saai hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, dat herinnert me eraan!Sm0keZ is al twee maanden gestopt
* Sm0keZ steekt een sigaar aan om het te vieren
kutjebeff ik heb je niet gezien volgens mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben je helemaal misgelopen denk ik
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef Runx het volgende:
[..]
kutjebeff ik heb je niet gezien volgens mij![]()
(lees me fobo even door dan weet je waar ik het over heb)
ik wil mn moeder wel even langs sturen hoor. je kent het tariefquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, k begin nu opeens ook een beetje saai te worden
is je moeder nog onder de 45?? dan mag je ze bij mij ook wel effe langs sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil mn moeder wel even langs sturen hoor. je kent het tarief
Zolang haar tarief nog steeds met een - ervoor wordt geschreven mag je haar zo vaak langs sturen als je maar wilt, jeweetschquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil mn moeder wel even langs sturen hoor. je kent het tarief
als je de komende 12 uur niets te doen hebt, is het lezen ervan nét te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef Runx het volgende:
[..]
(lees me fobo even door dan weet je waar ik het over heb)
Ze gaat wel vaak gebukt voor 45, en krijgt dan ook de lading van 45, maar ze is zelf niet onder de 45quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
is je moeder nog onder de 45?? dan mag je ze bij mij ook wel effe langs sturen
ja je hebt ook vast wiskunde gehad. dan weet je dat - en - eigelijk + isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zolang haar tarief nog steeds met een - ervoor wordt geschreven mag je haar zo vaak langs sturen als je maar wilt, jeweetsch
Correct, daarom schreef ik ook maar een enkele -quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je hebt ook vast wiskunde gehad. dan weet je dat - en - eigelijk + is
uhu en dat door een allochtoon geschreven, dus je bent 12 uur extra tijd kwijt om me spelfouten eruit te halenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je de komende 12 uur niets te doen hebt, is het lezen ervan nét te doen
dan moet je toch maar eens goed op de faktuur kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Correct, daarom schreef ik ook maar een enkele -
hmm denk dat ik me dan liever toch verveelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ze gaat wel vaak gebukt voor 45, en krijgt dan ook de lading van 45, maar ze is zelf niet onder de 45
ja een zelf gemaakte volgens mij op de Hyves.... argh dat ik dat door mn strot kreeg zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, WL, had je trouwens de clip van All Nightmare Long all gezien?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een zelf gemaakte volgens mij op de Hyves.... argh dat ik dat door mn strot kreeg zeg.
doet me gelijk denken aan de moeder van sgele
Das een HOAX!!! Net zoals dat hardwerkende.. Anders zat je hier nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu en dat door een allochtoon geschreven, dus je bent 12 uur extra tijd kwijt om me spelfouten eruit te halen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een HOAX!!! Net zoals dat hardwerkende.. Anders zat je hier niet
En ik heb niet alles gelezen.. Maar genoeg om je te begrijpen..
nietus, ik werk en post tegelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een HOAX!!! Net zoals dat hardwerkende.. Anders zat je hier niet
En ik heb niet alles gelezen.. Maar genoeg om je te begrijpen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |