Dank u dank u... Is mijn eerste topic opening.. probeer dat altijd te vermijden hahaquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee niet met 2 mannen tegelijk
de een is eigenlijk te jong maar is volgens mij geen hartenbreker en zou mij heel gelukkig maken
de ander heeft de juiste leeftijd maar een player
dus ga ik dat jonkie er inluizen en komt ie pas NA de sex erachter dat er ook nog wat kinderen rondrennen maar joh dan is ie al hooked
die ouwegaat gewoon lekker verder met JB
Dus nu moeten we oppassen voor je?quote:
Nu? Dat moest altijd al hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus nu moeten we oppassen voor je?
Oh, dat had ik nog niet meegekregen...quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ok, ga jij maar lekker met toyboys verder dan![]()
"ouwe"... Pfff!
eensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet meegekregen...
Ik bedoelde als de player geplayd wordt...quote:
volgens mij is t geen toyboy dat zou jij zijn maar ik zoek een hele leuke, grappige, lieve, lekkere, serieuze man he (ok jonge knul is t in dit geval)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ok, ga jij maar lekker met toyboys verder dan![]()
"ouwe"... Pfff!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde als de player geplayd wordt...
En van jou als player kan ik me geen voorstelling maken, sorry Q.
nee dan is de sex al gebeurd en zijn we verslaafd aan elkaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef automatic_ het volgende:
Misschien haakt dat jonkie ook wel na één keer af als hij de kiddo's heeft gezien
je bent lekker bevooroordeeld en gebaseerd op...?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij is t geen toyboy dat zou jij zijn maar ik zoek een hele leuke, grappige, lieve, lekkere, serieuze man he (ok jonge knul is t in dit geval)
jij bent wel leuk, grappig, lekker en misschien lief maar wel een player he, en ik wil gewoonweg geen gebroken hartje.
ik ga voor zeker
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan is de sex al gebeurd en zijn we verslaafd aan elkaar
ik ben bevooroordeeld tot t tegendeel bewezen isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je bent lekker bevooroordeeld en gebaseerd op...?
zodra ik aan jou gehooked ben lees ik op internetfora dat je elke man aanspreekt met "Hoi, neuken?!"![]()
Jij kent mij dan ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En van jou als player kan ik me geen voorstelling maken, sorry Q.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |