Ga eens niet zo offtopic.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K wilde even alle smileys zien hoe die getypt moesten worden
Leuke post.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K wilde even alle smileys zien hoe die getypt moesten worden
ik ga gewoon uitgebreid eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
Ik eet ook vaak alleen 2 voorgerechten als ik in een restaurant zit eigenlijk
lijkt me leukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga eens niet zo offtopic.
Zullen we eens samen gaan?
Of met alle singles uit dit topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga eens niet zo offtopic.
Zullen we eens samen gaan?
of t gezellig is is een tweedequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke post.
En alleen uit eten is niet gezellig.
Soms is het gewoon relax om alleen te zijn. Ookal ga je dan naar een publieke plek en ben je in feite niet alleen. En dat vind ik niet zielig, integendeel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of t gezellig is is een tweede
maar zielig is t dus niet volgens de tt
Nee het is inderdaad niet zielig. Sommige mensen kunnen prima leven als single.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of t gezellig is is een tweede
maar zielig is t dus niet volgens de tt
Samen naar de bios is al helemaal overschatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Alleen in een restaurant niet zielig? Dat is net zoiets als in je eentje naar de bios gaan. kan echt niet
quote:
Wat een omslag binnen 8 minuten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je als je alleen aan het eten bent sowieso meteen zielig zijn? Misschien vind diegene het wel prettig juist
Dat heb ik zondag nog gedaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Alleen in een restaurant niet zielig? Dat is net zoiets als in je eentje naar de bios gaan. kan echt niet
Ja, lekker even je eigen ding doen. En dan kan je ook goed de mensen die zich om je heen bevinden gaan bestuderen. Vind ik ook altijd een goede bezigheidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms is het gewoon relax om alleen te zijn. Ookal ga je dan naar een publieke plek en ben je in feite niet alleen. En dat vind ik niet zielig, integendeel.
Alleen op vakantie is ook sneu ja. Maar goed. We zitten hier natuurlijk in R&P dus dr zal wel wat animo zijn om dingen alleen te doen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Samen naar de bios is al helemaal overschat. In een restaurant heb je nog enige interactie (en ook dat doe ik rustig als het zo uitkomt). Laat me raden, alleen op vakantie mag ook al niet?
Ik vind het knap dat mensen het durvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms is het gewoon relax om alleen te zijn. Ookal ga je dan naar een publieke plek en ben je in feite niet alleen. En dat vind ik niet zielig, integendeel.
Vroeg eigenlijk jouquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vraag je ook JB?Die kan beter een agenda nemen.
Mag je niet alleen op vakantie? Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Samen naar de bios is al helemaal overschat. In een restaurant heb je nog enige interactie (en ook dat doe ik rustig als het zo uitkomt). Laat me raden, alleen op vakantie mag ook al niet?
Ja, ik kan me uren vermaken met het observeren van mensen. Ook van mensen die ik goed ken trouwens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja, lekker even je eigen ding doen. En dan kan je ook goed de mensen die zich om je heen bevinden gaan bestuderen. Vind ik ook altijd een goede bezigheid
Ja ik was ook echt serieus bij die eerstequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Wat een omslag binnen 8 minuten.
Maar het is dus niet zielig, als je je niet op je gemak voelt ga je ook niet alleen uiteten.![]()
Ik ben ook alleen naar australie gegaan. Daar ben ik vervolgens binnen een avond mijn toen nog aanstaande ex tegengekomen, maar tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Alleen op vakantie is ook sneu ja. Maar goed. We zitten hier natuurlijk in R&P dus dr zal wel wat animo zijn om dingen alleen te doen...
Juist.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even kijken, doe ik nog meer dingen waarmee ik bij jou een vooroordeel kan lospeuteren...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Alleen op vakantie is ook sneu ja.
Dat doe ik de hele dag op schipholquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik kan me uren vermaken met het observeren van mensen. Ook van mensen die ik goed ken trouwens.
Leuk mensen observeren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja, lekker even je eigen ding doen. En dan kan je ook goed de mensen die zich om je heen bevinden gaan bestuderen. Vind ik ook altijd een goede bezigheid
wat is er mis met een goed diner eten in je eentje? of alleen op vakantie?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Alleen op vakantie is ook sneu ja. Maar goed. We zitten hier natuurlijk in R&P dus dr zal wel wat animo zijn om dingen alleen te doen...
Vast wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even kijken, doe ik nog meer dingen waarmee ik bij jou een vooroordeel kan lospeuteren...
Wanneer ga je weer? Heb nog een helm liggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat is er mis met een goed diner eten in je eentje? of alleen op vakantie?
Ik ga niet als ik voor mijn werk alleen in een hotel zit op mijn hotelkamer rond hangen en niks ondernemen. Ga gewoon in de stad waar ik ben heerlijk eten en de stad verkennen.
En alleen op vakantie is helemaal niet verkeerd. Afgelopen jaar nog gedaan. lekker zonnen en motorrijden in Griekenland.
Ja bekenden ook idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik kan me uren vermaken met het observeren van mensen. Ook van mensen die ik goed ken trouwens.
Was jij het die me met O&N fouilleerde?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele dag op schipholkrijg ik nog voor betaald ook... ik ben altijd blij als ik wat alleen tijd thuis heb... net als vandaag
In Griekenland mag je zonder helmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer? Heb nog een helm liggen
Kan je niet in je post plaatsen <serieus> < niet serieus> . Dat lijkt me duidelijker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik was ook echt serieus bij die eerste
De mens is van nature een sociaal wezen. Ik in ieder geval wel. Ik heb het meeste plezier als ik mijn plezier kan delen met anderen. Zeker op vakantie...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat is er mis met een goed diner eten in je eentje? of alleen op vakantie?
Ik ga niet als ik voor mijn werk alleen in een hotel zit op mijn hotelkamer rond hangen en niks ondernemen. Ga gewoon in de stad waar ik ben heerlijk eten en de stad verkennen.
En alleen op vakantie is helemaal niet verkeerd. Afgelopen jaar nog gedaan. lekker zonnen en motorrijden in Griekenland.
Nee, omdat je lief bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat JB niet wil? Ja ik ben sceptisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |