Ik was ook flink kwaad toen ze dat zei...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
'maar' een vreemde?????????????
KOLERE
juist omdat het een vreemde is is het schandelijk. Als het 'maar' een bekende was was het nog net een graadje minder.
Bankgegevens en alles. En dan in jouw geval ook nog eens persoonlijke krabbels en dat soort zaken. Gaat een ander geen donder aan.
Dit is een uitspraak waar ik link om kan worden.
Ben ik nu dan ook wel van plan, maar eerst even afwachten wat de rechtsbijstand er van zegt enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:19 schreef Roi het volgende:
Ik zou dus wel gewoon een (aangetekende!) brief naar het hoofdkantoor sturen!
Nope... hij zei afquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
ben je niet met die jongen nog terug geweest dan
Het maakt niet uit waar je je laptop haalt, dit geintje flikken ze vrijwel overal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga binnenkort een nieuwe laptop kopen en die haal ik dus níet bij de BCC!
Ben benieuwd hoe dit verder gaat, dus tevens een tvp'tje.
Laptops kopen is wel weer een ervaring.. Wel spannend om te kijken of er mss leuke dingen op staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Juist interessant toch, kijken of er info op staat! Even een data recovery programma eroverheen voor de zekerheid, kan je misschien nog lachen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou als ik jou was Acer vermijden. Dat scheelt ook aanzienlijk. (en Packard Bell...)quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet ook nog niet hoe ik het aan ga pakken, maar ik ga wel de grote ketens vermijden, denk ik.
Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
Zou echt woest zijn als mij dit zou overkomen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef Pien85 het volgende:
Vandaag BCC aan de telefoon gehad, de telefoniste snapte niet waar ik me druk om maakte, het was, volgens haar namelijk 'maar' een vreemde...
Geen schade nee, maar wel een reeel risico op ernstige en onherstelbare schade.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:57 schreef teamlead het volgende:
[..]omfg...
ik denk overigens dat ts niet verder gaat komen dan een bosje bloemen en een tegoedbon. BCC was lomp ja, maar er is geen (aantoonbare) schade geleden door TS.
het zal best een gangbare praktijk zijn hoor, maar toch is dit eigenlijk te belachelijk voor woorden. Als ik de volle prijs moet betalen, verwacht ik een ongebruikt apparaat. Krijg ik een tweedehandsje, verwacht ik een passende kortingquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef Resco het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je je laptop haalt, dit geintje flikken ze vrijwel overal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |