Dankjequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:28 schreef ElDani het volgende:
RiKe! Had gisteren bijna helemaal geluisterd.. Het volume verschilt maar een beetje haha!
Van 2x zo zacht als normaal naar 2x zo hard ofzo.. Wel jammer! Voor de rest gewoon een lekkere lijst, met een paar verrassingen derin. Leuk!
Volgende week ook tentamens, 5 stuks in 3 weken is dan wel weer chillquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef ElDani het volgende:
Hebben jullie volgende week allemaal tentamens, net als ik??
Dan zoeken we gewoon afleiding.
* ReMcOrE niet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef HarryVanDeTap het volgende:
wie zie ik nou allemaal vooraan bij Euphoria?
Seth en verder?
(in steenkolen engels) DO YOU WANT SOME WEED, SPEED OR COCAINE??!?!?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef JortK het volgende:
De bass die moet je niet voelen, die moet je implanteren!
I DON'T CARE MOTHERFUCKER... WANT IK WIL DIKKE BLEEK!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
(in steenkolen engels) DO YOU WANT SOME WEED, SPEED OR COCAINE??!?!?!
mstx ReMcOrE maakt hem af
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
de A is van amphetamine, je weet niet wat je ziet
de B is van Blowen, wiedewiedewiede wiet
de C is van cocaine, dat breekt zo lekker de week
de D is van DIKKE DIKKE BLEEK!!!! *boenk boenk boenk*
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:16 schreef 16meter het volgende:
DIKKE BLEEK VOOR JE ANUS!!
BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM
Showtek afkraken omdat ze niks uitbrengen om af te kunnen krakenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef 16meter het volgende:
Tevens wordt er vandaag een extra mogelijkheid geboden om Showtek te bashen.
SHOWTEK![]()
![]()
Showtek dat te weinig platen uitbrengt de laatste tijd, waardoor er te weinig af te kraken valt.![]()
Dat ze in 2009 waarschijnlijk op Qountdown zullen staan omdat ze er vorig jaar niet waren.
En nog maar een keer...
Apologize![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha precies heerlijk ditquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Showtek afkraken omdat ze niks uitbrengen om af te kunnen kraken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef 16meter het volgende:
Tevens wordt er vandaag een extra mogelijkheid geboden om AVIO te bashen.
AVIO![]()
![]()
AVIO dat te weinig platen uitbrengt de laatste tijd, waardoor er te weinig af te kraken valt.![]()
Dat ze in 2009 waarschijnlijk op Qountdown zullen staan omdat ze er vorig jaar niet waren.
En nog maar een keer...
Dikke Bleek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is vet stilo je weetzz !quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef ElDani het volgende:
Terecht!
Overigens vind ik die vocal van Dikke Bleek nogal kansloos, voor de rest doen ze het aardig netjes..
Met name die Bazzleggerz Plaatjes vind ik leuk, helaas, zoals de naam al zegt gaan die waarschijnljik een AVIO release niet halen.. (Meet her @ The Bootlake en dergelijke..).
Wat is er trouwens tegenwoordig met de Q, D's,X en Z? Is een S tegenwoordig niet goed meer ofzo?
X-Tra-MindZZZZZZZ.. Dat soort namen..![]()
je zal er toch maar niet van houden. Oehhh wat zou je dan een Fok! Social Outcast worden, laten we het een FSO'er noemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
je houdt van zijn unieke/aparte/vernieuwende stijl of je houdt er niet van, geen tussenweg lijkt me...
ik val uiteraard in categorie 1![]()
Scantraxxxxx stylow!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef ElDani het volgende:
Terecht!
Overigens vind ik die vocal van Dikke Bleek nogal kansloos, voor de rest doen ze het aardig netjes..
Met name die Bazzleggerz Plaatjes vind ik leuk, helaas, zoals de naam al zegt gaan die waarschijnljik een AVIO release niet halen.. (Meet her @ The Bootlake en dergelijke..).
Wat is er trouwens tegenwoordig met de Q, D's,X en Z? Is een S tegenwoordig niet goed meer ofzo?
X-Tra-MindZZZZZZZ.. Dat soort namen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |