Dat kan dus zaterdag al volgens de Pathe site! Edit: zondagochtendquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef Jeeh het volgende:
Hoe kom je hier zo aan?
Hoop trouwens dat je gelijk hebt, want Revolutionary Road is echt prachtig en ik wil hem graag op het grote scherm zien
quote:Revolutionary Road Pathé Eindhoven
Zo, 18-1-2009 - 00:10 1 x Unlimited
TOTAAL: vrije stoelkeuze
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:07 schreef SniekPiek het volgende:
Deze week volgens mij: The CC of BB
ik neem aan dat dat een bevestiging isquote:
Argh, lijkt me echt een kut filmquote:
Die lijkt me echt super goedquote:Op zondag 18 januari 2009 20:58 schreef Schuttingbeer het volgende:
Goeie cijferts:
Hierrrrr
maar, dinsdag kaakoperatie, dus nog niks gepland.
Duidelijk geval van een schrijnend gebrek aan smaakquote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Argh, lijkt me echt een kut film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu goed.
Misschien kun je inderdaad alvast het einde verklappenquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef MOEMP het volgende:
Ik lurk al een tijdje altijd in dit topic om te zien welke sneak er is, en nu dus ff een accountje gemaakt om te reageren, maar een dankje voor de almachtige Sala-Adin want we hebben er van genoten al die voorpremières.
Dan nu Benjamin Button, wat was er nu exact zo grappig aan die bliksem iedere keer? Een groot aantal mensen in Pathé Buitenhof vonden het bijzonder hilarisch elke keer maar ik vond er dus echt niks aan, ik kreeg echt het idee dat ik een inside joke miste ergens want normaal kan ik wel om grappen in films lachen
Ik vond de film trouwens verder nogal Forrest Gump, eigenlijk iets te, en het einde viel een beetje tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |