Ik zal 'm wel downloaden voor mn archief, maar denk niet dat ik iets terug ga kijken, veel te druk voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
M'n YouTube-account staat vol met fragmenten.
En de EW-uitzending met VanVelzen is te vinden op Michiels weblog of Youtube.com/3fm (samenvatting) of op de bekende downloadplaats in z'n geheel.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef borisz het volgende:
Wie is de lul?Vanaf 1/3 begint het echt leuk te worden.
Jij moet 3FM "weer opzoeken" ??quote:
Omg die Sylvanaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef borisz het volgende:
Wie is de lul?Vanaf 1/3 begint het echt leuk te worden.
Ik schrok ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij moet 3FM "weer opzoeken" ??![]()
Schande
Lief voorstelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef muisje-eliza het volgende:
Roel...wil je hier komen slapen? t word in Maastricht enorm koud vanacht
Lekker met de ratten in bedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef muisje-eliza het volgende:
Roel...wil je hier komen slapen? t word in Maastricht enorm koud vanacht
quote:
Ja? Te gek! ga ik zeker weer even kijken. Nu hoop ik ook dat BodW komt met een nieuwe afl en dan kan zowaar de tv weer eens wat langer dan een half uur aanquote:
Love is in the air. Lalalalalaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
alleen als jij hier zou komen laat ik ze los en voer ik je rattenkeuteldropjes en rattenpies bier
ik zei net nog tegen mn man...oh even zeggen op t forum dat rijdende rechter is, Hans zal t misschien nog niet wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja? Te gek! ga ik zeker weer even kijken. Nu hoop ik ook dat BodW komt met een nieuwe afl en dan kan zowaar de tv weer eens wat langer dan een half uur aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |