zullen we het maar over de parenclub hebben dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga een nerd alarm op dit topic steken
Ehr? Ik zou het bij god niet wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
beller , kan jij je Tv flashen ?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we het maar over de parenclub hebben dan ?
Ja gaat ze weer koekjes bunkerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we het maar over de parenclub hebben dan ?
moet je eens kijken of dat lukt. ik heb het vorig jaar bij de mijne gedaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr? Ik zou het bij god niet weten
Ik ben altijd proquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moos, wanneer pro dan ?
Ik weet dat het een Philips is, maar daar stopt het bijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je eens kijken of dat lukt. ik heb het vorig jaar bij de mijne gedaan
ja HAHFASFAHAHHFJASH ! !E!1 EINZ 1!!quote:
Nouja... Beller laat je tieten zien!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
beller , kan jij je Tv flashen ?
wij gaan altijd terror snelquote:
heb je USB ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet dat het een Philips is, maar daar stopt het bij
Gastquote:
Jupsquote:
dan moet je zeker ff de philips site checkenquote:
Heuh.. WL vraagt het tochquote:
Moet dan alleen even het modelnummer weten zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je zeker ff de philips site checken
Ja dwoas, m'n tv jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |