abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2009 @ 23:21:13 #41
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_64933602
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je hebt zeker afl 5 van Muntz niet gezien over Justitie. Het is verrot tot op de bot. Belangenverstrengelling.
Er wordt krom gesproken in Nederland. Veel, heel veel advocaten hebben een dubbele agenda. Of zijn gewoon niet oprecht.

En een grote zaak aan het licht brengen dat wordt onder geen enkel beding toegelaten.

Demmink-zaak is een stinkende beerput.
Je bedoelt afl 5 van 'het grote complot'? Dat advocaten rechters zijn en andersom, dat er in rotary clubjes e.d. deals worden gesloten? Die aflevering heb ik gezien ja.
  zondag 11 januari 2009 @ 23:33:18 #42
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64934015
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:21 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je bedoelt afl 5 van 'het grote complot'? Dat advocaten rechters zijn en andersom, dat er in rotary clubjes e.d. deals worden gesloten? Die aflevering heb ik gezien ja.
Nou dan, lijkt me toch evident dat er gewoon niet oprecht en eerlijk gehandeld wordt in de rechtzaal ...
Niet in ons interest maar voor hunzelf en bescherming van de misstanden waarin zij zich beroeren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64939343
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou dan, lijkt me toch evident dat er gewoon niet oprecht en eerlijk gehandeld wordt in de rechtzaal ...
Niet in ons interest maar voor hunzelf en bescherming van de misstanden waarin zij zich beroeren.
Handel jij dan eens oprecht en eerlijk. Zeg nou eens welke 5 betrokkenen op mysterieuze wijze om het leven zijn gekomen.
  maandag 12 januari 2009 @ 12:04:26 #44
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_64943820
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat er misstanden bestaan betekent niet automagisch dat het de norm is. Jij veroordeelt hier iemand zonder m.i. overtuigend bewijs, dat lijkt me ook niet helemaal koosjer, wel?
pi_64945544
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:05 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Handel jij dan eens oprecht en eerlijk. Zeg nou eens welke 5 betrokkenen op mysterieuze wijze om het leven zijn gekomen.
En misschien mag ik hier als aanvulling nog vragen om ook de connecties met Hamer even uit te leggen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:03:52 #46
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_65065021

Hij geeft zelf toe dat hij mer minderjarige sekst.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')