quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waar blijven goddomme die pics van die mokkels dan ?
Klotetopics zonder pics altijd.
Ik krijg het er niet warm of koud van. En dat wil wat zeggen met die -20 die het hier is.quote:
Doe is lief.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
WTFIk kan me voorstellen dat een verkoudheid ernstig met zo'n neus. Zeker bij die onderste.
Van mij mogen ze beide in hun nest blijven.
Terminaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ze zien er inderdaad doodziek uit
![]()
Misschien hoopt hij een van de twee te kunnen neuken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom alleen die twee, en niet alle anderen? Maar beterschap idd
Heb je die foto's gezien? Daar zou je toch met een stokje nog niet aan willen zitten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien hoopt hij een van de twee te kunnen neuken?
Schoonheid zit aan de binnenkant.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb je die foto's gezien? Daar zou je toch met een stokje nog niet aan willen zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Iddquote:
Jij wil gewoon over een chick heen die 17 jaar jonger is. Dat is pas kansloosquote:
Bwehehe!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon over een chick heen die 17 jaar jonger is. Dat is pas kansloos
Ik hou het tenminste bij één.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon over een chick heen die 17 jaar jonger is. Dat is pas kansloos
Dat gebeurt pas als ik 90 benquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:09 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Totdat het ventieltje lek is en dan moet je gewoon een nieuwe kopen...
Dit is Cerror's manier om te zeggen dat hij van jullie houdt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:41 schreef cerror het volgende:
Krijg beiden een koortsstuip en ik hoop dat jullie beiden veel witte bloedlichaampjes verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |