Dank u dank u... Is mijn eerste topic opening.. probeer dat altijd te vermijden hahaquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee niet met 2 mannen tegelijk
de een is eigenlijk te jong maar is volgens mij geen hartenbreker en zou mij heel gelukkig maken
de ander heeft de juiste leeftijd maar een player
dus ga ik dat jonkie er inluizen en komt ie pas NA de sex erachter dat er ook nog wat kinderen rondrennen maar joh dan is ie al hooked
die ouwegaat gewoon lekker verder met JB
Dus nu moeten we oppassen voor je?quote:
Nu? Dat moest altijd al hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus nu moeten we oppassen voor je?
Oh, dat had ik nog niet meegekregen...quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ok, ga jij maar lekker met toyboys verder dan![]()
"ouwe"... Pfff!
eensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet meegekregen...
Ik bedoelde als de player geplayd wordt...quote:
volgens mij is t geen toyboy dat zou jij zijn maar ik zoek een hele leuke, grappige, lieve, lekkere, serieuze man he (ok jonge knul is t in dit geval)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ok, ga jij maar lekker met toyboys verder dan![]()
"ouwe"... Pfff!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde als de player geplayd wordt...
En van jou als player kan ik me geen voorstelling maken, sorry Q.
nee dan is de sex al gebeurd en zijn we verslaafd aan elkaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef automatic_ het volgende:
Misschien haakt dat jonkie ook wel na één keer af als hij de kiddo's heeft gezien
je bent lekker bevooroordeeld en gebaseerd op...?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij is t geen toyboy dat zou jij zijn maar ik zoek een hele leuke, grappige, lieve, lekkere, serieuze man he (ok jonge knul is t in dit geval)
jij bent wel leuk, grappig, lekker en misschien lief maar wel een player he, en ik wil gewoonweg geen gebroken hartje.
ik ga voor zeker
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan is de sex al gebeurd en zijn we verslaafd aan elkaar
ik ben bevooroordeeld tot t tegendeel bewezen isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je bent lekker bevooroordeeld en gebaseerd op...?
zodra ik aan jou gehooked ben lees ik op internetfora dat je elke man aanspreekt met "Hoi, neuken?!"![]()
Jij kent mij dan ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En van jou als player kan ik me geen voorstelling maken, sorry Q.
dan is dus iedereen een player hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben bevooroordeeld tot t tegendeel bewezen is![]()
je bent toch niet aan mij gehooked en er is een verschil tussen vragen om te neuken en t DOEN
nou hier online iig niet dat zal bedoeld wordenquote:
Ik nietquote:
hij weet wel meteen dat hij sex krijgtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan is de sex al gebeurd en zijn we verslaafd aan elkaar
nee niet iedereen alleen wat jou betreft heb ik mn vooroordelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dan is dus iedereen een player hier![]()
verder vind ik je wel lief
Dat doen ze ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou hier online iig niet dat zal bedoeld worden
om een player te zijn moeten de dames (of heren wat je wilt) eerst warm voor je lopen he...
Ik ook niet... geloof het of nietquote:
Even pauze tussen het werken doorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zo even pauze tussen de vunzige emailtjes door
parttime studie naast het werkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank u
28 en dan nog tentamens?
Je loopt dus wel warm voor me!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee niet iedereen alleen wat jou betreft heb ik mn vooroordelen.
ik jou ook hoor
tuurlijk en niet geheel onbelangrijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hij weet wel meteen dat hij sex krijgt
Ja? Word er echt alleen maar gewerktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Even pauze tussen het werken door
Cockteasenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
er is een verschil tussen vragen om te neuken en t DOEN
En wat geouwehoert.. maar ja we werken gewoonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja? Word er echt alleen maar gewerkt
Geen idee, heb zelf geen hyves meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
parttime studie naast het werk
JB, foto van me nieuwe kapsel staat op hyves. wat vind je ervan?
Welk gedeelte van "geen dank" was te ingewikkeld voor je?quote:
Ik ga ook kijken...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
EN DAN KLAGEN ZE GVD NOG DAT VROUWEN NIET DUIDELIJK ZIJN!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "geen dank" was te ingewikkeld voor je?
Wat bedoel je daar nu weer mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
EN DAN KLAGEN ZE GVD NOG DAT VROUWEN NIET DUIDELIJK ZIJN!!!![]()
Wilde je iets zeggen, Rip?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het afscheid naar huis gaan zal verlopenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat geouwehoert.. maar ja we werken gewoon
Zie alleen maar voordelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk en niet geheel onbelangrijk
IK weet dat dan ook
We pakken dezelfde trein en zeggen gedagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het afscheid naar huis gaan zal verlopen
*toing!* u riep??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik geloof toch wel dat iedereen hier door heeft hoe serieus ik ben met mn 'vrgen' of niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
er zit inderdaade een verschil tussen vragen en t doen.
Maar duimelot, wat als nu bv de ander Ja zegt en je er mee gaat lastig vallen?
Mijn mening werd niet gevraagdquote:
Waarom reageer jij hier nou op?quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof toch wel dat iedereen hier door heeft hoe serieus ik ben met mn 'vrgen' of niet?
reken er niet op dat men me er mee gaan lastig vallen
jah, wij niet, maar wat als er een nieuwe komt hier?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof toch wel dat iedereen hier door heeft hoe serieus ik ben met mn 'vrgen' of niet?
neuken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom reageer jij hier nou op?
Ben je een vrouw?
Ben je het er niet mee eens?
Wel mee eens?
Ben eens duidelijk
Dan doe ik liever iets anders dan studerenquote:
je hoeft je niet aan te kleden, ik kom wel bij jouquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal eens gaan kijken Den_Haag!
Maar ik moet mij eerst even aan gaan kleden & daarna moet ik weg
Ik wacht al een hele dag, begin het nu wel een beetje koud te krijgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je hoeft je niet aan te kleden, ik kom wel bij jou
dat had je me niet echt duidelijk gemaakt he!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wacht al een hele dag, begin het nu wel een beetje koud te krijgen
voor mij heb je nooit meer tijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Komend weekend heb ik wel tijd voor je
Ik ben even weg en nu al vreemd gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom je wel warm maken. ben toch in de buurtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wacht al een hele dag, begin het nu wel een beetje koud te krijgen
Volgens mij had ik dat gisteravond al duidelijk gemaakt hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat had je me niet echt duidelijk gemaakt he!
ok, ander keertje dan maar...
in mijn vrije tijd denk ik ook niet aan werkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan doe ik liever iets anders dan studeren
Ja, we weten dat je dan het liefst aan seks doet en/of meiden bekeren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij bent toch ook te jongquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben even weg en nu al vreemd gaan![]()
Zo wordt het nooit wat natuurlijk
toen heb ik je toch ook lekker warm gemaakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat gisteravond al duidelijk gemaakt hoor
snap je nu waar die vooroordelen vandaan komen....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
toen heb ik je toch ook lekker warm gemaakt?
Ik dacht nu aan een lekker bakkie warme chocomel met slagroomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, we weten dat je dan het liefst aan seks doet en/of meiden bekeren.
Dat is nu wel duidelijk
nog maar 2 jaartjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oh lekker heb ik vandaag al gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik dacht nu aan een lekker bakkie warme chocomel met slagroom
skienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh lekker heb ik vandaag al gehad
we gaan ons zo weer in de skipakken hijsen, dochter van school halen en weer sleeen(even van al die sneeuw profiteren he)
Daarna dus weer chocomelk dat hoort erbij![]()
dus bij deze ooktot later
Als je de berg weer op moet, roep je maar weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan ons zo weer in de skipakken hijsen, dochter van school halen en weer sleeen(even van al die sneeuw profiteren he)
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
snap je nu waar die vooroordelen vandaan komen....
player
Dat was anders & toen lag ik al op bed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
toen heb ik je toch ook lekker warm gemaakt?
veel plezierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ja, maar jij baseert je op opmerkingen gemaakt in een openbaar forumquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
snap je nu waar die vooroordelen vandaan komen....
player
je ligt best veel in bedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was anders & toen lag ik al op bed.
Lieve schat, dat was gisteravond laatquote:
have fun met het kijken naar mannelijke singlesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef automatic_ het volgende:
Naja ik ben weg!
Ik ga even alleen naar de stad, omdat ik single ben (jaja mooi ontopic)
kijk je uit met je mooie auto met dit weer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef automatic_ het volgende:
Naja ik ben weg!
Ik ga even alleen naar de stad, omdat ik single ben (jaja mooi ontopic)
Ah ja, daar weet ik weinig vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lieve schat, dat was gisteravond laat
Dan horen kleine, lieve, schattige meisjes ook op bed te liggen
jah maar jij bent niet lief klein en schattigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
en onschuldig en lief te slapenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kijk je uit met je mooie auto met dit weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |