Ik kan mij 100% inleven in de situatie waar jij in zit. Het klinkt misschien dom, maar je kan proberen te internet-daten, ik heb mijn vriendin ook via een spel ontmoet om een voorbeeld te noemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:29 schreef damsco het volgende:
Ik zit nogal met een probleem. Ik ben op dit moment 23 jaar maar heb nog nooit een vriendin gehad. Ik ben nooit een populaire jongen geweest, terwijl mijn klasgenoten uitgingen zat ik liever thuis achter de computer of ging ik schaken met mijn vader. Hierdoor ben ik sociaal in een isolement geraakt waardoor ik weinig vrouwelijk contact heb. Hoewel ik mijzelf niet erg lelijk vind (ik denk dat er wel wat vrouwen zijn die mij zelfs aantrekkelijk vinden) lukt het maar niet om een vriendin te krijgen. Ik sport zelf niet en ga ook niet uit. Wellicht dat dit een probleem kan zijn met het opdoen van contacten. De vrouwen die ik ken zien mij meer als een vriend, een eventuele liefdesrelatie zit er dus niet in.
Ik zit erover na te denken om binnenkort voor het eerst uit te gaan. Hoe moet ik mij gedragen, actief meedansen of lekker aan de kant met een goede vriend (heb er ook niet zoveel, eigenlijk maar 1 goede) aan de kant een glas melk wegdrinken (hebben ze uberhaupt wel melk in een kroeg)?
Graag zou ik wat advies willen.
Groetjes,
Een onzeker maagdje
Pst, uhm...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik kan mij 100% inleven in de situatie waar jij in zit. Het klinkt misschien dom, maar je kan proberen te internet-daten, ik heb mijn vriendin ook via een spel ontmoet om een voorbeeld te noemen
WoW alert.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik kan mij 100% inleven in de situatie waar jij in zit. Het klinkt misschien dom, maar je kan proberen te internet-daten, ik heb mijn vriendin ook via een spel ontmoet om een voorbeeld te noemen
Dankje. Maar toch hoor je ook slechte verhalen erover, dat het een man blijkt te zijn bijvoorbeeld? Welke site kun je mij aanraden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
WAT LIEFquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
dating.fok.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef damsco het volgende:
[..]
Dankje. Maar toch hoor je ook slechte verhalen erover, dat het een man blijkt te zijn bijvoorbeeld? Welke site kun je mij aanraden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have got to be fucking kidding mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
is het een night-elf?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef damsco het volgende:
Laat maar, ik word zo te zien niet serieus genomen. Erg jammer!
Het lijkt me dan logischer iets in de trand te zeggen van 'zal ik ook wat melk in je spuiten' of iets dergelijksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Silentalarm het volgende:
Kijk. Je kan natuurlijk altijd je eigen pak melk meenemen de kroeg in. En als je dan wat aanspraak krijgt van een mooie dame trakteer je haar ook op een glaasje vers uit het pak.
Of nog beter, je neemt gewoon een koe mee!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Silentalarm het volgende:
Kijk. Je kan natuurlijk altijd je eigen pak melk meenemen de kroeg in. En als je dan wat aanspraak krijgt van een mooie dame trakteer je haar ook op een glaasje vers uit het pak.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die hier serieus op gaan reageren..
*stijve tepels krijgt*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op 07-12-2008 23:43 schreef damsco
[..]
Nee, publiek was echt te lelijk voor woorden toen. Allemaal van die dikke wijfen, of van dat lowlife volk. Ja Hardersplaza is wel dope, altijd druk en goede muziek Maat van me is daar fotograaf, dus altijd gratis entree
Je verwacht serieuze reacties?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef damsco het volgende:
Wat een kinderachtige reacties allemaal. Beseffen jullie niet hoeveel pijn ik heb? Ik voel mij eenzaam, en jullie schofferen mij gewoon publiekelijk! Het is een schande, een regelrechte aanfluiting voor FOK!
En als je dan aanspraak krijgt vragen of ze wilt rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Ingenia het volgende:
[..]
Of nog beter, je neemt gewoon een koe mee!
Zitten daar dan ook vrouwen denk je? heb jezelf een vriend?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef Tristessa het volgende:
Ga bij een schaakvereniging, misschien leer je daar een lekker wijf kennen.
Ja, heel erg veel zelfs! Check dit:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Zitten daar dan ook vrouwen denk je? heb jezelf een vriend?
heb je ook msnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:47 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja, heel erg veel zelfs! Check dit:
[ afbeelding ]
Sorry, ben al bezetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef damsco het volgende:
[..]
heb je ook msn? je lijkt me wel een leuke dame
Dat wat het enige stuk wat ik geloofde. 14.gifquote:
Is boris kreiman je vriendje? naja we kunnen toch gezellig wat afspreken, gewoon bakje koffie doen ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Sorry, ben al bezet.
Dit is m'n vriendje, ik kan alleen wel net iets beter schaken.
[ afbeelding ]
Nee mag niet van hem. Boris is nogal een jaloerse man.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Is boris kreiman je vriendje? naja we kunnen toch gezellig wat afspreken, gewoon bakje koffie doen ofzo
ik heb opzich wel een leuk nichtje, alleen zie ik haar niet zo vaak. denk je dat het een kans maakt? ik weet het niet zo 1,2,3...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef VeX- het volgende:
Ik denk dat je in jouw situatie beter je heil bij een familielid kunt zoeken. Een aanverwant nichtje ofzo. Wel zo vertrouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |