Een aantal verschillende ... Bloemendael, Belgie en Alphen ad Rijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Indrukwekkend zegOp welke locatie heb je die Urbex foto's gemaakt?
waar in Alphen heb je geschoten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Een aantal verschillende ... Bloemendael, Belgie en Alphen ad Rijn
En er zijn er nog zoveeel waar ik heen moet/ wil...
Jij bedoelt het Joseph Lemaire nabij Brussel:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik blijf altijd geïntrigeerd door dit soort foto's heel appart.
vooral verlaten weeshuizen of ziekenhuizen hebben iets bijzonders vind ik.
[ afbeelding ]
een tubercolose ziekenhuis, kan niet vinden waar precies
[ afbeelding ]
jammer dat ze het opknappen... vond het wel wat hebben zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:59 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij bedoelt het Joseph Lemaire nabij Brussel:
Het wordt nu opgeknapt
Sinaï Centrum Amersfoortquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:43 schreef Zapper het volgende:
Zou iemand een geschikte locatie kunnen melden om voor het eerst op urbex-verkenning te gaan binnen Nederland?
Nice! Die Aardappelmeelfabriek is voor mij wel op degelijke afstand. Toch eens gaan kijken..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
Misschien heb je hier nog wat aan
http://maps.google.nl/maps/ms?msa=0&msid=104799753542915696125.00044b127b8cd7e9ef43d
Silent Hillquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik blijf altijd geïntrigeerd door dit soort foto's heel appart.
vooral verlaten weeshuizen of ziekenhuizen hebben iets bijzonders vind ik.
[ afbeelding ]
een tubercolose ziekenhuis, kan niet vinden waar precies
[ afbeelding ]
waar is deze ergens gemaakt?? in duitsland??quote:Op zondag 22 maart 2009 22:00 schreef ORTECA het volgende:
Leuk dat ik hier mijn filmpje van het sanatorium in belgie tegen kom!
Ik bezoek , film en fotograveer al een aantal jaar zulke locaties.
Zeer recent heb ik weer een paar sanatoriums bezocht.
Hieronder een filmpje van het eerste Sanatorium.
Veel spullen waren er nog in achter gelaten....
Ergens volgende week hoop ik weer een nieuw filmpje van een recente exploring online te hebben.
http://www.youtube.com/user/orteca
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |