what does Ruffian look like?quote:
en wat had hij als reactie gestuurd dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik had op pf gelezen dat hij sommige mensen een pm had gestuurd die in de reacties commentaar op hem hadden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
what does Ruffian look like?
"he's black" .... go on ....
"he's bold"
DOES HE LOOK LIKE A BITCH?!
[ afbeelding ]
MrDice ben jij dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef ElDani het volgende:
Is wel vrij lullig.. Maar goed. Iemand moet de klokkenluider zijn. Al vind ik dat de laatste tijd het ook wel "hot" wordt om tegen Ruffian te zeiken.
Smoel toe, showtekslet!quote:
OMGquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef mstx het volgende:
ElDani <> MrDice
Beide 6 letters en de hoofdletters zijn ook hetzelfde.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
[Hardstyle #82] Ruffian-Bash-Topiquequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef ElDani het volgende:
Is wel vrij lullig..
Ik vind het wel knap dat haar stem de ene keer als een vrouw klinkt en 5 minuten later als een man.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
eervolle vermelding bij irritante mc's: MC Linez.... onverstaanbaar en vervelend
Is dat die kerel die je hier hoort na de aankondiging van Ruffian:quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
eervolle vermelding bij irritante mc's: MC Linez.... onverstaanbaar en vervelend
Conclusie: Niet huilen want iedereen heeft zijn eigen mening.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef ElDani het volgende:
Conclusie: laat Da Syndrome zichzelf klonen of nodig niets uit.
Wat een ongelofelijke heldenteksten! Bedankt voor de lach tijdens mijn Studie Ontwijkende Activiteit (SOA).quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil graag een nieuwe Mc naar voren schuiven om zijn ding te mogen doen op Q feesten, deze heeft ten minste leuke teksten
en
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prima! * ReMcOrE stemtquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Denk dat ik een qlimax ook zo aan elkaar zou praten, ben alleen bang dat alleen de tukkers mij verstaan...
een SOG'ger bezig met een SOAquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke heldenteksten! Bedankt voor de lach tijdens mijn Studie Ontwijkende Activiteit (SOA).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |