quote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als echte poezenmamma moet je dat eigenlijk oplikken.![]()
Tuurlijk hou ik volquote:Op zondag 11 januari 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Hulde voor BABS
Hou vol; het gaat goe-oedd!!!
Niet te min; ik weet hoe zwaar het is, dus respect!quote:Op maandag 12 januari 2009 02:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Tuurlijk hou ik vol
Het motiveert ook wel ontzettend om ze zo vooruit te zien gaan, makes it all worthwile
Ok ik heb 7 nieuwe foto's, wel geresized en als mijn Curacaose verbinding het aankan, dan die van iedereenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:02 schreef ElisaB het volgende:
Vergeet vooral niet ons op de hoogte te houden met beeldmateriaal. Véééél beeldmateriaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok ik heb 7 nieuwe foto's, wel geresized en als mijn Curacaose verbinding het aankan, dan die van iedereen
Ochtendgymnastiek, Azrael doet voor, de rest doet na
[ afbeelding ]
"Ik durf gewoon in de camera te kijken"
[ afbeelding ]
*kruipkruip*
[ afbeelding ]
Het welbekende rondjes rennen
[ afbeelding ]
Een doos vol mini-tijgertjes
[ afbeelding ]
Close-up
[ afbeelding ]
ADHD mittins
[ afbeelding ]
Nee. Ik was namelijk eerstest.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef Skaai het volgende:
Kan je er niet 2 in een doosje (mét gaatjes natuurlijk) naar Almere sturen ofzo?
!
en ik tweest!quote:
Nee, hij was de grootste, maar maakt momenteel de minste vooruitgang. Ik denk dat ie teveel energie verbruikt, het lijkt wel of ie adhd heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef Ole het volgende:
Is Azrael nu de grootste?
Nee, Azrael is een van de mannetjes, de 2 donkere zijn het zwaarst nuquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:59 schreef ferrari_rood het volgende:
De zwaarste zijn ook de mannetjes?
Leuk Lotti!quote:
4 Kittens, handvoeding JOEPIE HET GAAT GOE-OEDDDD!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Leuk Lotti!
Nu moet eik de topictitel veranderd worden in iets positievers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |