreef LeonH het volgende:
De eerste. compleet nieuwe projectje zeg maar
Wat niet dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Dr klopt iets niet in de melodie ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel, in de lage tonen van je melodie zegmaar. Kan ook aan mn crap boxen liggen btw.
Your Friend 1.5 klinkt wel helemaal top nu, toch gelukt dus met die vocals met de beat syncen!
zo dat was mijn bedrage voor vandaagquote:This is what I love and can't stop loving.
Get wasted on parties from 9 ‘till 7 in the morning.
I live for the music, rollin' blunts, feelin’ high, gettin’ loaded or take some pills and go to La-la land.
Spending all my money on dope and extreme high priced tickets..
But in the end.. its all worth it..
Als je dat weg verwijderd klopt het wel ongeveer ja..quote:rollin' blunts, feelin’ high, gettin’ loaded or take some pills and go to La-la land
on dope
ja dat ze halve tel later komen is goed en hoort ook, maar bij sommige is de toonhoogte niet goed ofzoiets, ik kan er de vinger niet echt op leggen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat niet dan?
De lage tonen lopen mee om de melodie wat voller te maken dus die komen een halve tel later. Of bedoel je dat niet?
ennuh.. Dutch Version .. hoor net pas het hele nummer voor het eerstquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef RiKe het volgende:
Words from the gang (DBSTF remix) deed het toen ook erg goed
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Dat moet je dr voor over hebbenanders mis je een hoop
ik wil NIETS over die Dutch (Flemmish eigenlijk) version horen!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ennuh.. Dutch Version .. hoor net pas het hele nummer voor het eerst![]()
Nog steeds geen duidelijkheid over mijn bestemming morgenavond .............quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef Dalton_ het volgende:
Ik zal nog eens een poging wagen om die Klep te bezichtigen, en natuurlijk net wie er nog meer voor rondspringt.
Jazekers komde gij d'r opquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef RiKe het volgende:
Whehe dat doet me aan wat leuks denken
Die next fother mucker episode die ik in mijn mix heb zitten...heeft Leon een tijdje terug gemaakt samen met een ander![]()
*Stille hint voor meningen over m'n mix*
Oja en Rip....mag ik ook op de muur?![]()
![]()
pagina 1&2 moet je wel ff lezen ivm ons Ruffian-gebashquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef NrSiX het volgende:
Misschien dat iemand een korte samenvatting voor je kan neerzetten =] ..
will do , heb nu toch geen zin meer te werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef Da_Ripper het volgende:
pagina 1&2 moet je wel ff lezen ivm ons Ruffian-gebash.... voor de rest is het voornamelijk:
ReMcOrE: AVIO![]()
mstx: AVIO
Thnqquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Jazekers komde gij d'r op![]()
Enne ik had je mix ook aanstaan toen ik dat vanmiddag postte![]()
Was ook nog aant opruimen e.d. dus kan er geen onderbouwde kritiek op geven, behalve dan dat het af en toe leek alsof je zelf wat aan de sound had lopen sleutelen (in de goede zin vant woord)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |