Of je leest het topic even doorquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:47 schreef Koekz het volgende:
Ja dat kan zomaar... JIJ hebt namelijk je laptop uit handen gegeven zonder je gegevens te wissen... Dan geef je je gegevens dus zelf uit handen.
Definieer 'privacy wet'quote:De morele vraag is wel of bcc het niet zou moeten checken... Als ze het zouden checken en ze komen niets tegen dan is het goed. Komen ze wel wat tegen en ze kijken ernaar is het weer schending privacy wet geloof ik...
Ondanks het feit dat de laptop niet meer aangaat blijven het zijn bestanden die hij dus met laptop en al uit handen geeft.quote:
Neenquote:
Je doet het voorkomen dat TS hiermee op z'n minst een gedeelde schuld heeft aan dit voorval. Dan mag jij mij vertellen wat TS, in de gegeven omstandigheden, dan wel had moeten doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:59 schreef Koekz het volgende:
Ondanks het feit dat de laptop niet meer aangaat blijven het zijn bestanden die hij dus met laptop en al uit handen geeft.
I rest my casequote:Neen
Bij welke bank zit jij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef Pien85 het volgende:
hij had ook mijn bankrekening leeg kunnen halen namelijk.
Misschien op het moment dat hij wist dat hij zjin laptop in gaat leveren regelen dat zijn laptop geformat wordt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Je doet het voorkomen dat TS hiermee op z'n minst een gedeelde schuld heeft aan dit voorval. Dan mag jij mij vertellen wat TS, in de gegeven omstandigheden, dan wel had moeten doen.
Okequote:
Fomatten ... hoe dan???quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:23 schreef Koekz het volgende:
Misschien op het moment dat hij wist dat hij zjin laptop in gaat leveren regelen dat zijn laptop geformat wordt?
Je koopt een externe harde schijf case en plaatst um daarin, koppel um aan je computer en formatten maar! Zo moeilijk is het allemaal niet!quote:
Dank je welquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:36 schreef notunreal het volgende:
[..]
Je koopt een externe harde schijf case en plaatst um daarin, koppel um aan je computer en formatten maar! Zo moeilijk is het allemaal nie hhor
Als je bij het inleveren aangeeft dat er nog persoonlijke info op staat en BCC zegt dat daar geen zorgen over gemaakt hoeft te worden of iets in die trant, dan ligt vanaf dat moment het risico en de verantwoording voor vernietiging van die gegevens bij BCC. Klant kan immers zelf niet zonder extra kosten te maken bij de bestanden. En extra kosten maken omdat een product niet goed werkt buiten jouw schuld... kun je niemand verplichten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:39 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dank je wel
R_0ne... als dat niet lukt kon hij altijd een klein kabeltje kopen van 5 euro waarmee je em aansluit op een andere pc... dan is het ook zo gepiept en goedkoper dan ex hdd case
Waarmee je je recht op garantie verspeeld hebt, nee, da's slimquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:36 schreef notunreal het volgende:
Je koopt een externe harde schijf case en plaatst um daarin, koppel um aan je computer en formatten maar! Zo moeilijk is het allemaal niet!
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je bij het inleveren aangeeft dat er nog persoonlijke info op staat en BCC zegt dat daar geen zorgen over gemaakt hoeft te worden of iets in die trant, dan ligt vanaf dat moment het risico en de verantwoording voor vernietiging van die gegevens bij BCC. Klant kan immers zelf niet zonder extra kosten te maken bij de bestanden. En extra kosten maken omdat een product niet goed werkt buiten jouw schuld... kun je niemand verplichten.
Daar verspeel je je recht op garantie niet meequote:Op woensdag 7 januari 2009 03:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarmee je je recht op garantie verspeeld hebt, nee, da's slim(not)
Bovendien is niet iedereen even bedreven in het troubleshooten op nerdniveau. En dat mag van een gemiddelde gebruiker ook niet verwacht worden, daar is nou de TD voor.
Stuur jij maar eens iemand naar de BCC om "zoëen klein kabeltje" te kopen, eens kijken waar die mee thuiskomtquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:39 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dank je wel
R_0ne... als dat niet lukt kon hij altijd een klein kabeltje kopen van 5 euro waarmee je em aansluit op een andere pc... dan is het ook zo gepiept en goedkoper dan ex hdd case
Dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:43 schreef Peter het volgende:
Als je bij het inleveren aangeeft dat er nog persoonlijke info op staat en BCC zegt dat daar geen zorgen over gemaakt hoeft te worden of iets in die trant, dan ligt vanaf dat moment het risico en de verantwoording voor vernietiging van die gegevens bij BCC. Klant kan immers zelf niet zonder extra kosten te maken bij de bestanden. En extra kosten maken omdat een product niet goed werkt buiten jouw schuld... kun je niemand verplichten.
Formatteren: jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:48 schreef Koekz het volgende:
Daar verspeel je je recht op garantie niet meedingen hoor je te kunnen formatteren...
Met een dikke coax?quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Stuur jij maar eens iemand naar de BCC om "zoëen klein kabeltje" te kopen, eens kijken waar die mee thuiskomt
Je bouwt niet uit. Je klikt het ergens inquote:Op woensdag 7 januari 2009 03:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Formatteren: ja
Componenten uitbouwen (en ergens anders weer inbouwen): nee
iig, de kans dat ie met het verkeerde in huis komt (PATA/SATA , 2.5"/3.5") is zeer reëel.quote:
Nou nee, niet echtquote:Je bouwt niet uit. Je klikt het ergens inZelfde als een stekker in het stopcontact ongeveer
Gewoon goed informeren welke kabel je moet hebben is niet moeilijk lijkt mequote:Op woensdag 7 januari 2009 03:58 schreef r_one het volgende:
[..]
iig, de kans dat ie met het verkeerde in huis komt (PATA/SATA , 2.5"/3.5") is zeer reëel.
[..]
Nou nee, niet echt![]()
En je bouwt niet uitJe bouwt het wel degelijk uit (uit je laptop dus).
hoop niet dat TS het daar mee laat zitten want bcc heeft toch wel behoorlijk gefaald.quote:Op woensdag 7 januari 2009 04:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben benieuwd wat BCC doetzal waarschijnlijk met een sisser aflopen, BCC zegt sorry, TS zegt Oke
Voor jou (en voor mij) niet nee. Maar voor tante Truus? En wie moet tante Truus dan informeren?quote:Op woensdag 7 januari 2009 04:04 schreef Koekz het volgende:
Gewoon goed informeren welke kabel je moet hebben is niet moeilijk lijkt me
En je harde schijf kan je zo uit je laptop schuiven... is er ook voor gemaakt
Dus als ik een harde schijf aansluit op mijn computer is het onderhoud? Dat kan je dan weer vergelijken met het aansluiten van een mp3 spelerquote:Op woensdag 7 januari 2009 04:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Voor jou (en voor mij) niet nee. Maar voor tante Truus? En wie moet tante Truus dan informeren?
Nogmaals, we hebben het over de gemiddelde computergebruiker, niet over de gemiddelde computerdeskundige. Als de gemiddelde computergebruiker een probleem met de computer heeft, gaat ie ermee naar de gemiddelde computerdeskundige (de TD van BCC in dit geval) en gaat niet zelf op goed geluk lopen grasduinen met de kans dat ie ook iets naar de mallemoer kan helpen. Dat is nou typisch een van die gevallen waarin een winkelier zich met recht kan beroepen op ondeskundig gebruik door de gebruiker en een garantieclaim vervolgens kan afwijzen.
Je moet onderscheid maken tussen dagelijks gebruik en service/onderhoud. Een stekker in het stopcontact douwen valt onder dagelijks gebruik, gefröbel met schijven (hoe simpel voor jou en mij ook) onder service/onderhoud.
Nee. Tenzij jij olie verversen ook vergelijkbaar vindt met benzine tankenquote:Op woensdag 7 januari 2009 04:23 schreef Koekz het volgende:
Dus als ik een harde schijf aansluit op mijn computer is het onderhoud? Dat kan je dan weer vergelijken met het aansluiten van een mp3 speler
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |