Mmm, grote kans denk ik, die wil enkel lekker cashen....quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:50 schreef WRH het volgende:
zit me nu trouwens plaatsvervangend vreselijk boos te maken op een ander forum waar ik geregeld meelees over laser en tatoeageverwijdering.
iemand is hier onder behandeling van een behandelaar die elke 4 weken een laserbehandeling voorstelt, sterker nog, behandelaar geeft aan de forumschrijver aan dat de inkt na behandeling binnen 2 weken weg afgevoerd is en de behandelingen dus eigenlijk nog wel sneller kunnen![]()
@ Samson; ik heb al gevraagd of het toevallig een behandelaar in Amsterdam centrum is
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:09 schreef Samson het volgende:
Ik wens iedereen hier die in het proces zit van tatoeageverwijdering een succesvol 2010 en dat jullie weer een stuk verder mogen komen bij een tattooloos bestaan
De verbouwing van jezelf of van je huisquote:Op zondag 3 januari 2010 11:15 schreef WRH het volgende:
klinkt goed!
ben zelf ook ongeveer al bijna zo lang bezig schat ik.
zodra mijn verbouwing klaar is zal ik even wat foto's maken, er beginnen wat witte vlekjes 'in te vallen'
gelukkig nieuwjaar iedereen!
Hoe staat het met je verbouwing? Heb je al foto's? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het er nu bij je uit zietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:28 schreef WRH het volgende:voorlopig nog even die van het huis!
ik zie nu stapels witte vlekjes maar die zijn vrnl van het gips of stucwerk![]()
Graagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:04 schreef WRH het volgende:
zal even kijken of ik vandaag of morgen wat kan plaatsen!
Bedankt voor de foto's, er zit zeker de nodige vooruitgang in, keep up the good workquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:20 schreef WRH het volgende:
ok niet zulke heldere pics, heb niet echt een geschikt toestel voor close up's maar misschien dat het al een beeld geeft:
[ afbeelding ]
en van nog iets dichterbij:
[ afbeelding ]
wat op de foto's volgens mij wel redelijk naar voren komt, is hoe de verwijdering in zijn werk gaat.
Op meerdere plekken zijn wat 'witte gaatjes' te zien, de huid die langzaam weer zichtbaar wordt.
De eerste paar laserbehandelingen werd de tekening vooral steeds vager en grijzer, de laatste 2 behandelingen zie ik overal kleine gaatjes vallen.
Ook is de tekening een beetje zijn scherpte aan het verliezen, het was niet alleen een inktzwarte tatoeage, maar de lijnen waren ook heel scherp, dat zijn ze nu niet meer, het lijkt een soort inkt in water; het wordt allemaal wat troebeler en losser.
Volgende maand weer, optimistich maar weer door!
groot voordeel van het laseren is dat de handeling aanzienlijk sneller gaat en dus het laseren zelf vele malen korter duurt. (wel pijnlijker dan het zetten zelf helaas)quote:Op zondag 7 maart 2010 17:09 schreef SRPNTN het volgende:
Ik ga er dus vanuit dat het laseren ook geen pretje zal zijn.
Ze maken in Veldhoven nu toch ook gebruik van een koeling apparaat? Heb je daar ervaring mee, WRH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |