quote:Op zondag 19 september 2010 14:56 schreef Maron het volgende:
Was wel even schrikken,die foto's..moest ook drie keer kijken voor er herkenning kwam..maar zou het niet zo kunnen zijn dat een succesvol acteur als hij zich aan het voorbereiden is op een of andere rol..? (over charles manson oid?) ik vind de gelijkenis wel frappant..
Zonde als hij idd. aan de drugs is..
quote:Op zondag 9 mei 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
And it's a mega kick!!!
Dus toch een mockumentary:
[..]
bron
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik was een fan van hem, en heb altijd geprobeerd die foto juist te ontwijken. Maar its oke.quote:Op zondag 19 september 2010 18:43 schreef Copycat het volgende:
Sorry all, vond ze zelf niet zo schokkend, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Zal er een evt. volgende keer rekening mee houden.
Ben trouwens wel benieuwd naar deze mockumentary.
Familie van! Op zich wel ironisch dat Johnny Cash ook een broer had verloren, misschien kon hij zich daarom ook zo goed in de rol inleven.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef One_conundrum het volgende:
Iemand het excuus interview ook ?
En waarom die foto van River? Ik begrijp de reden niet helemaal ?
Ik zit ook al een paar dagen te zoeken.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef One_conundrum het volgende:
Iemand het excuus interview ook ?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zit ook al een paar dagen te zoeken.
Afgelopen woensdag bij David Letterman, maar tot dusver nog niet gevonden.
Ja, maar de broer van Johnny Cash is overleden bij een ongeval in een houtzagerij, waar Johnny ook bij aanwezig had moeten zijn. Zijn broer had gezegd dat ie lekker moest gaan vissen/buiten spelen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:20 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Familie van! Op zich wel ironisch dat Johnny Cash ook een broer had verloren, misschien kon hij zich daarom ook zo goed in de rol inleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |