Ga eens niet zo offtopic.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K wilde even alle smileys zien hoe die getypt moesten worden
Leuke post.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K wilde even alle smileys zien hoe die getypt moesten worden
ik ga gewoon uitgebreid eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
Ik eet ook vaak alleen 2 voorgerechten als ik in een restaurant zit eigenlijk
lijkt me leukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga eens niet zo offtopic.
Zullen we eens samen gaan?
Of met alle singles uit dit topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga eens niet zo offtopic.
Zullen we eens samen gaan?
of t gezellig is is een tweedequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke post.
En alleen uit eten is niet gezellig.
Soms is het gewoon relax om alleen te zijn. Ookal ga je dan naar een publieke plek en ben je in feite niet alleen. En dat vind ik niet zielig, integendeel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of t gezellig is is een tweede
maar zielig is t dus niet volgens de tt
Nee het is inderdaad niet zielig. Sommige mensen kunnen prima leven als single.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of t gezellig is is een tweede
maar zielig is t dus niet volgens de tt
Samen naar de bios is al helemaal overschatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Alleen in een restaurant niet zielig? Dat is net zoiets als in je eentje naar de bios gaan. kan echt niet
quote:
Wat een omslag binnen 8 minuten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je als je alleen aan het eten bent sowieso meteen zielig zijn? Misschien vind diegene het wel prettig juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |