Niemand maakt er een probleem van, alleen maar grapjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Elmostyle het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt dat Gers een bloemetje heeft gestuurd?
Dat NB heeft gekloot is toch niet Gers z'n schuld? voor zover ik het begrijp is Gers alleen maar medelevend geweest?
Meneer Biatch voor jouquote:
okiquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand maakt er een probleem van, alleen maar grapjes.
Dat, want het was een behoorlijk strakke actie van gers.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand maakt er een probleem van, alleen maar grapjes.
$(%#(*#&$#*$(#$(# kankergrap dood aan NB enzulks en gvd waar zijn mijn pilletjes?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
Kan iemand Juups reactie samenvatten in meer dan 2 zinnen?
Post in het waardeertopic!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, want het was een behoorlijk strakke actie van gers.
Als jij je daar fijn bij voelt.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:46 schreef reetveter het volgende:
Gaat gers zo naar de bloemist, zijn er geen bloemen meerNou dus loopt die door naar de groenteboer voor wat zaadjes, zijn er ook geen zaadjes meer
Komt op dat moment net de slager er aan gelopen. Zegtie kom maar knul, ik heb wat voor je! Dus gers en ome slager gaan naar de slagerij, pakt de slager wat vlees te voorschijn. Zegt de slager zo, hier knul COMA GEHAKTBALLEN.
Dus gers zo van; wtf ik maak een kloon aan
zegtie slager![]()
![]()
![]()
MAAR DU BIST WEL PWND WIE UNNE NOOB
![]()
![]()
![]()
DD
: D
![]()
![]()
![]()
D
Ik mis ook alles.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Was jij ook niet verbannen toen met Crane gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |