Juist ja. Dat is het hem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:31 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ga toch weg. Hij, en Meki ook, loopt bijna te jubelen dat er eindelijk iemand van internationaal formaat openlijk partij kiest voor de Palestijnen.
Dat het een dictator is die zonder uitzondering partij kiest tegen de VS, en feitelijk niets anders is dan een one-trick pony, vergeten we dan maar even
Waarom moeten wij weg gaan, enkel omdat wij voor de Palestijnen zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:31 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ga toch weg. Hij, en Meki ook, loopt bijna te jubelen dat er eindelijk iemand van internationaal formaat openlijk partij kiest voor de Palestijnen.
Dat het een dictator is die zonder uitzondering partij kiest tegen de VS, en feitelijk niets anders is dan een one-trick pony, vergeten we dan maar even
En zie hier de reden waarom Hamas geen problemen heeft zijn eigen volk op te offerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
06/01/2009 20:39 UNITED NATIONS, Jan 6 (AFP)
Israeli strikes on UN-run Gaza schools 'unacceptable': Ban
Niet helemaal, de motivatie voor deze daad lijkt mij volkomen anders.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef Meki het volgende:
Dat is net als Aanslagen Londen
2 terroristen komen om, en net als de 41 burgers die er niks ermee te maken hebben.
Hecht jij waarde aan de UN dan? Dat is toch NWO enzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
UN chief Ban Ki-moon said Tuesday he was "deeply dismayed" by Israeli military strikes on three UN-run schools in the Gaza Strip that claimed dozens of lives and called them "totally unacceptable."
"These attacks by military forces which endanger UN facilities acting as places of refuge are totally unacceptable and must not be repeated," he said in a statement.
"After earlier strikes, the Israeli government was warned that its operations were endangering UN compounds," Ban noted. "I am deeply dismayed that despite these repeated efforts, today's tragedies have ensued."
http://www.africasia.com/services/news/newsitem.php?area=mideast&item=090106203921.id4kowsp.php
Pro-Israel figuren hier zullen wel weer gaan stellen dat het hoofd van de VN een Palestijn is.
Wat boeit het nou weer waar ik wel en geen waarde aan hecht?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hecht jij waarde aan de UN dan? Dat is toch NWO enzo?
Wel waar , beiden doelbewust op burgers.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Niet helemaal, de motivatie voor deze daad lijkt mij volkomen anders.
quote:
God heeft er niks mee van doen, als dat zo zou zijn is het een sadist.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef superworm het volgende:
Eigenlijk dank ik de Heer voor die strike op de VN-school. Niet omdat ik de doden niet betreur, Allah/God/Buddha/Vishnu zij met ze, maar omdat Israël hier ZO'N enorme flater mee slaat. Heerlijk om ze te zien falen door hun eigen agressieve houding
Er schijnen mortieren vanaf het schoolplein zijn afgevuurd door Hamas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
UN chief Ban Ki-moon said Tuesday he was "deeply dismayed" by Israeli military strikes on three UN-run schools in the Gaza Strip that claimed dozens of lives and called them "totally unacceptable."
"These attacks by military forces which endanger UN facilities acting as places of refuge are totally unacceptable and must not be repeated," he said in a statement.
"After earlier strikes, the Israeli government was warned that its operations were endangering UN compounds," Ban noted. "I am deeply dismayed that despite these repeated efforts, today's tragedies have ensued."
http://www.africasia.com/services/news/newsitem.php?area=mideast&item=090106203921.id4kowsp.php
Pro-Israel figuren hier zullen wel weer gaan stellen dat het hoofd van de VN een Palestijn is.
Integendeelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef HenryHill het volgende:
Salvad0R kan dit topic maar beter een paar uur laten rusten, want volgens mij begint hij het allemaal iets te persoonlijk op te vatten en begint hij een beetje geirriteerd te raken.
Ik zei, mocht er een godfiguur bestaan, dan hoop ik dat Hij/hij met de onschuldige slachtoffers is; ze een goed thuiskomen biedt. Niemand verdient zoiets, zeg maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
God heeft er niks mee van doen, als dat zo zou zijn is het een sadist.
Much unlikelyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef HarryP het volgende:
[..]
Er schijnen mortieren vanaf het schoolplein zijn afgevuurd door Hamas.
Nu maar hopen dat Hamas in het vervolg de burgerbevolking niet meer als "human shield" gebruikt.
Of die Hamas-leden @ gunpoint die onschuldige mensen hebben gedwongen aanwezig te zijn bij het afvuren van raketten, betwijfel ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef HarryP het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Hamas in het vervolg de burgerbevolking niet meer als "human shield" gebruikt.
Uhuh, when hell freezes over. Dat is nu juist hun hele tactiek, de vijand voor de keuze zetten: of niet terugschieten, of de publieke opinie tegen je krijgen omdat je ook burgers hebt getroffen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef HarryP het volgende:
[..]
Nou, het is me wat. En nu allemaal luisteren hoor, kinderen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:36 schreef Salvad0R het volgende:
Het is het hoofd van de VN die de acties van Israel openlijk verfoeid.
Ok, misschien is dat wel zo. Maar kunnen ze dan niet beter richten met hun speeltjes? Ik neem aan dat het IDF wist dat daar een hoop mensen in dat gebouw aanwezig waren. Ik vindt het wel een grove nalatigheid, je weet dat je in een civiel gebied bent. Dan ga je toch niet de cowboy uithangen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef HarryP het volgende:
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef HarryP het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen, maar het blijft misddadig zo'n actie uit te voeren waarbij rederlijkerwijs te veronderstellen valt dat onschuldigen in gevaar worden gebracht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Of die Hamas-leden @ gunpoint die onschuldige mensen hebben gedwongen aanwezig te zijn bij het afvuren van raketten, betwijfel ik ten zeerste.
Jij praat alles wat krom is ook recht hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat een onzin.
de bevolking heeft de scholen uitgekozen als schuilkelders
wat doet de doelbewuste moordmachines die schieten daar lekker op
Je hebt toch ook hier de filmpjes kunnen zien van Palestijnse militanten die een UN gemarkeerde ambulance als troepentransport gebruiken? Het zou me niets verbazen als ze vanaf het terrein van een UN school gaan zitten schieten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat een onzin.
de bevolking heeft de scholen uitgekozen als schuilkelders
wat doet de doelbewuste moordmachines die schieten daar lekker op
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Wat denk jij dan, dat het daar gezellig is. Hamas heeft het helemaal over zichzelf uitgeroepen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef NorthernStar het volgende:
Fotoblog met verschrikkelijke foto's uit Gaza.
Waarschuwing! Zeer gruwelijke fotos!
http://portail.islamboutique.fr/gaza2008/
Zulke video's geloof jij direct maar de foto's en de video;'s over de doden in Gaza wijs je af als pallywoodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je hebt toch ook hier de filmpjes kunnen zien van Palestijnse militanten die een UN gemarkeerde ambulance als troepentransport gebruiken? Het zou me niets verbazen als ze vanaf het terrein van een UN school gaan zitten schieten.
Ah, ik dacht een IS/RAël -iets. Nou werk ik als hulplijnslaafje voor een adsl-provider, dus ik denk sowieso bij Israël elke keer weer aan het IS/RA-punt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Krijg ik bij dit topic gewoon een 'Israel Rental Apartment Vacation' aangeboden.
Inderdaad, verschrikkelijke foto's.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef NorthernStar het volgende:
Fotoblog met verschrikkelijke foto's uit Gaza.
Waarschuwing! Zeer gruwelijke fotos!
http://portail.islamboutique.fr/gaza2008/
Wie probeer je te overtuigen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Wat denk jij dan, dat het daar gezellig is. Hamas heeft het helemaal over zichzelf uitgeroepen.
Dit meen je niet. Die israeli's moeten wel expres op die dieren schieten! Daar schieten ze zeker wat mee op. Zelfs huisdierenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Inderdaad, verschrikkelijke foto's.
Zelfs huisdieren zijn het slachtoffer
IS DIT EEN TERRORIST ??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Wat denk jij dan, dat het daar gezellig is. Hamas heeft het helemaal over zichzelf uitgeroepen.
Ik denk dat de Hamas huisdieren als schild gebruiktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Die israeli's moeten wel expres op die dieren schieten! Daar schieten ze zeker wat mee op. Zelfs huisdieren
Hamas voert gewoon oorlog over de rug van hun eigen bevolking.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef Salvad0R het volgende:
Het is gewoon een typisch kutexcuus van Israel: "Euhm, yeahhh we are real sorry we killed xxx innocent civilians, but eh.. eh... HAMAS WAS USING THEM AS HUMAN SHIELD ! SRSLY!!!!".
Wat ik probeer te zeggen is dat israel echt niet expres die beesten doodmaakt, wat schieten ze er inderdaad mee op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik denk dat de Hamas huisdieren als schild gebruikt
Jaja, jij zuigt jodenpenis, okay dan .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Die israeli's moeten wel expres op die dieren schieten! Daar schieten ze zeker wat mee op. Zelfs huisdieren
Echt, zoals gezegd: waar gehakt wordt vallen spaandes, ja ook burgers/huisdieren etc. Wat verwacht je dan van een dichtbevolkt gebied vol met hamasleden die tussen woonwijken gaan vechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |