abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66343099
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:44 schreef hoerezooi het volgende:

[..]

wtf als man maximaal 1 pushup
ik kan er al 4 (en ik ben een vrouw) dus voel me nu weer even goed
  zondag 22 februari 2009 @ 16:16:20 #277
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_66343498
Vraagje:
Zou je eigenlijk eerst een warming-up moeten doen?
Jesus hates you.
pi_66362351
kan er een stuk of 60 maar nu heb ik een vrij jerom uitziende bovenste tors en ik kan niet zeggen dat dat nou zo mooi is ik kan wel zonder moeite een grote zak bakstenen of bijvoorbeeld een dik protesterend varken optillen en vervoeren maar misschien tijd om de rest eens bij te schaven
pi_66362553
leuk dit. ga er ook aan meedoen, maar ik fitness nu al 3 keer in de week. speel ik nu vals?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66362652
quote:
Op maandag 23 februari 2009 03:32 schreef DrPwn het volgende:
kan er een stuk of 60 maar nu heb ik een vrij jerom uitziende bovenste tors en ik kan niet zeggen dat dat nou zo mooi is ik kan wel zonder moeite een grote zak bakstenen of bijvoorbeeld een dik protesterend varken optillen en vervoeren maar misschien tijd om de rest eens bij te schaven
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66363500
gekke meneer ben ik he
pi_66380763
Ik blijf hangen bij dag 3 van week 4.
De eerste 29 geen probleem, de volgende 33 gaan ook nog, maar daarna krijg ik het niet meer voor elkaar.
Ik denk dat ik eens een paar dagen rust ga pakken.
Heb het 3x geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.
  maandag 23 februari 2009 @ 18:11:35 #283
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_66381057
tvp
WOS'ser for life.
pi_66382709
Tsjeez... een week rust gepakt maar ben er alleen maar op achteruit gegaan. Ik degradeer mezelf maar tot de linker kolom, dit wordt niks zo

ik heb het over week 3 dag 1

Of beter nog. Ik pas het schema aan zodat het beter bij me past, maar ik kan m'n vooruitgang er wel nog steeds aan meten .

[ Bericht 18% gewijzigd door BasementDweller op 23-02-2009 19:09:20 ]
pi_66382807
Ja ik ging er ook op achteruit :| WTF.. zal wel een logische reden voor zijn lijkt me
pi_66383075
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef yeahmen het volgende:
Ja ik ging er ook op achteruit :| WTF.. zal wel een logische reden voor zijn lijkt me
Ik denk dat je toch een beetje flexibel om moet gaan met dat schema. Sommige dagen ben je gewoon minder dan andere, en dan moet je je lichaam wat meer ruimte geven om te herstellen. Als je dan alles op alles zet om echt alles eruit te persen zal je de volgende ronde minder presteren omdat je je lichaam te weinig kans om te herstellen geeft.

En omdat het elke week zwaarder wordt heb je het idee dat je niet vooruit gaat. Maar als ik het even in een grafiekje zet, hoeveel pushups ik doe per 5 sets dan zie je dat het toch wel lineair stijgt .

[ Bericht 20% gewijzigd door BasementDweller op 23-02-2009 21:06:09 ]
pi_66407723
Ik ben gisteren begonnen met dag 1, week 1.
Ik begin in kolom 2, want kon bij de test 8 push-ups!

Maar ik zal zien hoe het afloopt, of het echt lukt!

Maar ik zit wel met een beetje een handicap, ben 2 meter, dus push-ups zijn vrij zwaar voor mij.
2 meter op en neer drukken?
pi_66408109
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:05 schreef Supershenkie het volgende:
Maar ik zit wel met een beetje een handicap, ben 2 meter, dus push-ups zijn vrij zwaar voor mij.
2 meter op en neer drukken?
Onzin man! Dat is alles behalve een handicap, we zijn allemaal lang hier in NL.

Succes
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:56:38 #289
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66409549
tvp

Kan er nu zo'n 30 achter elkaar. Maar ik heb nooit zin om het dagelijks een aantal keer te doen dus echt veel effect heeft het niet
Primum non nocere
pi_66412710
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
tvp

Kan er nu zo'n 30 achter elkaar. Maar ik heb nooit zin om het dagelijks een aantal keer te doen dus echt veel effect heeft het niet
Het moet ook niet dagelijks, maar 3x per week. (mocht je je aan het schema willen houden)
pi_66467741
Ik zit ook een beetje vast, bij week 3 dag 3. Eerste poging was netjes 2 min pauze maar kwam bij de 5e serie niet verder dan 2 ofzo (moest minimaal 28...).
Bij de 2e poging vandaag wat meer pauze genomen (eerste pauze 2 min, 2e en 3e pauze 2,5 min, 4e pauze 3 min) en nu kwam ik wel tot 32.
Eerst maar eens die pauzes afbouwen lijkt me, maar ik merk dat ik ze echt wel tijd nodig heb om te herstellen.
pi_66599016
ik heb een vraag: er staat
op de site als je kijkt naar dat schema
dat je verschilllende sets steets moet doen? en dan weer rust nemen is dat gewoon omdat je dan uitgeput bent en dat je die 60 seconden moet rusten of heeft dat te maken dat je je spieren tijd moet gunnen om weer te herstelen want push ups haal ik 50/75 (licht er net aan hoe veel zin ik heb) in plaast van b.v. 14 18 14 14 ..? en dan doe ik denk ik met de goeie houwding rug recht armen gespreid onder je schouders doorzakken met kin 5 cm boven de grond ?

gr quak3
pi_66599548
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:39 schreef Quak3 het volgende:
ik heb een vraag: er staat
op de site als je kijkt naar dat schema
dat je verschilllende sets steets moet doen? en dan weer rust nemen is dat gewoon omdat je dan uitgeput bent en dat je die 60 seconden moet rusten of heeft dat te maken dat je je spieren tijd moet gunnen om weer te herstelen want push ups haal ik 50/75 (licht er net aan hoe veel zin ik heb) in plaast van b.v. 14 18 14 14 ..? en dan doe ik denk ik met de goeie houwding rug recht armen gespreid onder je schouders doorzakken met kin 5 cm boven de grond ?

gr quak3
Wat is nou je vraag?

Een taalcursus zou je geen kwaad doen
pi_66601075
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Wat is nou je vraag?

Een taalcursus zou je geen kwaad doen
Ik denk eerder dat jij een taalcursus zou moeten volgen want ierdeen kan denk ik wel opmaken uit mijn vorige bericht dat ik graag zou willen weten warom je rust moet nemen tussen de sets(er staat namelijk op de site dat je tussen de verschillende sets 60 of 45 sec rust moet nemen) ik weet niet warom is dat voor: om uitputting tegen te gaan omdat je moe word of om je spieren te laten herstelen (overbelasting)
pi_66601427
Beide. Het is om de verzuring van je spieren ongedaan te maken
pi_66602125
tvp
pi_66607779
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:24 schreef Quak3 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij een taalcursus zou moeten volgen want ierdeen kan denk ik wel opmaken uit mijn vorige bericht dat ik graag zou willen weten warom je rust moet nemen tussen de sets(er staat namelijk op de site dat je tussen de verschillende sets 60 of 45 sec rust moet nemen) ik weet niet warom is dat voor: om uitputting tegen te gaan omdat je moe word of om je spieren te laten herstelen (overbelasting)
Omdat mensen het niet in 1x kunnen. Als je dat wel kan moet je een paar weekjes overslaan.
  maandag 2 maart 2009 @ 15:37:02 #298
241070 Phenomenon.
Perry het vogelbekdier!!
pi_66619338
is er al iemand die met succes de 6 weken heeft afgesloten en de 100 pushups heeft gehaald?
pi_66672370
Ik ben nu zelf bij dag 2 van week 3.
Nadat ik twee weken geleden dag 3 niet haalde en ik een week vakantie had heb ik er niets meer aan gedaan, dus ik ben weet begonnen bij dag 1 van week 3. Hopen dat ik het nu wel volhoud!

Om te voorkomen dat ik uit proportie raak: Wat moet ik trainen met welke oefeningen om dit te voorkomen? Het liefst in het comfort van mijn eigen huiskamer, dus zonder naar een sportschool te hoeven gaan. Ook schaf ik het liefst niets aan
Zou iemand mij kunnen helpen?
Alvast bedankt.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:20:13 #300
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66673695
je bedoelt ook de onderkant trainen voor de verhoudingen?

ik denk squats en lunges...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')