quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:20 schreef Yesse het volgende:[..]
Blijkbaar
wilt wil niemand meer op je reageren, maar om je vraag te beantwoorden.. Ze vragen je mening in de vorm van een cijfer na de film. (Briefjes waar je in kunt scheuren) hier komen uiteindelijk gemiddelden uit wat een redelijk goed beeld geeft van de film.
In Groningen heb ik hier nog nooit iets van gemerkt, ik betwijfel of het daar ook zo gebeurt.
quote:
Daarnaast ga ik vooral naar de bioscoop omdat ik het leuk vind om een film mee te maken in de bios. Vorige week dinsdag draaide Roll Models en het is toch leuk als je niet alleen in voor je beeldscherm zit te lachen maar dat doet met 200+ mensen.. Het geeft gewoon dat extra'tje. Maar goed, dat jij dat gevoel niet krijgt dat kan maar dan moet je niet mensen beoordelen op het feit dat zij wél graag naar de bioscoop gaan.
Ik zat vorige week ook bij Role Models
Verder beoordeel ik niemand, ik spreek voor mezelf en geef gewoon wat argumenten waarom ik niet naar DEFIANCE ging. Je denkt blijkbaar dat ik een bioscoophater ben ofzo, maar ik kom er bijna elke week. Blijkbaar is het heel erg dat ik ook wat nadelen noem van de bioscoop in het algemeen. Maar comedies en bepaalde actiefilms vind ik persoonlijk ook leuker om in de bios te zien.