Verwarrendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dat zou verwarrend zijn geworden.
Ik krijg allemaal naakte vrouwen naar m'n hoofd geslingerd, geweldig.
quote:
quote:
Zuig zequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
* Baggert deze geweldige reeks naar de 1e plek
Stofzuigen![]()
Idd, sjimz wegquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Jemig, wat een triestheid in VBL...
Ik heb de laatste 16 gehaald! Miste verdorie 6 pijlen op de dubbel 7 voor de kwartfinale. Zo jammer. Bij de laatste 32 wel een van de topfavorieten uitgeschakeld, dat deed me erg goed. In de poule kwam ik via een achterdeur als 3e door.
tofquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Jemig, wat een triestheid in VBL...
Ik heb de laatste 16 gehaald! Miste verdorie 6 pijlen op de dubbel 7 voor de kwartfinale. Zo jammer. Bij de laatste 32 wel een van de topfavorieten uitgeschakeld, dat deed me erg goed. In de poule kwam ik via een achterdeur als 3e door.
Voor iedere sport 1quote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef Wombcat het volgende:
Mogge.
Nou, zo druk is het hier nu ook weer niet, dat een afsplitsing nodig is.
En dan kan ik zeker in alle delen gaan postenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk ook voor iedere sport 1 poster
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:32 schreef Madhouse11 het volgende:
Dit wordt weer een lekkere sportzondag!!!
Ohja jouw tvboer geen bbc meer door. Ik heb bij mijn vader digitennequote:Op zondag 11 januari 2009 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel lullig als je geen BBC hebt.
Wordt op internet kijken voor mij.
quote:
Hee wat leuk !quote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef borisz het volgende:
Ohja ?
[ afbeelding ]
Nou ik merk er niet veel van
Is "pleite" bij jullie al ingeburgerd ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Die oude kratjes en flesjes moesten toch pleite.
Die speelt toch niet, dus da's geen probleemquote:Op maandag 12 januari 2009 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Australian Open verbiedt sexy tennissters
Wat moet Maria nu aan?
Ja dat kan je die arme tennissters niet aan doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar verder zwaar slecht nieuws, weten ze niet hoe warm het daar is zeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Zoiets ja, juist een meet in de winterstop zodat iedereen konquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is de VBLmeet niet doorgegaan? Die datum was toch al in oktober geprikt of zo
?
Sharon Kips!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik weet de vorige winnaar van XFA niet eens meer. Laat staan de 2e of 3e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |