abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69659756
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:44 schreef WRH het volgende:
ohja, dat is waar, wij zitten redelijk in hetzelfde laser-schema :-)
heb je ook dat nieuwe apparaat gehad de vorige keer, die koelmachine?
scheelde echt enorm, hoop dat ze hem definitief aanschaffen.
Nee, die heb ik helaas niet gezien..! Mijn vaste laser-vrouwtje werkt er nu niet meer, voortaan wordt ik door Peter behandeld, die heb jij toch ook?
pi_69663568
ja, Peter, is net opnieuw vader geworden
ze hadden een tijdje een koelmachine op proef, om te kijken of mensen het wat vonden en het dan eventueel aan te schaffen. is nogal prijzig dus ze wilden eerst van de patienten horen of het wel echt doet wat de producent claimt dat het doet.
werd ijskoud gekoeld, voorafgaand aan de laser, tijdens en erna, echt steenkoud maar de pijn werd dus tijdens de behandeling minder en omdat de temperatuur in zijn geheel niet zo zwaar kon oplopen zoals het normaliter doet bij laser, was het erna ook flink stuk beter te doen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_70028454
Blij zulke goede berichten over Aethetic Clinics te horen. Het is voor mij ook niet naast de deur, maar het lijkt me in dit geval beter te zoeken naar kwaliteit dan gemak/minder kosten.

@ Raantje & WRH: hoe ver zijn jullie nu? Bevalt het resultaat?
pi_70028565
Aethetic Clinics beweert anders ook zonder littekens te kunnen verwijderen... niet echt fair volgens mij..
pi_70031324
Heb gelijk even gekeken op hun website en inderdaad, daar staat het ook.
niet echt fair inderdaad, doet niets af aan de goede ervaringen die ik met deze club heb maar volledig littekenvrij is vrijwel niet mogelijk.

srpntn: ik ben ongeveer halverwege. bij mij gaat het erg traag omdat het een diepzwarte cover up betreft.
Inmiddels ik dacht 5 of 6 behandelingen gehad in Veldhoven en de tatoeage is aanzienlijk lichter, is nu grijs ipv inktzwart, maar nog steeds flink zichtbaar helaas.
ergens in juli ben ik weer aan de beurt. het gaat in ieder geval nooit snel genoeg, op het moment dat je het besluit neemt om de tekening weg te halen gaat er een knop om en wil je het ding ook meteen weg hebben, best teleurstellend om dan te horen dat het toch wel rustig een half jaar tot een jaar tot anderhalf jaar traject kan worden.

het kiezen van een behandelaar blijft gewoon een erg persoonlijke keuze, maar ga vooral niet voor de goedkoopste of de dichtsbijzijnde, om die reden. als het de goedkoopste of dichtstbijzijnde blijkt te zijn is dat mazzel, maar laat het niet je main criterium zijn, het is je lijf en je zit er wel een tijdje dus je moet er vooral ook zelf een goed gevoel bij hebben.
pi_70051935
Ik ben inmiddels twee jaar bezig, en ondanks dat ie nog niet weg is, ben ik wel heel tevreden over hoe het er nu uitziet. En ik zie dus totaal geen littekenvorming bij mij gelukkig!
pi_70056719

heb zelf een minimaal spoortje ni het midden, maar dat is door Vossius gedaan, werd al meteen bij de intake in Veldhoven geconstateerd.
sindsdien niet erger geworden, dus met een beetje geluk gaat het straks allemaal meevallen.
pi_70059373
Bedankt voor jullie berichten!
Het is natuurlijk persoon/huid-afhankelijk, maar tot hoe lang na de behandeling hebben jullie last van gevoeligheid, pijn, gezwollenheid, etc? Dit zal misschien ook per keer verschillen?
pi_70062948
ja, verschilt per keer.
ik laat mij zelf per definitie altijd uit voorzorg op zaterdagochtend behandelen omdat ik er meestal 2 dagen koorts van krijg en mij gewoon niet echt lekker voel.
dat lijkt nu trouwens wel iets minder te worden, maar voor hetzelfde geld slaat dat in 1 keer weer helemaal om.

ik heb zeker een maand tot 6 weken na de behandeling zgn jeukaanvallen, de huid zelf is na een weekje wel weer geheeld maar dan plotseling kan het enorm jeuken waardoor ik mijn hele huid openkrab. ongeveer 5 a 6 weken na de behandeling gebeurt dit steeds minder.

nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een licht allergische reactie vertoon, heel erg bleek ben en een hele gevoelige huid heb. dat kan er mee te maken hebben, de reacties zijn voor iedereen tot op zekere hoogte hetzelfde maar toch ook weer verschillend.
volgens mij krijgt iedereen wel wat jeuk een tijdje na de behandeling.
overigens, de weken tussen de behandelingen in zijn niet specifiek bedoeld voor het helen van de huid, dat gaat veel sneller, het is bedoeld om de 'losgeschoten' inktdeeltjes op natuurlijke wijze door je eigen lijf te laten afvoeren, dat gaat gewoon niet sneller dus denk daaraan als je bij een behandelaar zit die beweert dat je al na 3 of 4 weken weer opnieuw behandelt kan worden, zo snel werkt je lijf niet.
pi_70064247
Ik heb gelukkig veel minder last ervan, koorts heb ik nog nooit gehad..! Meestal is de huid na een week of 2 weer genezen, en met 3 weken tot een maandje is de jeuk ook helemaal weg. Zwelling duurt maar een dag of 2-3... Goed koelen na de behandeling en regelmatig insmeren helpt heel goed!
pi_70067220
tijdje geleden en kom dus maar weer even kijken.
niet heel veel verschil met jullie geloof ik?
van die andere dame ook niets meer gehoord die bij dezelfde mevrouw (net als ik) haar tattoo had laten verwijderen.
ik post nog even een foto. dit is 4 maanden nadat de korst eraf viel (die foto staat paar pagina's terug).
toen de korst er net af viel was de huid erg rood en rauw maar wel helemaal glad. mijn huid is nu pas bijgetrokken. het is nu dikker geworden. zo voelde mijn tattoo met inkt ook, je voelde m zitten. dat heb ik nu dus weer, vooral in het middenstuk. daar is het ook roder. de plek is daar ook nog een keertje een beetje open gegaan, toen had ik een klein 'deukje'. op zich ziet het er wel redelijk uit, maar dat de tattoo nog steeds dik voelt/ziet vindt ik toch wel balen. dit wist ik alleen wel van te voren, maar toch beter gehoopt. ik ben ook blij dat het niet een enorm ding was, want dan had ik het nooit geprobeerd.
ik had eind april een vervolg afspraak, maar na een controle bleek dat de huid toch nog te rauw was om gelijk een behandeling te doen. het was ook nog gevoelig, vooral door mijn bh bandjes, maar ik dekte het niet meer af. nu moet ik eind september weer. ben toch blij dat ze het serieus/eerlijk nam, want ik heb er niet veel verstand van en nu kan het lekker goed bijkomen.
want denken jullie trouwens? is dat verdikte gewoon wat eerst ook bij de tattoo hoorde of zal ik het insmeren met littekencreme. ik heb namelijk nog een goede liggen en daar vlakken littekens mee af. die mevrouw had wel gezegd dat ik er niets moest/hoefde op te smeren, maar ik wil het ook niet verpesten door er wel wat op te smeren.

pi_70084896
verdikking heb ik ook geregeld, na de laser en dat komt geregeld op, dan weer een weekje niet, dan opeens een weekje weer wel.
denk dat het gewoon een reactie van de huid is die op den duur wel zal wegtrekken.
zou er nog niets op smeren, maar dat is vooral omdat je behandelaar het afraadt, misschien dat als de huid vettig wordt er een effect gaat plaatsvinden?
ik roep ook maar wat hoor, maar als de behandelaar zegt niets smeren, dan heeft dat ongetwijfeld een reden.
als ze zegt; kan maar hoeft niet, dan dus wel, gewoon om je huid een beetje soepel te houden.
pi_70303824
Hoe is dit nu mogelijk, zo snel kun je toch nooit aan verwijderen van tatoeages beginnen?

AMSTERDAM - Het Belgische sterrenmeisje Kimberly Vlaeminck kan over een jaar weer normaal over straat. Een Belgische tatoeerder verzekerde Kimberly dat hij haar oude gezicht kan teruggeven.

Vorige week liet de 18-jarige Kimberly uit Kortrijk nog drie sterretjes - die er uiteindelijk 56 werden - in haar gezicht vereeuwigen.

'In slaap gevallen'

In eerste instantie beweerde Kimberley tijdens het plaatsen van de tattoos in slaap te zijn gevallen en slechts 3 in plaats van 56 sterren gevraagd te hebben. Later bleek dat het Belgische sterrenmeisje de tatoeage van 56 sterretjes wel degelijk zelf gewild zou hebben. Omdat ze bang was voor de reactie van haar vader, verzon ze het verhaal dat ze in slaap was gevallen.

Oude gezicht

Tatoeerder Gerrit Le Roy wil de Vlaamse nu van haar sterrenhemel afhelpen. "Ik garandeer het: ze krijgt haar oude gezicht terug. Ik schat dat ik zestig sessies nodig zal hebben. Maar misschien hebben we er honderd nodig."

Baan

Le Roy verwacht dat hij een jaar bezig zal zijn om Kimberly haar oude gezicht weer terug te geven. Kosten? 150 euro per laser-sessie. Dat moet geen probleem zijn met de nieuwe baan die de Belgische aangeboden kreeg. Kimberley gaat aan de slag bij Tattoo Mike in Kortrijk. Dat is de concurrent van tatoeëerder Rouslan Toumaniantz, de man die haar 56 sterretjes op haar gezicht gaf.

De eerste laser-sessie voor Kimberly zit er inmiddels op. Le Roy heeft één ster deels van haar gezicht verwijderd. Nog 55 te gaan...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:37:57 #189
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70314069
quote:
Hoe is dit nu mogelijk, zo snel kun je toch nooit aan verwijderen van tatoeages beginnen?
Het schijnt om en zeer oppervlakkig en slecht aangebrachte tattoo te te gaan, mss kon het daarom wel zo snel ? Ik las ergens dat de sterren niet allemaal op de zelfde diepte zijn aangebracht, er werd van prutswerk gesproken
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_70314494
dan nog moet een tatoeage een tijd zitten voor hij verwijdert kan worden, ik dacht een half jaar of een jaar, iets dergelijks. maar meteen na het zetten laseren kan helemaal niet.
bovendien, waarom per ster verwijderen?
zou helemaal geschift zijn.
60 sessies nodig voor die sterretjes?! dan weet hij al helemaal niet waar hij het overheeft.
wat daar vooral grappig aan is, dat bizar hoge aantal sessies vooraf melden maar ook aangeven dat het een jaar gaat duren. eh, 60 sessies in 12 mnd, is iets van 2 laser behandelingen per maand (sorry ben reken dyslectisch, kan wat mis gaan)
man weet echt niet waar hij het over heeft.
maar vind de tatoeeerder in dit verhaal hoe dan ook ook heel erg fout, of de dame het nu zelf wilde of niet, zo;n tatoeage in het gezicht, de eerste tatoeage van iemand, iemand die bovendien 18 is, dan neem je je vak niet serieus als tatoeerder.

btw, goed nieuws voor de mensen die zich ook in de kliniek in Veldhoven laten behandelen: de koeler die op proef was, is inmiddels aangeschaft, dus de behandelingen worden een stuk prettiger!
pi_70324816
Ik vind het sowieso een vaag verhaal...

Op de site van Aesthetic staat inderdaad dat je kunt beginnen met laseren als de tattoo er minstens 6 maanden op zit. Ergens anders "hoorde" ik een jaar, maar direct lijkt niet mogelijk.

Goed nieuws inderdaad over de vooruitgang bij Aesthetic!
pi_70458525
Zo, weer tijd voor een fotootje van de vorderingen.... Ik ben nu op 4 mei behandeld, dus alles is alweer mooi genezen enzo! In september hoef ik pas weer terug, ik wil wel weer een keer lekker een zomer in de zon kunnen liggen...

Ik ben alleen even kwijt hoeveel behandelingen ik inmiddels heb gehad... Ik gok op 9...
pi_70458716
Dit was na de eerste of de tweede behandeling......
pi_70469079
wauw, wat ziet dat er al goed uit!
je kunt gewoon al met blote huid over straat!
pi_70477990
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef WRH het volgende:
wauw, wat ziet dat er al goed uit!
je kunt gewoon al met blote huid over straat!
Ja, ben ook echt superblij met het resultaat tot nu toe..!
pi_70487027
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:42 schreef Raantje het volgende:
Zo, weer tijd voor een fotootje van de vorderingen.... Ik ben nu op 4 mei behandeld, dus alles is alweer mooi genezen enzo! In september hoef ik pas weer terug, ik wil wel weer een keer lekker een zomer in de zon kunnen liggen...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben alleen even kwijt hoeveel behandelingen ik inmiddels heb gehad... Ik gok op 9...
Dat ziet er echt heel goed uit!!! Als ik dat resultaat had gehad was ik ook voor de laser blijven gaan
pi_70492956
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:33 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat ziet er echt heel goed uit!!! Als ik dat resultaat had gehad was ik ook voor de laser blijven gaan
Hoe ziet je arm er nu uit? Geen litteken aan overgehouden?
pi_70495571
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef Raantje het volgende:

[..]

Hoe ziet je arm er nu uit? Geen litteken aan overgehouden?
Jawel hoor, je kunt niet in je laten snijden zonder er littekens aan over te houden
pi_70531045
@ Raantje
Dank je voor de foto's!
De tattoo was origineel niet ingekleurd?
Hoeveel behandelingen staan er nog voor je in de planning?
pi_70539926
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:16 schreef SRPNTN het volgende:
@ Raantje
Dank je voor de foto's!
De tattoo was origineel niet ingekleurd?
Hoeveel behandelingen staan er nog voor je in de planning?
Graag gedaan! Verhalen en ervaringen van andere mensen lezen is nuttig, maar met foto's zie je ook het resultaat.
Mijn tattoo was inderdaad niet ingekleurd, alleen lijnen. En ik denk dat ik voor het grootste deel nog 1 behandeling nodig heb, voor de kleine donkere plekjes geen idee... Maar de andere tattoo die ik laat weghalen is nog laaaaang niet klaar, dus ik moet sowieso nog wel een tijdje.
Trouwens ook leuk; die andere tattoo lag altijd al vrij dik op de huid, je kon hem goed voelen. En dat is nu al bijna weg, dus daar ben ik wel blij mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')