Nee,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog iemand die in de buurt van Oost-Groningen woont en een band zoekt?
Zelf niet, maar het is een van de grootste in de UK, dus dat zit wel snor denkik zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef SperZii het volgende:
Zijn er al (positieve) ervaringen met www.dv247.com ?
Wat moet dat kosten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef Cynic het volgende:
Dingen verkopen is helemaal 2009!
Iemand nog een 2x12 marshall kast nodig?
Yup, dat kan wel, zie bij Routing 2:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:57 schreef Jorikjet het volgende:
misschien wel! zijn de effecten los te schakelen enzo, en amp simulatie uit te zetten? dus puur het ding gebruiken voor de fx en dan in de fxloop van me twin... kan dat?
en, wa kost da
Ik denk aan 250 euro.quote:Q: Can I run my POD/X3/xt/Pro/Live/Floor in an effect loop of an amplifier to use just the effects rather than the amp modeling?
A: Yes, it is possible to to run a POD as an effect unit in the effect loop of an amplifier. You may want to turn off the amp modeling or use as clean a sound as possible to avoid stacking preamps. You may also need to lower the “line level” signal of the amplifier's effect send output to "instrument level" to avoid potential damage to the input of your POD. Some POD units will have a pad switch that will accomplish this function. If your POD unit does not have an input pad switch, a device such as the Ebtech Line Level Shifter can be used to lower the line level if necessary.
Prima.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Jorikjet het volgende:
ik denk er fkes over na, en probeer zo'n ding hier ergens in een muziekwinkel als dat kan.
Ik zit er wel aan te denken om b.v. wat effectpe{ N }dalen te bestellenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef SperZii het volgende:
Zijn er al (positieve) ervaringen met www.dv247.com ?
Waarop dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Aresdreams het volgende:
en als je het te warm krijgt, gewoon ff het zwembad induiken
en godver, nog steeds aan het wachten...
Dat gaat me denk ik te raar in de huiskamer, die icm een MG100 topquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef Cynic het volgende:
Dingen verkopen is helemaal 2009!
Iemand nog een 2x12 marshall kast nodig?
Vertaling voor Hollanders:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat gaat me denk ik te raar in de huiskamer, die icm een MG100 top
Pff, dat Betuuws wat ik dan een beetje ken is zo subtiel dat ik het niet typen kan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef brother52 het volgende:
Doe je dan ook even een vertaling voor de Drenten, Gelderlanders en mensen uit Overijssel?
Wat is er mis met mijn Friesismes?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vertaling voor Hollanders:
Ik denk dat dat mij een beetje te ver gaat voor in de huiskamer, zo in combinatie met een MG 100 top.
Niks. Ze zijn altijd erg vermakelijk wanneer er ff niks voor is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn Friesismes?
Die kunnen wel wat beterquote:
Bitchfinder post hier toch ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef Agiath het volgende:
Mogen bassisten hier trouwens ook posten'?
Want het bassistentopic loopt dus echt voor geen nanometer
In mijn taalgebruik doe ik het ook nog veel meer dan in mijn schrijven, best apart...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die kunnen wel wat beter![]()
In plaats van 'raar' had je beter 'mal' kunnen gebruiken.
Ja. Tenzij je 15 bent, dubieuze youtubefilmpjes maakt en veel te fel gekleurde broeken draagt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef Agiath het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef Agiath het volgende:
Want het bassistentopic loopt dus echt voor geen nanopotmeter
Ware het niet dat Witchfynder beter gitaar kan spelen dan veel 'echte' gitaristen hierquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Bitchfinder post hier toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |