je kan hem toch ook opwarmen in de magnetron ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar ik eet hem op als je hem niet binnen 5 minuten komt afhalen
oh ja ik was weer trug van lunchquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Op zich wel vet. Weet nog paar jaar geleden, na de disco, een uur wachten op de trein. Tegenover ons 3 negertjes en iets verderop een gewone blanke meid. Die 3 negertjes in hun eigen taaltje (spaans? portugees? papiemento? ) over dat meisje lullen en maar lachen etc. Na een paar minuten staat die meid op en blafte trug in dat taaltje. Toen zaten ze daar alle 3 met de bek vol tanden en gelijk stil
het is je moeder niet sgelequote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, maar hij heeft nummer 46 toch?
Whehe dat had ik ook eens toen ik nog op school zat (vroegah....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Op zich wel vet. Weet nog paar jaar geleden, na de disco, een uur wachten op de trein. Tegenover ons 3 negertjes en iets verderop een gewone blanke meid. Die 3 negertjes in hun eigen taaltje (spaans? portugees? papiemento? ) over dat meisje lullen en maar lachen etc. Na een paar minuten staat die meid op en blafte trug in dat taaltje. Toen zaten ze daar alle 3 met de bek vol tanden en gelijk stil
kaas is lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe dat had ik ook eens toen ik nog op school zat (vroegah....) met turkse meisjes
ze verwachten niet dat een kaaskop ook een paar woordjes turks geleerd kan hebben
Dat vind ik echt van die briljante actiesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar ik eet hem op als je hem niet binnen 5 minuten komt afhalen
quote:
Ik snap 'm gewoon nietquote:
Aardappelpureequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
konijn in het zuur ookmet frietjes
3 keer raden wat ik vanavond eet
Ik zou het ook nog doen ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat vind ik echt van die briljante acties
Bijnaquote:
schaap in zuur ? met halal frietjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
konijn in het zuur ookmet frietjes
3 keer raden wat ik vanavond eet
jongen, schapen eet je toch nietquote:
ja maar met jullie kaaskopen weet je het maar nooitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jongen, schapen eet je toch niet![]()
die zijn om te neucken
ik heb gisteren wel Yes Sir! van jim carrey gedownload. alleen nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Whehe bedtime stories is ook nét op usenet gezet
http://www.binsearch.info/?q=bedtime+stories&max=250&adv_age=99&server=
quote:
je hebt je gewoon niet geschorenquote:
Niet goed genoeg blijkbaarquote:
maak niet uit anders heb ik nog wel een schapenaussie liggen kan je die aantrekken en kunnen we alsnog nuekenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
maak niet uit anders heb ik nog wel een schapenaussie liggen kan je die aantrekken en kunnen we alsnog nueken![]()
Neuckenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
maak niet uit anders heb ik nog wel een schapenaussie liggen kan je die aantrekken en kunnen we alsnog nueken![]()
ik dacht dat je zonder pak al jeuk had ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neucken
nou hoop ik maar dat het pak niet kriebelt
ja maar daar helpt het krabben niet tegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je zonder pak al jeuk had ?
ik ben ondertussen wel wat kriebel aan me ballen gewend hoarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neucken
nou hoop ik maar dat het pak niet kriebelt
gelukkig dat je hem niet ruiktquote:
Godsamme wat een niveau weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben ondertussen wel wat kriebel aan me ballen gewend hoar
wie heeft het over krabben dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar daar helpt het krabben niet tegen
waar ik zie hem nietquote:
eikelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ bezorgt crazy987 een oerswaffel tussen z'n schouderbladen
ik dacht dat alle allochtonen eunich waren ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben ondertussen wel wat kriebel aan me ballen gewend hoar
Sorrie.. ik ga weer koekjes zoekenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie heeft het over krabben dan ?
heb jij nog schapendeo ? anders ruik je niet naar een echte schaapquote:
Hoi runx!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
waar ik zie hem niet
Goedemiddag meneer Olep :w alles goed met u![]()
jamaar dan wil jij vast anaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:14 schreef Runx het volgende:
[..]
heb jij nog schapendeo ? anders ruik je niet naar een echte schaapanders neem ik wel wat mee
we hebben alleen nog een locatie nodigen dan kan ik mijn pipi in jou stoppen
die van mij hangen er nog tenzij ze nep zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat alle allochtonen eunich waren ?
dat heet geen stelen, maar in bruikleen nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Hoi runx!Gaat goed met mij
Jij? Nog veel gestolen?
![]()
ja gaat lekker, nee wat ik wou stelen zag ik niet, vreemd héquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Hoi runx!Gaat goed met mij
Jij? Nog veel gestolen?
![]()
neeuh hoar hoeft niet per se, ik ben inmiddels al behoorlijk ingeburgerd dat ik ook aan vagina seks doe , maar als het magquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja gaat lekker, nee wat ik wou stelen zag ik niet, vreemd hé
idd mijn geleidehond moet nog leren stelenquote:
Is het een witte labrador? Als het een zwarte is, zal hij waarschijnlijk te lui zijn om te stelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:20 schreef Runx het volgende:
[..]
idd mijn geleidehond moet nog leren stelen
Heb je die hond ook gestolen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:20 schreef Runx het volgende:
[..]
idd mijn geleidehond moet nog leren stelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |