quote:Op maandag 23 februari 2009 03:32 schreef DrPwn het volgende:
kan er een stuk of 60 maar nu heb ik een vrij jerom uitziende bovenste tors en ik kan niet zeggen dat dat nou zo mooi is ik kan wel zonder moeite een grote zak bakstenen of bijvoorbeeld een dik protesterend varken optillen en vervoeren maar misschien tijd om de rest eens bij te schaven
Ik denk dat je toch een beetje flexibel om moet gaan met dat schema. Sommige dagen ben je gewoon minder dan andere, en dan moet je je lichaam wat meer ruimte geven om te herstellen. Als je dan alles op alles zet om echt alles eruit te persen zal je de volgende ronde minder presteren omdat je je lichaam te weinig kans om te herstellen geeft.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef yeahmen het volgende:
Ja ik ging er ook op achteruit :| WTF.. zal wel een logische reden voor zijn lijkt me
Onzin man! Dat is alles behalve een handicap, we zijn allemaal lang hier in NL.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:05 schreef Supershenkie het volgende:
Maar ik zit wel met een beetje een handicap, ben 2 meter, dus push-ups zijn vrij zwaar voor mij.
2 meter op en neer drukken?
Het moet ook niet dagelijks, maar 3x per week. (mocht je je aan het schema willen houden)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
tvp
Kan er nu zo'n 30 achter elkaar. Maar ik heb nooit zin om het dagelijks een aantal keer te doen dus echt veel effect heeft het niet
Wat is nou je vraag?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:39 schreef Quak3 het volgende:
ik heb een vraag: er staat
op de site als je kijkt naar dat schema
dat je verschilllende sets steets moet doen? en dan weer rust nemen is dat gewoon omdat je dan uitgeput bent en dat je die 60 seconden moet rusten of heeft dat te maken dat je je spieren tijd moet gunnen om weer te herstelen want push ups haal ik 50/75(licht er net aan hoe veel zin ik heb)
in plaast van b.v. 14 18 14 14 ..? en dan doe ik denk ik met de goeie houwding rug recht armen gespreid onder je schouders doorzakken met kin 5 cm boven de grond ?
![]()
gr quak3
Ik denk eerder dat jij een taalcursus zou moeten volgenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Wat is nou je vraag?
Een taalcursus zou je geen kwaad doen
Omdat mensen het niet in 1x kunnen. Als je dat wel kan moet je een paar weekjes overslaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:24 schreef Quak3 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij een taalcursus zou moeten volgenwant ierdeen kan denk ik wel opmaken uit mijn vorige bericht dat ik graag zou willen weten warom je rust moet nemen tussen de sets(er staat namelijk op de site dat je tussen de verschillende sets 60 of 45 sec rust moet nemen) ik weet niet warom is dat voor: om uitputting tegen te gaan omdat je moe word of om je spieren te laten herstelen (overbelasting)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |