Mag je het ook niet gratis weggevenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:37 schreef NanKing het volgende:
Ik ben er zeker van dat 't niet kan. Prijsvragen die je op FOK! wint kun je niet weer doorverkopen en al helemaal niet via V&A.
Doe dan gewoon niet mee aan de prijsvraag.
In eerste instantie niet nee. Overigens handelt de persoon het verder af met de PR.quote:
Ik herinner me iemand die een ban er nog voor heeft gekregen, omdat je aan een prijsvraag mee doet en dan best ondankbaar ben om het weg te doen (jaja hypocriet want als je op een andere site verkoopt weet fok ook niks) want als je het bij voorbaat blijkbaar niet wil had iemand anders er wel blij mee kunnen zijnquote:
Ik weet het niet hoor. Verkopen vind ik een ander verhaal. Maar als je er gratis en voor niets een ander blij mee wilt maken...quote:Op zondag 18 januari 2009 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik herinner me iemand die een ban er nog voor heeft gekregen, omdat je aan een prijsvraag mee doet en dan best ondankbaar ben om het weg te doen (jaja hypocriet want als je op een andere site verkoopt weet fok ook niks) want als je het bij voorbaat blijkbaar niet wil had iemand anders er wel blij mee kunnen zijn
ik weet dat ik hier niks te zeggen heb maar heb hier wel een mening over.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Verkopen vind ik een ander verhaal. Maar als je er gratis en voor niets een ander blij mee wilt maken...
Magoe; waar bemoei ik me ook mee
Nee in dit geval moet je gewoon niet aan de wedstrijd mee doen op Fok!.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
ik weet dat ik hier niks te zeggen heb maar heb hier wel een mening over.
Wat maakt het uit wat de oorsprong van de goederen is mits eerlijk verkregen?
Als ik van een kennis schaatsen heb gekregen en ze passen me niet, mag ik er dan geen geld voor vragen omdat het mij ook niks heeft gekost?
Het gaat er toch om wat de koper er voor over heeft?
Als de koper en de verkoper allebei tevreden zijn, wat is dan het punt?
Moet je iets waar je gratis aan bent gekomen dan maar in de prullenbak gooien?
Ik vind het gewoon niet zo netjes tov de PR die hard zijn best doet om van alles te regelen en mensen het vervolgens doorverkopen/weggeven. Ik heb dus ook contact gehad met de PR hierover en de persoon doorwezen naar hen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Verkopen vind ik een ander verhaal. Maar als je er gratis en voor niets een ander blij mee wilt maken...
Magoe; waar bemoei ik me ook mee
Dat is echt een hele andere situatie, tuulk mag je die schaatsen gewoon verkopen hier.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik van een kennis schaatsen heb gekregen en ze passen me niet, mag ik er dan geen geld voor vragen omdat het mij ook niks heeft gekost?
Bemoei je er niet mee, vage antwoorden heeft niemand wat aanquote:Op zondag 18 januari 2009 00:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee in dit geval moet je gewoon niet aan de wedstrijd mee doen op Fok!.
-edit- in overleg met een modjequote:Op zondag 18 januari 2009 00:59 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, vage antwoorden heeft niemand wat aan
Ja okee, snap ik. Da's handel en geen individuele verkoop.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:55 schreef NanKing het volgende:
Dat is echt een hele andere situatie, tuulk mag je die schaatsen gewoon verkopen hier.
Heb je echter 10 paar schaatsen voor 5 euro op de kop getikt en je verkoopt ze vervolgens voor 50 euro dan kan 't niet.
Dit speelt alleen voor prijsvragen met betrekking tot FOK! he niet voor iets dingen buiten FOK!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja okee, snap ik. Da's handel en geen individuele verkoop.
Maar waarom mag iemand niet iets wat ie gewonnen heeft te koop zetten? Moet ie het maar gratis weggeven omdat het hem ook niks heeft gekost?
Als de bedoelingen goed zijn en de koper heeft het bedrag er voor over zie ik het punt niet.
Of begrijp ik het verkeerd? Dat kan natuurlijk ook.
Nee,het maakt niet uit al is het natuurlijk onwenselijk dat op FOK! gewonnen spullen via FOK! verkocht worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sorry, ff doorvragen.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:36 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Nee,het maakt niet uit al is het natuurlijk onwenselijk dat op FOK! gewonnen spullen via FOK! verkocht worden.
Verder heb je natuurlijk gelijk en hoef je niets gratis weg te doen dat je gratis hebt verkregen. Het mag alleen niet hier op FOK! om controverse te voorkomen
Het gewonnen spul is natuurlijk van jou, echter mocht je het weer kwijt willen en hier anbieden is dat natuurlijk wrang voor de andere deelnemers aan de prijsvraag hier, vandaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sorry, ff doorvragen.
Als ik gelijk heb zoals je schrijft, wat is dan de controverse/
Dus eerlijk verkregen maar toch niet nodig of handig of zo............mmhhh.........laat ik er iemand anders blij mee maken.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:58 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Het gewonnen spul is natuurlijk van jou, echter mocht je het weer kwijt willen en hier anbieden is dat natuurlijk wrang voor de andere deelnemers aan de prijsvraag hier, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |