tijdje geleden en kom dus maar weer even kijken.
niet heel veel verschil met jullie geloof ik?
van die andere dame ook niets meer gehoord die bij dezelfde mevrouw (net als ik) haar tattoo had laten verwijderen.
ik post nog even een foto. dit is 4 maanden nadat de korst eraf viel (die foto staat paar pagina's terug).
toen de korst er net af viel was de huid erg rood en rauw maar wel helemaal glad. mijn huid is nu pas bijgetrokken. het is nu dikker geworden. zo voelde mijn tattoo met inkt ook, je voelde m zitten. dat heb ik nu dus weer, vooral in het middenstuk. daar is het ook roder. de plek is daar ook nog een keertje een beetje open gegaan, toen had ik een klein 'deukje'. op zich ziet het er wel redelijk uit, maar dat de tattoo nog steeds dik voelt/ziet vindt ik toch wel balen. dit wist ik alleen wel van te voren, maar toch beter gehoopt. ik ben ook blij dat het niet een enorm ding was, want dan had ik het nooit geprobeerd.
ik had eind april een vervolg afspraak, maar na een controle bleek dat de huid toch nog te rauw was om gelijk een behandeling te doen. het was ook nog gevoelig, vooral door mijn bh bandjes, maar ik dekte het niet meer af. nu moet ik eind september weer. ben toch blij dat ze het serieus/eerlijk nam, want ik heb er niet veel verstand van en nu kan het lekker goed bijkomen.
want denken jullie trouwens? is dat verdikte gewoon wat eerst ook bij de tattoo hoorde of zal ik het insmeren met littekencreme. ik heb namelijk nog een goede liggen en daar vlakken littekens mee af. die mevrouw had wel gezegd dat ik er niets moest/hoefde op te smeren, maar ik wil het ook niet verpesten door er wel wat op te smeren.
![]()