quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik pas mijn lievelingsbroek weerMaatje 28 woehahaha
En dit keer zonder muffintop!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
En ik kreeg hem 1-2 maanden geleden niet eens over mijn knieën heen
En nu zit hij bijna los.
I rule!
Nice!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
Deze belangrijke mededelingen dit ik in het vorige topic:
[..]
[..]
Als ik thuis ben eet ik ook wel meer. Op school heb ik daar nooit zin in. Tevens vind ik gewone boterhammen uit een broodtrommel ofzo vies en krijg ik er kotsneigingen van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dit is echt niet uitgebreid hoor! Als ik een dag op de uni ben eet ik wel heel anders moet ik zeggen, en minder tussendoortjes. En chocotaart is al helemaal geen normale gang van zaken, maar iemand had hem zelf gebakken en speciaal voor mij meegenomen. En dan ben ik zwak
Ooo ik heb mijn maatje 27 van toen ik 55 kilo woog nog wel ergensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nice!
Vroegah (toen ik 18 was) paste ik in een 26. En toen kreeg ik heupen
Hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooo ik heb mijn maatje 27 van toen ik 55 kilo woog nog wel ergens
als ik daaaaar in pas
Ja stom eigenlijk, want thuis ben je altijd minder actief en zou je juist minder moeten eten. Maar gelukkig beginnen de colleges binnenkort weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik thuis ben eet ik ook wel meer. Op school heb ik daar nooit zin in. Tevens vind ik gewone boterhammen uit een broodtrommel ofzo vies en krijg ik er kotsneigingen van.
Ja hierrquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Anosmie het volgende:
Zeg Muffintop, krijgen we die foto van je geschmuckte BF nog te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zie je de blonde high lights niet![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hierrOMG ik kan dat niet zien hier op deze peecee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zie je de blonde high lights niet
En vanavond issie vast alweer verwijderd![]()
Het was me nog niet eens opgevallen dat het woord slank er niet in staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Zonder het woord Slank in de TT wordt het wel heel onduidelijk
Kwak, fijn dat je je beter voelt! Hoezee!
You go Kwak!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef kwakveense het volgende:
hihihihihihiiiii
oh mn wolkje is gedeeltelijk weggetrokken. ik heb zelfs al nuttige stappen gezet, en expres lekker gedoucht en kleurige kleertjes aangetrokken.
nu even een kar met gezonde boodschappen halen, en dan weer andere nuttige dingetjes doen.
kusjes!
Mij wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het was me nog niet eens opgevallen dat het woord slank er niet in staat.
Haha ik ben gewoon meegelift en heb op F5 geramd tot PF een nieuwe had gemaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij wel.
Waarom denk je dat ik het topic niet kon vinden?.
Nou, wat nuttigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ik ben gewoon meegelift en heb op F5 geramd tot PF een nieuwe had gemaakt.
Nuttige dagen voor Muis
Ik denk dat PF leestekens heeft gebruikt die niet helemaal goed door kwamenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Waar slaan al die idiote tekens op in de TT eigenlijk?
&:#8226; 444 Hahahah enz....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |