nou dan weet je wat je kan doen hé, als je toch alleen op de afdeling bentquote:
kijk naar zijn ave zegt genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja je draagt echt wat bij aan dit topic...
Rotterdam valt opzich wel mee hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
idd is echt te erg daar, Rotterdam ook omg
Cam or it didnt happenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dan weet je wat je kan doen hé, als je toch alleen op de afdeling bent
Opbokken danquote:
wtf moet ik daar mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
sgele ik heb al een nieuw toetsenbord voor jelogitech G19
[ afbeelding ]
Als ik naar enschede ga, ga ik naar de ex van een oude vriendinquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
sgele ik heb al een nieuw toetsenbord voor jelogitech G19
[ afbeelding ]
ik dacht dat ik je toetsenbord verneukt had met je water, dus had ik even een neiuwe voor je uitgezochtquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, ben nu Bedtime Stories & My Best Friend's Girl aan het dow.. kopen in de FTD-winkel
Ben benieuwd
die 2e film is ook grappigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, ben nu Bedtime Stories & My Best Friend's Girl aan het dow.. kopen in de FTD-winkel
Ben benieuwd
nou ben paar keer daar in de tram gestapt, volgens mij hoorde je geen Nederlandse taal voorbij komen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Rotterdam valt opzich wel mee hoor!
het zijn meer de steden die er net buiten liggen eigelijk
.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben benieuwd
Ik zei toch al dat je dr geen kut aan hebt..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dan weet je wat je kan doen hé, als je toch alleen op de afdeling bent
nee joh je kan bij mij pitten hoarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik naar enschede ga, ga ik naar de ex van een oude vriendin
LL nou gedraag je eens![]()
*mept zichzelf
ja ik ben het natuurlijk met je eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef Runx het volgende:
[..]
nou ben paar keer daar in de tram gestapt, volgens mij hoorde je geen Nederlandse taal voorbij komen hoor
naja mensen moeten het maar zelf weten.
maar ik vind als allochtonen naar Nederland komen moeten ze ook wat bijdragen aan de maatschappij, en algemene kennis hebben over het land waar ze in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |