Misschien een klein kruikje? Je hebt wel knuffels waar je een kruikje in doet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Een knuffeltje hebben ze wel, maar ze liggen liever op een hoopje tegen elkaar aan
Het is hier al 30 graden, ze moeten het ook niet te warm krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien een klein kruikje? Je hebt wel knuffels waar je een kruikje in doet...
Oh ja, ik vergeet steeds dat jij niet in nederland zitquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Het is hier al 30 graden, ze moeten het ook niet te warm krijgen
vast een asiel-virus dat ook te verkrijgen is in spuitvorm.... ben ik bang...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
En vanochtend was ik bij het asiel, ze hadden bijna geen poezen meer, allemaal gestorven door een mysterieus virus...![]()
Ik ben niet binnen geweest, bewust nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:49 schreef Poeke het volgende:
virus = kattenziekte waarschijnlijk. HEEL ERG BESMETTELIJK en 99% dodelijkPas op dat je alles goed schoon maakt als je daar bent geweest, ook schoenen enzo.
Wat voor soort pasta heb je meegekregen?
Volgens de dierenarts tussen de 2 en 3 weken. Gelukkig geen maand lang slapeloze nachten dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:10 schreef Poeke het volgende:
Ow, ze hebben oogjes al open? Dan zijn ze wel iets ouder al. Lopen ze al of kruipen ze nog zeg maar?
Heb je ze toevallig al gewogen?
Wat een droppies... ik wil die rode wel![]()
Weet je al of het poesjes en/of katertjes zijn? Die rode is zeker een katertje denk ik
Toch weer leuk om mijn eigen topic door te lezen. Als ze de oogjes open hebben, zijn ze inderdaad een week of 2-3. En als ze tot die tijd moedermelk hebben gedronken hebben ze al heel veel meegekregen van moeders. Nu maar hopen dat ze het zo goed blijven doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:17 schreef Ole het volgende:
cat22 heeft al gepost zie ik!
maar hier het topic Gastgezin Redcat: Cat's 2e nestje - Weer zwartwitjes! Plus nog één!
Ha ha, ja dat is waar, als ze wat ouder en voller zijn zijn ze eigenlijk op zijn cutestquote:Op donderdag 8 januari 2009 04:49 schreef HighLander het volgende:
begrijp me niet verkeerd...
ik vind kittens echt briljant, vooral als zo'n konijnepootje met uitstekels in die kolenschoppen van mij in het niets verdwijnt...
maar het zijn in dit stadium soms wel een stel enorm lelijke ratjes
wel cute hoor, daar niet van....
Ik heb hier ook nog wel plek voor eentjequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch weer leuk om mijn eigen topic door te lezen. Als ze de oogjes open hebben, zijn ze inderdaad een week of 2-3. En als ze tot die tijd moedermelk hebben gedronken hebben ze al heel veel meegekregen van moeders. Nu maar hopen dat ze het zo goed blijven doen.![]()
Oh, en kun je er eentje inpakken en opsturen naar me? *smelt*
De rode is indeed een katertjequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:10 schreef Poeke het volgende:
Weet je al of het poesjes en/of katertjes zijn? Die rode is zeker een katertje denk ik
Lievvvvquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zat ik de eerste avond nog met tranen in mn ogen omdat ze niks wilden eten... zonet zat ik met een grote glimlach
Ze dronken net voor het eerst allevier uit het flesjelekker gulzig met draaiende pootjes op mn hand
Allemaal lekker volle ronde buikies en nu gaan ze met zn vieren de eland doodknuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |