En wat zei mekaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En een tvp in deze.
Heb me net aangemeld bij BG voor review samples.
Dude deze vraag is al meer dan tien keer gesteld iets met zoekfunctie google en doorlezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef Elias3 het volgende:
Als ik op DX zo'n manual release folding knife koop he met dat drop shipment service ding derbij, Is er dan veel kans dat ie gepakt word en als ie gepakt word nemen ze hem dan alleen in beslag of moet ik ook nog een boete betalen ofzo?
Nee. De kans is enorm klein. En sowieso geen boete voor zo'n klein mesje, ze nemen hem hoogstens in, maar zelfs dat gebeurd niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef Elias3 het volgende:
Als ik op DX zo'n manual release folding knife koop he met dat drop shipment service ding derbij, Is er dan veel kans dat ie gepakt word en als ie gepakt word nemen ze hem dan alleen in beslag of moet ik ook nog een boete betalen ofzo?
Bedankt voor toch nog een atnwoord. Kon alleen maar vinden dat de kans heel klein is dat ie gepakt word enzo maar niet of je een boete zou krijgen als die gepakt word.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee. De kans is enorm klein. En sowieso geen boete voor zo'n klein mesje, ze nemen hem hoogstens in, maar zelfs dat gebeurd niet.
Die messen zijn volgens mij niet eens illegaal in Nederland hoor...
Ik heb in ieder geval al 4 messen van DX prima ontvangen, zonder Drop Shipment Service, waaronder 1 (wel illegaal) vlindermes.
Het zal maar het komt op mij niet vertrouwd over als er bij de overduidelijk neppe handy warmerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Elias3 het volgende:
En trouwens godzor ofzo kijk es bij die goedkoopste zippo bij DX en dan forum. Staan aardig goede argumenten tussen. Ik begin te geloven dat ze echt zijn hoor![]()
Gevonden na goed zoeken op googlequote:1. stiletto's, valmessen en vlindermessen één en ander als het lemmet:
a. meer dan 1 snijkant heeft;
b. 7 cm of langer en 14 mm of smaller is;
c. 9 cm of langer is: of
d. van een stootplaat is voorzien.
2. andere opvouwbare messen, als
a. het lemmet meer dan een snijkant heeft: of
b. de lengte in opengevouwen toestand langer dan 28cm is;
3. boksbeugels, ploertendoders, wurgstokken, werpsterren,vilmessen, ballistische messen en geluiddempers voor vuurwapens;
4. blanke wapens die uiterlijk gelijken op een ander voorwerp dan een wapen;
5. pijlen en pijlpunten bestemd om door middel van een boog te worden afgeschoten, die zijn voorzien van snijdende delen met de kennelijke bedoeling daarmee ernstig letsel te kunnen veroorzaken;
6. katapulten;
7. andere door de Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
De volgende voorwerpen zijn aangewezen (Rwm, artikel 3):
- voorwerpen, die voor wat betreft hun vorm en afmetingen een sprekende gelijkenis vertonen met vuurwapens of met voor ontploffing bestemde voorwerpen;
- lucht- gas- en veerdrukwapens die zodanig zijn gewijzigd dat het dragen niet of minder zichtbaar is;
- stiletto's, valmessen en vlindermessen waarvan het heft van een stootplaat is voorzien;
- laserwapens die specifiek zijn ontworpen om permanente blindheid te veroorzaken;
- werppennen;
- alle voorwerpen die een sprekende gelijkenis vertonen met wapens, niet zijnde vuurwapens, en die door de aard en de samenstelling van het materiaal waaruit zij zijn vervaardigd niet dan wel slecht detecteerbaar zijn door metaaldetectoren of andere elektronische detectieapparatuur, met uitzondering van voorwerpen die specifiek zijn vervaardigd voor reguliere maatschappelijke aanvaarde gebruiksdoeleinden.
Google vind geen plaatje, wat zijn dat?quote:- werppennen;
ja idd maar ik ben niet zo goed met al die douane site shit enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een deel van de WWM?
Volgens mij snap ik wat ze bedoelen maar dat zijn niet echt praktische wapens in het gebruik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:03 schreef Bond het volgende:
Google vind geen plaatje, wat zijn dat?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:03 schreef Bond het volgende:
[..]
Als DX nou nog eens een boksbeugel in het assortiment krijgt ...
Net zoals de modchipsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze die in het assortiment, maar PayPal had daar grote bezwaren tegen, dus mochten ze ze niet meer verkopen.
Jep, erg jammer dat PayPal politieagentje wil spelen, bij drugs/zwaar illegaal spul oke, maar voor dat soort dingen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze die in het assortiment, maar PayPal had daar grote bezwaren tegen, dus mochten ze ze niet meer verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |