Dat kan wel zo zijn maar er staat nergens dat ik dat ook nodig heb bij benodigd heden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan moet je ook de eerste zin van de post lezen
Mag ik ook gewoon patat kopen danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
Aardappelen schillen, In reepjes snijden (ieder mag zelf bepalen hoe dik)
Frituur pan aan,
1e keer die aardappel reepjes bakken als het vete op de juiste temp is,
alles er uit halen en "droog" deppen met thee doek\ keuken rol oid.
Dan voor de 2e keer bakken tot ze de gewenste kleur hebben.
Mayo ed op een bord doen.
Aardappel reepjes er bij en klaar is kees!![]()
Eet smakelijk!
ps evt naar smaak zout op de reepjes strooien als ze net uit de frituur pan komen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon patat kopen dan
Met of zonder schil is per persoon anders. Ik heb ze t liefst zonder schil.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zelf patat maken is ook echt veel lekkerder! Lekker de schil er aan laten zitten en dan frituren in de wok (ik ben de enige student zonder frituurpan).
Gisteren een stoofschotel op met broccoli, kabeljauw, krieltjes, creme-fraiche-mosterdsaus en bosuitjes. Heb nog wat over, dus ik eet zo nog wat als lunch. Vanavond een zak aspergesoep met een bruin afbakbrood.
Wat is er zo speciaal aan kipfiletblokjes van de markt? Die boemboe-dingen zijn wel pro trouwensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag kipfiletblokjes (van de markt) met rijst en zo'n boemboe ding... die satésmaak.
Simpel en in 3 min klaar ofzoIk haat koken voor mezelf.
Ik hou niet van supermarktvlees. Opgepompt, volgespoten met water en helemaal wit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan kipfiletblokjes van de markt? Die boemboe-dingen zijn wel pro trouwens
Ik ken maar weinig studenten métquote:Op zondag 18 januari 2009 14:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zelf patat maken is ook echt veel lekkerder! Lekker de schil er aan laten zitten en dan frituren in de wok (ik ben de enige student zonder frituurpan).
Terug in de fles.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig studenten métHeb er zelf ook geen.
Hoe doe je dat dan met olie? Een fles olie (wat voor?) in de wok gooien begrijp ik nog wel, waar laat je het na het bakken/frituren?
anders doe je het water er beetje bij beetje bij, zie je vanzelf wanneer het de goede structuur heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef icebliss het volgende:
Danku. Volgens mij was het ook van Maggi.
Wat voor dingen??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan kipfiletblokjes van de markt? Die boemboe-dingen zijn wel pro trouwens
Same here, ken ook weinig studenten met.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met olie? Een fles olie (wat voor?) in de wok gooien begrijp ik nog wel, waar laat je het na het bakken/frituren?
Ik denk dat ik vandaag de rest van mijn kip madras van gisteren eet
Met melk kan het ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef icebliss het volgende:
Danku. Volgens mij was het ook van Maggi.
Je kan ze net zo bakken als je aardappel schijfjes of krieltjes bakt. Ze worden wel wat anders van smaak maar het blijft patat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Van zo'n AH-kaartje? Die is echt fantaaaastischquote:Op zondag 18 januari 2009 14:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gisteren een stoofschotel op met broccoli, kabeljauw, krieltjes, creme-fraiche-mosterdsaus en bosuitjes. Heb nog wat over, dus ik eet zo nog wat als lunch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |