In Groningen heb ik hier nog nooit iets van gemerkt, ik betwijfel of het daar ook zo gebeurt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blijkbaar wilt wil niemand meer op je reageren, maar om je vraag te beantwoorden.. Ze vragen je mening in de vorm van een cijfer na de film. (Briefjes waar je in kunt scheuren) hier komen uiteindelijk gemiddelden uit wat een redelijk goed beeld geeft van de film.
Ik zat vorige week ook bij Role Modelsquote:Daarnaast ga ik vooral naar de bioscoop omdat ik het leuk vind om een film mee te maken in de bios. Vorige week dinsdag draaide Roll Models en het is toch leuk als je niet alleen in voor je beeldscherm zit te lachen maar dat doet met 200+ mensen.. Het geeft gewoon dat extra'tje. Maar goed, dat jij dat gevoel niet krijgt dat kan maar dan moet je niet mensen beoordelen op het feit dat zij wél graag naar de bioscoop gaan.
In Groningen heb je ook altijd van die mensen die te pas en te onpas (en dan vooral te onpas) gaan zitten whoe-en.. heel vervelend iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef reconnect het volgende:
Ik hoop ook wel op the fast & the furious, eindelijk weer de oude crew! Btw defiance was leuk, origineel verhaal maar af en toe wel rare stukjes moet ik zeggen. Ik irriteerde me trouwens aan mensen die tijdens de film gingen klappen (Pathe groningen), sloeg echt nergens op. Bij Rambo kon ik het nog begrijpen maar bij deze film niet
quote:
Net ff de trailer gezien, nog nikss over gehoord.. lijkt me een leuke film.quote:
Over het einde gesproken.. die konden we in Spuimarkt niet goed zien. Er kwam een balk in beeld en deel van de bovenkant van het beeld ging naar beneden...quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:27 schreef reconnect het volgende:
nou zo slecht vond ik hem nou ook weer nietmaar ik had er wel meer van verwacht idd..vooral raar einde, je blijft met een aantal vragen zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja het einde was niet je van het maar staat wel weer in het teken van de spoiler. Gewoon droog.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef Yesse het volgende:
Iehw bah:
http://www.imdb.com/title/tt0988849/Oh dieSPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb daar de trailer van gezien
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik sneak altijd in Eindhoven, morgen weer.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:57 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Net ff de trailer gezien, nog nikss over gehoord.. lijkt me een leuke film.
Misschien is het wel grappig om een lijstje te maken met fokkers wie bij welke pathe ze meestal sneaken..
Hoe zou dat nou komen, met 'Donkey punch" in het vooruitzicht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Ik sneak ik Groningen.
ik wil vanavond best heen hahah maar niemand wil met me meeeee... =(
xx
reconnect --> Pathe Groningenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:49 schreef soares het volgende:
Pathe bezoekers Sneak Topic
Groningen:
Charmedmatzzie
Eindhoven:
motherflocker
Den Haag spuimarkt:
2Mini
Utrecht Rembrandt theater:
lobotm
Rotterdam Schouwburgplein:
Bravebart
Yesse
Soares
Verder was ik nog niet
Hehe vond de film op het soms slechte acteerwerk na best vermakelijk hoor!quote:
Komt omdat er meer tieten en meer doden waren te zien dan lullenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:57 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Hehe vond de film op het soms slechte acteerwerk na best vermakelijk hoor!
Verstand op 0 en kijken maar, met af en toe best nog leuke moordscenes erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |