DNS bevat nog niet het record. Heb je het wel met een puntje achteraan ingevuld in bovenstaand scherm? Zo ja, dan moet je misschien wachten tot ze de DNS hebben geupdatet... Soms gebeurt dat in batches, eens per uur of eens per dag of zo.quote:epia:~> host pc.jslavenburg.com.
Host pc.jslavenburg.com not found: 3(NXDOMAIN)
Wat hij zegt. DNS doet er sowieso even over voordat het overal geüpdatet is, maar in dit geval staat het ook bij je hoster nog niet goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
DNS bevat nog niet het record. Heb je het wel met een puntje achteraan ingevuld in bovenstaand scherm? Zo ja, dan moet je misschien wachten tot ze de DNS hebben geupdatet...
Wat heb ik verkeerd ingesteld dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:59 schreef GlowMouse het volgende:
Domein werkt nu goed. Ik krijg nog geen verbinding, maar dat lijkt aan mijn RDP-client te liggen.
Inderdaad, hij staat er niet bij. even kijken op mijn pc qua services of alles goed zit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef GlowMouse het volgende:
Je ziet geen LISTENING voor poort 3389/3390, en dat betekent dat RDP niet draait.
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef jslavenburg het volgende:
Misschien nu echt een domme vraag: Maar bij MSTSC moet ik nu toch gewoon invullen: pc.jslavenburg.com, correct?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |